Ja natuurlijk zeggen ze datquote:Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggen.
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
Denk dat Roemenië nog wel eerder klaar is met spuitjes zettenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoedquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed
Dat gebeurt met meer mensenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij woont in Zwitserland.
En voor wat?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed
Nee gewoon dood laten gaan toch.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En voor wat?Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo?
Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon dood laten gaan toch.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.nu.nl/285205/(...)boven-edinburgh.html
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
maar bij shummie was er tochiets van verbetering geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |