Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want dat hebben we nog niet gedaan dit jaar immers
Gister al lekker bij gepraat en oudejaarsdag borrelen gedaan bij vrienden.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor vanavond twee uitnodigingen maar beide geen zin in eigenlijk
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 24 inch speculaas gevulde koek?
Dit moet eigenlijk 24u afkoelen voor je 't aan kan snijdenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en jij weet niet wat je moet eten tussen de middag
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alles, ik haat het al als ik tweemaal per jaar hetzelfde eet.
Met Cali?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn vriendengroep vroeg nog of ik langskwam; maar heb even niet zo'n zin in de zoveelste pubquiz met mijn vriendengroep.
Vanavond lekker kaas + worst + wijn en dan zien we het wel
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?
quote:
Justin Bieber heeft dat ook een tijd gedaan dus waarom niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
Nog steeds helemaal niks hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Valt me hier nog mee met het geknal.
Ja van de Wibra of de Zeeman wel.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?
Afgelopen nacht een beetje; maar vanmorgen echt 0.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Gisteravond 3 knallen. vandaag is 't stil.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Ja eerst terminale corona oplopen, eerder kom je er niet inquote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Gasbrander aan de ingang leggen zodat ze zelf nog even de wonden dicht kunnen fikken.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ga je voor de Trump look?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Ik wacht al op de Netflix-docu.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Brrrr naar mannetje.
https://www.ad.nl/buitenl(...)93-moorden~a754e784/
Als je echt iets hebt mag je blij zijn als er nog een bed voor je is.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel etenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.
Huis in de fik door sterretjes die afgestoken werden in de buurt van de kerstboomquote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten
Wordt een lange serie met 93 doden ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht al op de Netflix-docu.
Gaan we het jaar nog een keertje over doenquote:
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.quote:
Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het toch altijd wel knap hoe ze met zo weinig pixels toch iets herkenbaars neer kunnen zetten
Ik heb er net al twee op. Maar even een frisse neus halen is ook wel lekker met dit weerquote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten
Moet je wel speciale lampen hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.
Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden.![]()
halve pixels, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.
Heb je The Following gezien?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht al op de Netflix-docu.
ja denk dat dat niet zo gezond is?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zitquote:Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak.
Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden.![]()
Je hebt van die vitamine D lampen, die zijn akelig populair met al het thuiswerken.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zit
Ja klopt, want Teletekst zit verstopt in de zgn. overscan, oftewel buiten het normale tv beeld in enkele horizontale beeldlijnen. Beetje technisch verhaal wellicht. Ik werkte ooit in Hilversum bij de Tillevisie tig jaar geleden.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
halve pixels, het moet niet gekker worden![]()
nee maar de "grafische" kwaliteiten van Teletekst zijn hooguit iets van 60 x 25 of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |