abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197124601
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggen :X.
Ja natuurlijk zeggen ze dat :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken :+
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
Zonder wrijving geen glans
pi_197124611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zeggen ze dat :Y
Dan mag die man wel wat duidelijker articuleren :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197124612
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
pi_197124620
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken :+
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
graag verwijderen
pi_197124623
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou hij op Fok! zitten?
Hij woont in Zwitserland. :{
pi_197124627
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
Ja hoor ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_197124632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
Denk dat Roemenië nog wel eerder klaar is met spuitjes zetten :')
graag verwijderen
pi_197124643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Haags het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed :P
pi_197124651
Tegen de tijd dat Groot Brittannië klaar is met de hele bevolking inenten beginnen wij. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_197124654
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
:{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2020 08:42:19 ]
pi_197124656
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed :P
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_197124665
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:40 schreef Haags het volgende:

[..]

Ja hoor ja.
Ik ken een jonge uiterst wilde vrouw en die is zo "ontstaan"
graag verwijderen
pi_197124711
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hij woont in Zwitserland. :{
Dat gebeurt met meer mensen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124726
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed :P
En voor wat? :? Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124734
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En voor wat? :? Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo? :?
Nee gewoon dood laten gaan toch.
Tap tap tap
pi_197124812
Goedemorgen. c_/
  One tough cookie donderdag 31 december 2020 @ 08:54:53 #69
169210 liesje1979
pi_197124866
Komt allemaal goed

versoepelingen in feb.... raak ik mijn werk in bankzaken kwijt ;(
pi_197124867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee gewoon dood laten gaan toch.
Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124875
Even aan het werk *O* Laatste dagje *O* :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124876
maar bij shummie was er tochiets van verbetering geweest?
pi_197124909
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:58 schreef bitterbal het volgende:
maar bij shummie was er tochiets van verbetering geweest?
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Vakman pur sang
pi_197124916
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
En dat was eerst de linkermondhoek?:P
pi_197124934
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Denk dat hij ook wel wat groengele schimmelplekken in zijn mond heeft.
graag verwijderen
pi_197124937
wel sneu
pi_197124938
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.
Weet ik eigenlijk niet.
En dan nog, als hij het geld ervoor heeft en zijn familie dit wil.
Tap tap tap
pi_197124967
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet.
En dan nog, als hij het geld ervoor heeft en zijn familie dit wil.
Dan moeten ze dat lekker doen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124972


Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving. :D
Vakman pur sang
pi_197124980
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]

Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving. :D
Zijn vrouw heeft het duidelijk opgegeven ja _O-
graag verwijderen
pi_197124993
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]

Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving. :D
Wat voor kleding draag jij los?
pi_197124997
k zoun met deze look geen probleem hebben
pi_197125007
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
k zoun met deze look geen probleem hebben
Zo loop ik er ook wel eens bij :{
graag verwijderen
pi_197125014
quote:
15s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zo loop ik er ook wel eens bij :{
Smurf sjiek
pi_197125032
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Smurf sjiek
Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.
graag verwijderen
pi_197125046
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.
Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben toch :P

net zoals topvoetballers helemaal onder de tokkie tattoo's met only god can judge me :P
pi_197125058
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep :D.
_O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_197125068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben toch :P

net zoals topvoetballers helemaal onder de tokkie tattoo's met only god can judge me :P
Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjes :')
graag verwijderen
pi_197125079
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjes :')
ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.

:P
pi_197125106
vind dat only god can judge me of zon rozenkrans tattoo toch zo verschrikkelijk :P
pi_197125126
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.

:P
Dat is alsof je zes blikken knakworstjes in een pannetje gooit, allemaal saai hetzelfde.
graag verwijderen
pi_197125142
Een reetgewei vind ik erg.
pi_197125144
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Wat voor kleding draag jij los?
Iets saaier wel in de combinatie. :P

Maar eigenlijk heb ik alles wat Mathijs daar aan heeft ook wel in de kast
Vakman pur sang
pi_197125149
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef Makrelis het volgende:
Een reetgewei vind ik erg.
ja
pi_197125158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:42 schreef Haags het volgende:
Tegen de tijd dat Groot Brittannië klaar is met de hele bevolking inenten beginnen wij. :)
niks mis mee, als zij dan opeens weer in de EU willen weten we dat we moeten stoppen met het vaccin, massale onverwachte bijwerkingen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_197125161
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Iets saaier wel in de combinatie. :P

Maar eigenlijk heb ik alles wat Mathijs daar aan heeft ook wel in de kast
maar je zou het niet zo combineren :P
pi_197125178
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef Makrelis het volgende:
Een reetgewei vind ik erg.
Toch nog wel een paar keer tegengekomen _O-
graag verwijderen
pi_197125186
wat is het trouwens doodstil op straat..
voelt niet als 31 december ;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')