Laat dit alsjeblieft net zo populair worden als de buda quotequote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Meisjesnaam was bij mij Paisley![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft net zo populair worden als de buda quote
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was eoa dominee toch?How fitting
Alleen een paar sneetjes en de rest terugstoppen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moet nog lunchgenot regelenheb en ga geen brood uit de vriezer halen want ik eet de komende 2 dagen niet thuis.
Mja das kutquote:Op donderdag 31 december 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen een paar sneetjes en de rest terugstoppen.
of een zak oliebollen halen
Tosti hierquote:Op donderdag 31 december 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
Moet nog lunchgenot regelenheb en ga geen brood uit de vriezer halen want ik eet de komende 2 dagen niet thuis.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Sylvia ofzo
Dat vind ik serieus een toffe naamquote:Op donderdag 31 december 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Meisjesnaam was bij mij Paisley![]()
Vrouwquote:Op donderdag 31 december 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja das kuten heb me gisteren al te barsten gegeten aan de oliebollen..
Waar je mee om gaat word je mee besmetquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Eerst een probleem lanceren en als iemand heel hulpvaardig met oplossingen komt, alle oplossingen af gaan schietenHekel aan zulke personen
Kennelijk jaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar je mee om gaat word je mee besmet
Blijf je toch lekker thuisquote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor vanavond twee uitnodigingen maar beide geen zin in eigenlijk
Leuke naam voor een Engelse Buldog.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het nu wel Pugsley geworden als mannelijke tegenhanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |