quote:Op donderdag 31 december 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Nog één keer lunchgenot openen dit jaar
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liepquote:Op donderdag 31 december 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik was naar een huis aan het zoeken in New Zeeland omdat me dat wel wat leek voor 2021;
https://www.telegraaf.nl/(...)als-en-vuurwerkshows
Echter;
Tunnelweb spiders are absolutely huge and commonly found in Wellington. They used to drop from the ceiling of my basement flat onto my bed and jump around when I lived there many years ago. Just kind of got used to them but I had a friend who refused to come inside!!!
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eiger, dat is in de buurt van de Jungfrau toch? Daar ben ik 13 jaar geleden met de trein geweest.
Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuzequote:Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar degenen inenten die zorgen dat ons oog terug kan worden gezet als die op de wang hangt door een rotje
/herkenbaar, ik wil ook geen lieveheersbeestjes in m'n slaapkamerquote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep.
Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is niet geheel ongevaarlijk
Ja, ze zijn besteldquote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog gelukt met sneeuwkettingen?
Of de schedel van Schumacherquote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een enkel van iemand is nooit meer helemaal goed gekomen nadat ik hem aangetikt had, dacht dat ik een dode tak raakte aan het geluid te horen
Wat heeft Zwitserland eigenlijk voor Oud & Nieuw-tradities?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ze zijn besteldDus hopelijk zijn ze vandaag niet nodig
Hoe zou het echt zijn met die man?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de schedel van Schumacher
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe zou het echt zijn met die man?
zit op een eiland met 2pac en Elvisquote:Op donderdag 31 december 2020 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe zou het echt zijn met die man?
Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als we de druk op ziekenhuizen niet zo geweldig hadden laten oplopen had dat niet gehoeven, maar nu lijkt het me wel de beste keuze
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit op een eiland met 2pac en Elvis
Zou hij op Fok! zitten?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vermoed een kasplantje die af en toe een woordje prevelt.
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te makenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Wel opvallend hoe lang ze de stekker bij de beste man erin laten zitten. Ik gun het hem van harte hoor als hij volledig zou herstellen maar na zoveel jaar zou bij de meesten allang afgelopen zaak zijn...
Ja natuurlijk zeggen ze datquote:Op donderdag 31 december 2020 07:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een tenenkrommende zin, al vraag ik me af of ze stiekem niet 'gelukkiger' zeggen.
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar overregeld geitenwollensokkenland is dit eigenlijk toch ook, in maart zijn ze nog aan het vergaderen wat de beste wijze is en hoe het aan te pakken en hoe te administreren, zet mij en mijn team er maar op, Nieuwjaar gaat niet door dit jaar, deze middag al het medisch personeel inenten en iedereen wiens achternaam begint met de letter A en B mag zich vanaf morgenmiddag melden voor het eerste spuitje en dan dag en nacht door, hups gas erop godverdomme.
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heeft ongetwijfeld met zijn bankrekening te maken
Ja hoor ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze trekken hem dagelijks af en insemineren zijn zaad bij blonde vrouwelijke F1 fans, je weet het niet hè.
Denk dat Roemenië nog wel eerder klaar is met spuitjes zettenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Verbazingwekkend. Israël gaat binnen drie maanden het hele land vaccineren, las ik.
Ik las dat ze een complete medische vleugel aan zijn huis hebben gebouwd. Denk niet dat CZ dat hier vergoedquote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |