Nee ik vind dat de zwerverlook.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zou het niet zo combineren
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Uhm....quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Toch wel lekker om je duimen nat te maken en dat reetgewei te volgen, vroeg of laat komt die blik achterom
Zo de poepert in met die duim?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch nog wel een paar keer tegengekomen
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik één keer meegemaakt. Was ook best een ordinair wijf, maar ja. Ik ben niet zo moeilijk tijdens uitgaan.
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was best een engeltje eigenlijk, misschien wel de knapste vrouw die ik ooit heb gezien.
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaanquote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
'aanhouden'quote:Op donderdag 31 december 2020 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom kon je haar niet aanhouden dan?
Craycray?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als uiterlijke schoonheid alles was dan had ik dat echt wel gedaan
Valt bij bitterbal nog wel mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef Makrelis het volgende:
Superknappe vrouwen zijn vaak zo verpest door hun ego.
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt bij bitterbal nog wel mee.
Nou zeg.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
Ook een 5,6 is een voldoendequote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben helemaal niet zo knap joh
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een 5,6 is een voldoende
Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrugquote:Op donderdag 31 december 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik vast al vaak verteld maar een ex had vanaf haar nek tot haar enkels een subtiele rozenkrans, die heeft ze wel eens af willen schaven als ik die met mijn natte tong weer eens aan het volgen was
Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, zijn ook gewoon mensen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |