abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197125513
ik vind sommige tattoo's bij mannen wel echt een pluspunt :P
pi_197125523
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ook een 5,6 is een voldoende *O*
Krijg je wel geen geld van je oma in dat geval als je je rapport laat zien.
pi_197125549
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zo ken ik iemand met een niet zo subtiele octopus op vast bovenbeen en onderrug
Was is er niet subtiel aan een octopus :D
Vakman pur sang
pi_197125553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd. :')
Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig :Y
graag verwijderen
  Moderator donderdag 31 december 2020 @ 09:43:49 #130
42184 crew  DaMart
pi_197125606
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:19 schreef mschol het volgende:
wat is het trouwens doodstil op straat..
voelt niet als 31 december ;(
Dat was hier vannacht wel anders. Rechtop in bed door wat asociaal harde knallen :{.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197125608
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik vind sommige tattoo's bij mannen wel echt een pluspunt :P
Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
graag verwijderen
pi_197125610
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig :Y
Ja, weet ik ook wel. Zijn allemaal menschen.
pi_197125619
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ach weet je, die zijn net zo onzeker als een minder knappe over van-alles-en-nog-wat en als ze aan de rooie klats zijn even chagrijnig :Y
Ik snap wel wat hij bedoelt.
Hele knappe vrouwen zijn fijn date materiaal maar in veel gevallen meer high maintanance.
Die klagen niet voor niets dat een langere relatie zo moeilijk is.
Vakman pur sang
pi_197125633
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
ja maardat is beide ordinair :P
pi_197125647
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Was is er niet subtiel aan een octopus :D
Bij de subtiele rozenkrans van US zie ik een bescheiden lijntje voor me.

Dat was hier niet zo. Was best een mooie tattoo.
pi_197125668
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar dan moet het wel kloppen, een accountant uit Almere met een "veni vidi vici" of een voetballert met een "voor altijd de jouwe" tattoo wekt bij mij op de lachspieren.
Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.
pi_197125673
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Memphis met een leeuw op zijn rug ofzo. Grote sterke man voor bitterbal.
ja vind ik dus helemaal niks
pi_197125689
Reuzeninktvis op je arm. Met zo'n groot oog. Ik denk dat mensen gillend bij je wegrennen. :D
pi_197125692
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik snap wel wat hij bedoelt.
Hele knappe vrouwen zijn fijn date materiaal maar in veel gevallen meer high maintanance.
Die klagen niet voor niets dat een langere relatie zo moeilijk is.
Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.
pi_197125716
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wat maakt iets high maintenance? Vind het wel iets hebben als je je best moet blijven doen. Dat is beter dan iemand die alles maar best vind.
Jij snapt hem precies _O_
graag verwijderen
pi_197125872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En voor wat? :? Houden ze hem in leven tot er nieuwe technologie ontwikkeld is of zo? :?
Schijnbaar is hij nog altijd aan het revalideren.
pi_197125885
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
pi_197125897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
hoe is dat bah?
pi_197125910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

hoe is dat bah?
Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
pi_197125919
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
ah
pi_197125930
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Bah, bedoel ik iemand mee waar je de hele tijd geld in moet kieperen.
En wat is daar erg aan, je centjes alleen opmaken is zowat het saaiste ter wereld, het is zoveel leuker om iemand waar je gek op bent te verwennen.
graag verwijderen
pi_197125932
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Kunnen vanalles voor elkaar krijgen door hun schoonheid. R*****n waar ik mee ging baalde daarvan. "Ik wil ook wel 'ns normaal behandeld worden". Uiteindelijk is ze met een lelijke miljonair getrouwd. :')
Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
pi_197125954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
Beetje dom als je dan achter de kassa gaat zitten of bij de Action te gaan werken ja.
graag verwijderen
pi_197125970
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:58 schreef Makrelis het volgende:
Bah, mijn wederhelft verdient haar eigen poen. Stukken beter.
Die van mij is beter opgeleid, dus hoop dat dat zich uitbetaald en ik thuis kan gaan PlayStationen binnenkort.
pi_197125973
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zou ik ook doen als ik een knappe vrouw was.
budalientje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')