En dat was eerst de linkermondhoek?:Pquote:Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Denk dat hij ook wel wat groengele schimmelplekken in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn tong hangt uit zijn rechtermondhoek.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elk ander mens wordt die afweging in die richting gemaakt ja.
Dan moeten ze dat lekker doenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.
En dan nog, als hij het geld ervoor heeft en zijn familie dit wil.
Zijn vrouw heeft het duidelijk opgegeven jaquote:Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving.
Wat voor kleding draag jij los?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijgt iets te weinig kritiek van zijn omgeving.
Zo loop ik er ook wel eens bijquote:Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
k zoun met deze look geen probleem hebben
Smurf sjiekquote:Op donderdag 31 december 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo loop ik er ook wel eens bij
Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.quote:
Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben tochquote:Op donderdag 31 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan de wereld maar toch nog een muisje op de schouder die "ik weiger grijs te zijn" piept.
quote:Op donderdag 31 december 2020 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet ik maar niet met mijn zoontje naartoe gaan dan. Die kwam net al wat bangig naar me toe omdat er een lieveheersbeestje in zijn kamer liep.
Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjesquote:Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo iemand als die matthijs kan die houding hebben toch
net zoals topvoetballers helemaal onder de tokkie tattoo's met only god can judge me
ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ruikt dan juist weer naar te lang gekookte spruitjes
Dat is alsof je zes blikken knakworstjes in een pannetje gooit, allemaal saai hetzelfde.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze komen er wel mee weg met hun topvoetbal salaris.
Iets saaier wel in de combinatie.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor kleding draag jij los?
niks mis mee, als zij dan opeens weer in de EU willen weten we dat we moeten stoppen met het vaccin, massale onverwachte bijwerkingenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:42 schreef Haags het volgende:
Tegen de tijd dat Groot Brittannië klaar is met de hele bevolking inenten beginnen wij.
maar je zou het niet zo combinerenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets saaier wel in de combinatie.![]()
Maar eigenlijk heb ik alles wat Mathijs daar aan heeft ook wel in de kast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |