SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
In het kader van mijn december krasloten reclame ergernissen is die van de Aldi er ook wel een. Gelukkige nieuwjaar?
Doeg, slapen!
en dan om 23:59 onder een tram lopenquote:Op donderdag 31 december 2020 07:21 schreef UitStraling het volgende:
Laatste dagje noeste arbeid en dan hebben we 2020 zowaar overleefd
bitter heeft het niet lang volgehouden, weinig posten hier..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:09 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 253 bitterbal
02 159 Budapestenaar
03 141 FranticDJ
04 117 CherryLips
05 095 IJsdraakje
06 090 Amarantha
07 079 UitStraling
08 062 Dr_Flash
09 061 DaMart
10 056 Citizen.Erased
11 055 Karzai
12 051 LTVDK
13 048 Haags
14 037 kwiwi
15 036 mschol
16 031 Lospedrosa
17 030 crv
18 029 Makrelis
19 026 liesje1979
19 026 EttovanBelgie
21 021 Koen66
22 012 Leonos
23 007 Ygritte
24 006 Bomenverzameling
25 005 Muck
26 002 gianni61
27 001 van_Lamehuizen
27 001 KapiteinGasthof
27 001 RockNijntje
27 001 Fugue
27 001 Muskusboktor57
27 001 Nexum
27 001 Scheepskok
klik hier voor meer stats
Kan niet zeggen dat ik dan geen bijzonder leuk leven heb gehad, lekker de duivel aan zijn staart trekken en zijn maîtresse verleidenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan om 23:59 onder een tram lopen
#jaloers..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag sleeen in de bergenVanaf ergens op de Eiger helemaal het dal in
Hmm ja, dacht eigenlijk ook dat het in die volgorde zou gaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-maandag-al-inenten
Dit verhaal van Gommers klinkt erg logisch.
waarom las ik dit als een Hageneesquote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Hoog tijd dat dat ijdele mannetje met zijn vreemde schoenen bij de plaatselijke Jumbo gaat werken.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-maandag-al-inenten
Dit verhaal van Gommers klinkt erg logisch.
Ja dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 31 december 2020 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
#jaloers..
maar goed ik heb een strand en zee
Vet, ook al heeft zo'n dronken sleeritje in Zwitserland me ooit zes keer in een uur bijna het leven gekostquote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Dat klinkt leukquote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Mja, de keuze is steeds geweest om de meest kwetsbaren eerst te vaccineren. Dus oudjes. Snap ik ook wel. Maar er hangt nu zoveel af van het personeel in de ziekenhuizenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja, dacht eigenlijk ook dat het in die volgorde zou gaan.
In de Jumbo waar Wim-Lex manager is dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat dat ijdele mannetje met zijn vreemde schoenen bij de plaatselijke Jumbo gaat werken.
Eiger, dat is in de buurt van de Jungfrau toch? Daar ben ik 13 jaar geleden met de trein geweestquote:Op donderdag 31 december 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Misschien toch eerst maar degenen inenten die zorgen dat ons oog terug kan worden gezet als die op de wang hangt door een rotjequote:Op donderdag 31 december 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de keuze is steeds geweest om de meest kwetsbaren eerst te vaccineren. Dus oudjes. Snap ik ook wel. Maar er hangt nu zoveel af van het personeel in de ziekenhuizen
Is goed!!quote:Op donderdag 31 december 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Nog één keer lunchgenot openen dit jaar
Ja het is niet geheel ongevaarlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet, ook al heeft zo'n dronken sleeritje in Zwitserland me ooit zes keer in een uur bijna het leven gekost
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Nog één keer lunchgenot openen dit jaar
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liepquote:Op donderdag 31 december 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik was naar een huis aan het zoeken in New Zeeland omdat me dat wel wat leek voor 2021;
https://www.telegraaf.nl/(...)als-en-vuurwerkshows
Echter;
Tunnelweb spiders are absolutely huge and commonly found in Wellington. They used to drop from the ceiling of my basement flat onto my bed and jump around when I lived there many years ago. Just kind of got used to them but I had a friend who refused to come inside!!!
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eiger, dat is in de buurt van de Jungfrau toch? Daar ben ik 13 jaar geleden met de trein geweest.
Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuzequote:Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar degenen inenten die zorgen dat ons oog terug kan worden gezet als die op de wang hangt door een rotje
/herkenbaar, ik wil ook geen lieveheersbeestjes in m'n slaapkamerquote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep.
Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is niet geheel ongevaarlijk
Ja, ze zijn besteldquote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog gelukt met sneeuwkettingen?
Of de schedel van Schumacherquote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horen
Wat heeft Zwitserland eigenlijk voor Oud & Nieuw-tradities?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze zijn besteldDus hopelijk zijn ze vandaag niet nodig
Hoe zou het echt zijn met die man?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de schedel van Schumacher
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe zou het echt zijn met die man?
zit op een eiland met 2pac en Elvisquote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe zou het echt zijn met die man?
Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuze
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit op een eiland met 2pac en Elvis
Zou hij op Fok! zitten?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te makenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...
Ja natuurlijk zeggen ze datquote:Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggen.
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hč.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hč.
Denk dat Roemenië nog wel eerder klaar is met spuitjes zettenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoedquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hč.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed
Dat gebeurt met meer mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij woont in Zwitserland.
En voor wat?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed
Nee gewoon dood laten gaan toch.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor wat?Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo?
Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon dood laten gaan toch.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/285205/(...)boven-edinburgh.html
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
maar bij shummie was er tochiets van verbetering geweest?
En dat was eerst de linkermondhoek?:Pquote:Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Denk dat hij ook wel wat groengele schimmelplekken in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.
Dan moeten ze dat lekker doenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.
En dan nog, als hij het geld ervoor heeft en zijn familie dit wil.
Zijn vrouw heeft het duidelijk opgegeven jaquote:Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving.
Wat voor kleding draag jij los?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving.
Zo loop ik er ook wel eens bijquote:Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
k zoun met deze look geen probleem hebben
Smurf sjiekquote:Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo loop ik er ook wel eens bij
Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.quote:
Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben tochquote:Op donderdag 31 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep.
Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjesquote:Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben toch
net zoals topvoetballers helemaal onder de tokkie tattoo's met only god can judge me
ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjes
Dat is alsof je zes blikken knakworstjes in een pannetje gooit, allemaal saai hetzelfde.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.
Iets saaier wel in de combinatie.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij los?
niks mis mee, als zij dan opeens weer in de EU willen weten we dat we moeten stoppen met het vaccin, massale onverwachte bijwerkingenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:42 schreef Haags het volgende:
Tegen de tijd dat Groot Brittannië klaar is met de hele bevolking inenten beginnen wij.
maar je zou het niet zo combinerenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets saaier wel in de combinatie.![]()
Maar eigenlijk heb ik alles wat Mathijs daar aan heeft ook wel in de kast
Nee ik vind dat de zwerverlook.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zou het niet zo combineren
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Uhm....quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Zo de poepert in met die duim?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog wel een paar keer tegengekomen
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaanquote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
'aanhouden'quote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
Craycray?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaan
Valt bij bitterbal nog wel mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt bij bitterbal nog wel mee.
Nou zeg.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
Ook een 5,6 is een voldoendequote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een 5,6 is een voldoende
Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrugquote:Op donderdag 31 december 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik vast al vaak verteld maar een ex had vanaf haar nek tot haar enkels een subtiele rozenkrans, die heeft ze wel eens af willen schaven als ik die met mijn natte tong weer eens aan het volgen was
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoor
Krijg je wel geen geld van je oma in dat geval als je je rapport laat zien.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een 5,6 is een voldoende
Was is er niet subtiel aan een octopusquote:Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrug
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnigquote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.
Dat was hier vannacht wel anders. Rechtop in bed door wat asociaal harde knallenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
wat is het trouwens doodstil op straat..
voelt niet als 31 december
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik vind sommige tattoo's bij mannen wel echt een pluspunt
Ja, weet ik ook wel. Zijn allemaal menschen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig
Ik snap wel wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig
ja maardat is beide ordinairquote:Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
Bij de subtiele rozenkrans van US zie ik een bescheiden lijntje voor me.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was is er niet subtiel aan een octopus
Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
ja vind ik dus helemaal niksquote:Op donderdag 31 december 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.
Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt.
Hele knappe vrouwen zijn fijn date materiaal maar in veel gevallen meer high maintanance.
Die klagen niet voor niets dat een langere relatie zo moeilijk is.
Jij snapt hem preciesquote:Op donderdag 31 december 2020 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.
Schijnbaar is hij nog altijd aan het revalideren.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor wat?Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo?
hoe is dat bah?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
ahquote:Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
En wat is daar erg aan, je centjes alleen opmaken is zowat het saaiste ter wereld, het is zoveel leuker om iemand waar je gek op bent te verwennen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.
Beetje dom als je dan achter de kassa gaat zitten of bij de Action te gaan werken ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
budalientjequote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"quote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"
Dat soort belangrijke dingen moet je niet uitbestedenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"
budalindaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest
je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Makrelis het volgende:
Erg tevreden met de prestaties van m'n interceptor Kehra die ik sinds een week heb. Vooral met de crew die ik er nu op heb zitten. Ziet er ook erg vriendelijk uit.![]()
[ afbeelding ]
Mijn zussen mochten mijn naam uitkiezen, de verliezende zus noemt me soms nog steeds Jeromequote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijktquote:Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijkt
Ik vind jou meer een Sylvia ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Laurentienquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Sylvia ofzo
PaulofMartijnLips.. plausibelquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.
Ik kijk Netflix altijd een een private browser.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgen.
Tolliequote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dan Yasser maar heb geen idee
Laat dit alsjeblieft net zo populair worden als de buda quotequote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Meisjesnaam was bij mij Paisley![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft net zo populair worden als de buda quote
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was eoa dominee toch?How fitting
Alleen een paar sneetjes en de rest terugstoppen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moet nog lunchgenot regelenheb en ga geen brood uit de vriezer halen want ik eet de komende 2 dagen niet thuis.
Mja das kutquote:Op donderdag 31 december 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen een paar sneetjes en de rest terugstoppen.
of een zak oliebollen halen
Tosti hierquote:Op donderdag 31 december 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moet nog lunchgenot regelenheb en ga geen brood uit de vriezer halen want ik eet de komende 2 dagen niet thuis.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Sylvia ofzo
Dat vind ik serieus een toffe naamquote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Meisjesnaam was bij mij Paisley![]()
Vrouwquote:Op donderdag 31 december 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja das kuten heb me gisteren al te barsten gegeten aan de oliebollen..
Waar je mee om gaat word je mee besmetquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Eerst een probleem lanceren en als iemand heel hulpvaardig met oplossingen komt, alle oplossingen af gaan schietenHekel aan zulke personen
Kennelijk jaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat word je mee besmet
Blijf je toch lekker thuisquote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor vanavond twee uitnodigingen maar beide geen zin in eigenlijk
Leuke naam voor een Engelse Buldog.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het nu wel Pugsley geworden als mannelijke tegenhanger.
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want dat hebben we nog niet gedaan dit jaar immers
Gister al lekker bij gepraat en oudejaarsdag borrelen gedaan bij vrienden.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor vanavond twee uitnodigingen maar beide geen zin in eigenlijk
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 24 inch speculaas gevulde koek?
Dit moet eigenlijk 24u afkoelen voor je 't aan kan snijdenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en jij weet niet wat je moet eten tussen de middag
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alles, ik haat het al als ik tweemaal per jaar hetzelfde eet.
Met Cali?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn vriendengroep vroeg nog of ik langskwam; maar heb even niet zo'n zin in de zoveelste pubquiz met mijn vriendengroep.
Vanavond lekker kaas + worst + wijn en dan zien we het wel
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?
quote:
Justin Bieber heeft dat ook een tijd gedaan dus waarom niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
Nog steeds helemaal niks hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Valt me hier nog mee met het geknal.
Ja van de Wibra of de Zeeman wel.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?
Afgelopen nacht een beetje; maar vanmorgen echt 0.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Gisteravond 3 knallen. vandaag is 't stil.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Ja eerst terminale corona oplopen, eerder kom je er niet inquote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Gasbrander aan de ingang leggen zodat ze zelf nog even de wonden dicht kunnen fikken.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ga je voor de Trump look?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Ik wacht al op de Netflix-docu.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Brrrr naar mannetje.
https://www.ad.nl/buitenl(...)93-moorden~a754e784/
Als je echt iets hebt mag je blij zijn als er nog een bed voor je is.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel etenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.
Huis in de fik door sterretjes die afgestoken werden in de buurt van de kerstboomquote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten
Wordt een lange serie met 93 doden ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht al op de Netflix-docu.
Gaan we het jaar nog een keertje over doenquote:
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.quote:
Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het toch altijd wel knap hoe ze met zo weinig pixels toch iets herkenbaars neer kunnen zetten
Ik heb er net al twee op. Maar even een frisse neus halen is ook wel lekker met dit weerquote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten
Moet je wel speciale lampen hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.
Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden.![]()
halve pixels, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.
Heb je The Following gezien?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht al op de Netflix-docu.
ja denk dat dat niet zo gezond is?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zitquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.
Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden.![]()
Je hebt van die vitamine D lampen, die zijn akelig populair met al het thuiswerken.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zit
Ja klopt, want Teletekst zit verstopt in de zgn. overscan, oftewel buiten het normale tv beeld in enkele horizontale beeldlijnen. Beetje technisch verhaal wellicht. Ik werkte ooit in Hilversum bij de Tillevisie tig jaar geleden.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
halve pixels, het moet niet gekker worden![]()
nee maar de "grafische" kwaliteiten van Teletekst zijn hooguit iets van 60 x 25 of zo.
slik wel de pilletjesquote:Op donderdag 31 december 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die vitamine D lampen, die zijn akelig populair met al het thuiswerken.
Ja maar te veel van dat licht en je maakt weer meer kans op huidkankerquote:Op donderdag 31 december 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zit
ah toch wel.
meer dan 2 seizoenen zijn er nietquote:Op donderdag 31 december 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij alleen het eerste seizoen en toen werd het niet leuk meer
O, was nog de moeite danquote:Op donderdag 31 december 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
meer dan 2 seizoenen zijn er niet
Aliasing en Anti-Aliasing, dat woord moest ik even in die grijze massa van me opzoeken.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het toch altijd wel knap hoe ze met zo weinig pixels toch iets herkenbaars neer kunnen zetten
Hier heb ik ook net iets teveel mee te maken gehadquote:Op donderdag 31 december 2020 11:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja klopt, want Teletekst zit verstopt in de zgn. overscan, oftewel buiten het normale tv beeld in enkele horizontale beeldlijnen. Beetje technisch verhaal wellicht. Ik werkte ooit in Hilversum bij de Tillevisie tig jaar geleden.
Heb je ook nog ge-interlinieerd: eerst de oneven lijnen, daarna de even. Vertikale frame frequentie 50 Hz, Totale beelden p/s 25Hz. God, allemaal moeten blokken en nu achterhaald.
Ja dat is allemaal prachtig beste man, maar daar had ik het helemaal niet overquote:Op donderdag 31 december 2020 11:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Aliasing en Anti-Aliasing, dat woord moest ik even in die grijze massa van me opzoeken.
Een techniek om van hogere naar lagere resolutie te gaan en het toch leesbaar te houden:
[ afbeelding ]
Vind ik stomquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén reden minder om naar Wight te gaan![]()
Ik ookquote:
Aaaah zo bedoelde je. Krijg ik gelukkig minder hoofdpijn van dan waar ik het over heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal prachtig beste man, maar daar had ik het helemaal niet overZe gebruiken gewoon blokjes van 1 karakter breed en 1 regel hoog, als pixels om iets te tekenen. Vuurwerk of champagneglazen. Of een kerstman met een mondkapje zoals vorige week. Dan vind ik het knap dat je met zo weinig pixels (want PICtureElements, dat zijn het op zo'n moment) toch iets neer kunt zetten waar mensen iets in herkennen
Onze werkster komt er van daanquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Eén reden minder om naar Wight te gaan![]()
Sowieso sneuquote:Op donderdag 31 december 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)n-eisen-losgeld.html
Sneu wel dit
Error returnedquote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar
https://www.bouwhuis.com/blog/chimney-cake/ dit eet jij dus hele dagen
@:kwiwi
Die site ligt gelijk platquote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar
https://www.bouwhuis.com/blog/chimney-cake/ dit eet jij dus hele dagen
@:kwiwi
ja ff f5'en / url balk op enter drukken..quote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die site ligt gelijk plat
Denk dat Gergi wel blij wordt als @kwiwi dit voor hem baktquote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ff f5'en / url balk op enter drukken..
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan?
Zondag had ik al nj stijfheid in mijn rug en is elke dag erger gewordenquote:
Ai. Is een tussenwervelprobleem hetzelfde als een hernia?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
Zondag had ik al nj stijfheid in mijn rug en is elke dag erger geworden
Gisteren niet meer houdbaar dus vanmorgen naar SEH
Tussenwervelproblem maar deze keer extreem
Iets dergelijks geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ai. Is een tussenwervelprobleem hetzelfde als een hernia?
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
Iets dergelijks geloof ik
Lig aan de pijnmiddel infusen en krijg zware medicatie mee waaronder spierverslappers
Misschien toch noch weer een operatie volgend jaar.....
Krap.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog 4 uur de tijd om te lunchen, douchen en avondeten. Hmm moet lukken denk ik?
Doel is thuis te zijn ........ who knowsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mag je straks wel naar huis of lig je vanavond in het ziekenhuis?
Sterkte in elk geval!
Thks zal het nodig hebbenquote:
Shoarma lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:21 schreef Karzai het volgende:
shoarma voor lunch
ga geen oliebollen meer halen, ik heb genoeg te vreten in huis
nu vind ik mijn salade ineens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:21 schreef Karzai het volgende:
shoarma voor lunch
ga geen oliebollen meer halen, ik heb genoeg te vreten in huis
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net oud collega tegen. Hij is nu zon qannon of hoe je dat ook schrijft. De 6e horen we dat trump president blijft en komende de 4 jaren worden alle slechterikken zoals Obama en Gates gearresteerd
oliebollen ga ik straks wel nog even halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |