abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2020 @ 08:25:14 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197124443
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Haagsie! _O_

Nog één keer lunchgenot openen dit jaar O+
:o
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_197124446
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik was naar een huis aan het zoeken in New Zeeland omdat me dat wel wat leek voor 2021;

https://www.telegraaf.nl/(...)als-en-vuurwerkshows

Echter;

Tunnelweb spiders are absolutely huge and commonly found in Wellington. They used to drop from the ceiling of my basement flat onto my bed and jump around when I lived there many years ago. Just kind of got used to them but I had a friend who refused to come inside!!! :{
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 31 december 2020 @ 08:25:43 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197124451
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Eiger, dat is in de buurt van de Jungfrau toch? Daar ben ik 13 jaar geleden met de trein geweest O+.
:Y klopt
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_197124453
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Misschien toch eerst maar degenen inenten die zorgen dat ons oog terug kan worden gezet als die op de wang hangt door een rotje :)
Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuze :{
pi_197124468
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:o
Volgend jaar gaat Haagsie gewoon door met deze traditie :P
  donderdag 31 december 2020 @ 08:26:49 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197124470
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep :D.
/herkenbaar, ik wil ook geen lieveheersbeestjes in m'n slaapkamer :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_197124477
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja het is niet geheel ongevaarlijk :')
Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horen :{
graag verwijderen
pi_197124480
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:Y klopt
Nog gelukt met sneeuwkettingen?
  donderdag 31 december 2020 @ 08:27:56 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197124492
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nog gelukt met sneeuwkettingen?
Ja, ze zijn besteld ^O^ Dus hopelijk zijn ze vandaag niet nodig :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_197124494
quote:
15s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horen :{
Of de schedel van Schumacher :X
pi_197124505
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, ze zijn besteld ^O^ Dus hopelijk zijn ze vandaag niet nodig :P
Wat heeft Zwitserland eigenlijk voor Oud & Nieuw-tradities?

Hongaren eten knakworst. _O- :')
pi_197124506
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Of de schedel van Schumacher :X
Hoe zou het echt zijn met die man?
Zonder wrijving geen glans
pi_197124520
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:

[..]

Hoe zou het echt zijn met die man?
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt. ;(
pi_197124525
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:

[..]

Hoe zou het echt zijn met die man?
zit op een eiland met 2pac en Elvis :Y
pi_197124560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt. ;(
Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...
Zonder wrijving geen glans
pi_197124562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuze :{
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
graag verwijderen
pi_197124564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

zit op een eiland met 2pac en Elvis :Y
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_197124568
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt. ;(
Zou hij op Fok! zitten?
graag verwijderen
pi_197124584
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou hij op Fok! zitten?
Fok.de
Zonder wrijving geen glans
pi_197124588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef Haags het volgende:

[..]

Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken :+
pi_197124601
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggen :X.
Ja natuurlijk zeggen ze dat :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197124605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken :+
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
Zonder wrijving geen glans
pi_197124611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zeggen ze dat :Y
Dan mag die man wel wat duidelijker articuleren :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197124612
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
pi_197124620
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken :+
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
graag verwijderen
pi_197124623
quote:
11s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou hij op Fok! zitten?
Hij woont in Zwitserland. :{
pi_197124627
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
Ja hoor ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_197124632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
Denk dat Roemenië nog wel eerder klaar is met spuitjes zetten :')
graag verwijderen
pi_197124643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Haags het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoed :P
pi_197124651
Tegen de tijd dat Groot Brittannië klaar is met de hele bevolking inenten beginnen wij. :)
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')