Wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want dat hebben we nog niet gedaan dit jaar immers
Gister al lekker bij gepraat en oudejaarsdag borrelen gedaan bij vrienden.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Voor vanavond twee uitnodigingen maar beide geen zin in eigenlijk
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een 24 inch speculaas gevulde koek?
Dit moet eigenlijk 24u afkoelen voor je 't aan kan snijdenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en jij weet niet wat je moet eten tussen de middag
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alles, ik haat het al als ik tweemaal per jaar hetzelfde eet.
Met Cali?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iemand uit mijn vriendengroep vroeg nog of ik langskwam; maar heb even niet zo'n zin in de zoveelste pubquiz met mijn vriendengroep.
Vanavond lekker kaas + worst + wijn en dan zien we het wel
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zitquote:Op donderdag 31 december 2020 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nooit hetzelfde ondergoed 2x aan?
quote:
Justin Bieber heeft dat ook een tijd gedaan dus waarom niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is op zich nog best een goed idee, weet je hoe lekker dat zit
Nog steeds helemaal niks hier.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Valt me hier nog mee met het geknal.
Ja van de Wibra of de Zeeman wel.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het is nog goedkoper ook. Weet je wat een wasmachine kost en hoeveel water en stroom die verbruikt?
Afgelopen nacht een beetje; maar vanmorgen echt 0.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Valt me hier nog mee met het geknal.
Gisteravond 3 knallen. vandaag is 't stil.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef Amarantha het volgende:
Valt me hier nog mee met het geknal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |