Nee ik vind dat de zwerverlook.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zou het niet zo combineren
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Uhm....quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Zo de poepert in met die duim?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog wel een paar keer tegengekomen
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaanquote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
'aanhouden'quote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
Craycray?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaan
Valt bij bitterbal nog wel mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt bij bitterbal nog wel mee.
Nou zeg.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
Ook een 5,6 is een voldoendequote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een 5,6 is een voldoende
Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrugquote:Op donderdag 31 december 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik vast al vaak verteld maar een ex had vanaf haar nek tot haar enkels een subtiele rozenkrans, die heeft ze wel eens af willen schaven als ik die met mijn natte tong weer eens aan het volgen was
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoor
Krijg je wel geen geld van je oma in dat geval als je je rapport laat zien.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een 5,6 is een voldoende
Was is er niet subtiel aan een octopusquote:Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrug
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnigquote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.
Dat was hier vannacht wel anders. Rechtop in bed door wat asociaal harde knallenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
wat is het trouwens doodstil op straat..
voelt niet als 31 december
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik vind sommige tattoo's bij mannen wel echt een pluspunt
Ja, weet ik ook wel. Zijn allemaal menschen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig
Ik snap wel wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig
ja maardat is beide ordinairquote:Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
Bij de subtiele rozenkrans van US zie ik een bescheiden lijntje voor me.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was is er niet subtiel aan een octopus
Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
ja vind ik dus helemaal niksquote:Op donderdag 31 december 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.
Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt.
Hele knappe vrouwen zijn fijn date materiaal maar in veel gevallen meer high maintanance.
Die klagen niet voor niets dat een langere relatie zo moeilijk is.
Jij snapt hem preciesquote:Op donderdag 31 december 2020 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.
Schijnbaar is hij nog altijd aan het revalideren.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor wat?Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo?
hoe is dat bah?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
ahquote:Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
En wat is daar erg aan, je centjes alleen opmaken is zowat het saaiste ter wereld, het is zoveel leuker om iemand waar je gek op bent te verwennen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.
Beetje dom als je dan achter de kassa gaat zitten of bij de Action te gaan werken ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
budalientjequote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |