abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197127492
Mogelijk.

Hier zijn iig alle verloven van de politie ingetrokken en alle vrijwilligers zijn opgeroepen.
pi_197127506
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
graag verwijderen
pi_197127510
Vakman pur sang
pi_197127532
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Ja eerst terminale corona oplopen, eerder kom je er niet in :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197127536
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Gasbrander aan de ingang leggen zodat ze zelf nog even de wonden dicht kunnen fikken.

Voldoe je iig aan de zorgplicht :+
  Moderator donderdag 31 december 2020 @ 11:01:40 #231
42184 crew  DaMart
pi_197127545
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197127546
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Ga je voor de Trump look?
graag verwijderen
pi_197127561
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat de zonnebanken dicht zijn
Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?
pi_197127563
quote:
Ik wacht al op de Netflix-docu.
Tap tap tap
pi_197127573
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon iedereen die vandaag en vannacht zijn vingers verliest met vuurwerk wegsturen bij de spoedeisende hulp.
Als je echt iets hebt mag je blij zijn als er nog een bed voor je is.
pi_197127580
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mja, dan zou je dus ook onschuldige omstanders straffen die worden verwond doordat anderen moeite hebben met het naleven van het vuurwerkverbod.
Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten :{w
graag verwijderen
pi_197127598
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten :{w
Huis in de fik door sterretjes die afgestoken werden in de buurt van de kerstboom
pi_197127603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wacht al op de Netflix-docu.
Wordt een lange serie met 93 doden ofzo? :D
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 31 december 2020 @ 11:04:10 #239
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197127613
quote:
15s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja -O-

[ afbeelding ]
Gaan we het jaar nog een keertje over doen *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_197127628
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ga je voor de Trump look?
Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak. :P

Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden. :P
Vakman pur sang
pi_197127647
quote:
3s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het toch altijd wel knap hoe ze met zo weinig pixels toch iets herkenbaars neer kunnen zetten :Y
Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.
  Moderator donderdag 31 december 2020 @ 11:06:47 #242
42184 crew  DaMart
pi_197127683
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die omstanders mogen daar niet zijn, gewoon oliebolletje aan de keukentafel eten :{w
Ik heb er net al twee op. Maar even een frisse neus halen is ook wel lekker met dit weer :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_197127723
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak. :P

Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden. :P
Moet je wel speciale lampen hebben :P
graag verwijderen
pi_197127726
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:05 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Analoog PAL tv signaal is toch nog 625 x 412,5 als ik me goed herinner.
halve pixels, het moet niet gekker worden :D

nee maar de "grafische" kwaliteiten van Teletekst zijn hooguit iets van 60 x 25 of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_197127786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wacht al op de Netflix-docu.
Heb je The Following gezien?
pi_197127789
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ga je voor de Trump look?
nee ik word toch niet oranje
pi_197127799
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Douche met zonnebank functie voor je nieuwe appartement?
ja denk dat dat niet zo gezond is?
pi_197127816
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Een keer per maand wil ik dat ook wel doen in de winter, toch goed voor je vit D aanmaak. :P

Maar gooi een handdoek over mijn gezicht want wil opzich niet bruin worden. :P
ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zit

ah toch wel.
pi_197127859
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik had gehoord dat er een vitamine d in dat licht zit
Je hebt van die vitamine D lampen, die zijn akelig populair met al het thuiswerken.
graag verwijderen
pi_197127873
quote:
3s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

halve pixels, het moet niet gekker worden :D

nee maar de "grafische" kwaliteiten van Teletekst zijn hooguit iets van 60 x 25 of zo.
Ja klopt, want Teletekst zit verstopt in de zgn. overscan, oftewel buiten het normale tv beeld in enkele horizontale beeldlijnen. Beetje technisch verhaal wellicht. Ik werkte ooit in Hilversum bij de Tillevisie tig jaar geleden.
Heb je ook nog ge-interlinieerd: eerst de oneven lijnen, daarna de even. Vertikale frame frequentie 50 Hz, Totale beelden p/s 25Hz. God, allemaal moeten blokken en nu achterhaald. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')