En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"quote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"
Dat soort belangrijke dingen moet je niet uitbestedenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer"
budalindaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest
je plaatje doet het nietquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Makrelis het volgende:
Erg tevreden met de prestaties van m'n interceptor Kehra die ik sinds een week heb. Vooral met de crew die ik er nu op heb zitten. Ziet er ook erg vriendelijk uit.![]()
[ afbeelding ]
Mijn zussen mochten mijn naam uitkiezen, de verliezende zus noemt me soms nog steeds Jeromequote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijktquote:Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijkt
Ik vind jou meer een Sylvia ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Laurentienquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Sylvia ofzo
PaulofMartijnLips.. plausibelquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.
Ik kijk Netflix altijd een een private browser.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgen.
Tolliequote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dan Yasser maar heb geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |