abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197125988
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.
En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer" _O_
graag verwijderen
pi_197125996
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer" _O_
:D
pi_197126007
Komt weer een lucht uit de oven :9~
pi_197126057
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer" _O_
Dat soort belangrijke dingen moet je niet uitbesteden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197126124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

budalientje

[ afbeelding ]
Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest :P
pi_197126126
Erg tevreden met de prestaties van m'n interceptor Kehra die ik sinds een week heb. Vooral met de crew die ik er nu op heb zitten. Ziet er ook erg vriendelijk uit. :P

pi_197126134
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest :P
budalinda
pi_197126140
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Makrelis het volgende:
Erg tevreden met de prestaties van m'n interceptor Kehra die ik sinds een week heb. Vooral met de crew die ik er nu op heb zitten. Ziet er ook erg vriendelijk uit. :P

[ afbeelding ]
je plaatje doet het niet
pi_197126182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest :P
Mijn zussen mochten mijn naam uitkiezen, de verliezende zus noemt me soms nog steeds Jerome :')

Als zij gewonnen had dan had ik haar doodgemaakt, langzaam.
graag verwijderen
pi_197126223
quote:
17s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En als ze dan vermoeid thuiskomt van haar werk schreeuwen "waar is godverdomme mijn bier vuile kuthoer" _O_
En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
pi_197126250
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Deze:

  Moderator donderdag 31 december 2020 @ 10:20:09 #162
42184 crew  DaMart
pi_197126359
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgen :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197126423
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

En doen alsof ik ook de hele dag hard gewerkt had natuurlijk.
Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijkt _O_
graag verwijderen
pi_197126458
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Juist niet, vuile onderbroeken overal, zorgen dat ze over de stofzuiger heen moet stappen, pleebril omhoog en niet doorgetrokken, voetbal luid opzetten als ze begint te praten en iets zwaars naar haar hoofd gooien als ze chagrijnig kijkt _O_
:{
pi_197126512
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest :P
Ik vind jou meer een Sylvia ofzo _O-
pi_197126513
Verdwaalde kussensloop is terecht.
Hij zat in de wasmand met donkere was :{ Hoe dan.
Tap tap tap
pi_197126530
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had Linda geheten, als ik een vrouw was geweest :P
Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.
Tap tap tap
pi_197126532
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik vind jou meer een Sylvia ofzo _O-
Of Laurentien :Y
graag verwijderen
pi_197126538
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had Paul of Martijn geheten als ik een jongen was.
PaulofMartijnLips.. plausibel
pi_197126552
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wel voor de zekerheid je Netflixgeschiedenis van die dag wissen dan, voor het geval ze die per ongeluk onder ogen zou krijgen :P.
Ik kijk Netflix altijd een een private browser.
pi_197126558
ik denk dan Yasser maar heb geen idee :P
pi_197126578
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dan Yasser maar heb geen idee :P
Tollie :Y
pi_197126589
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tollie :Y
nee das toch een hele andere regio :P
pi_197126619
Die lucht jongens omg :9~ wordt alleen maar beter

Ben allerlei restanten aan het op bakken :9
pi_197126639
Meisjesnaam was bij mij Paisley :')

:'(
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')