ja ff f5'en / url balk op enter drukken..quote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die site ligt gelijk plat
Denk dat Gergi wel blij wordt als @kwiwi dit voor hem baktquote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ff f5'en / url balk op enter drukken..
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan?
Zondag had ik al nj stijfheid in mijn rug en is elke dag erger gewordenquote:
Ai. Is een tussenwervelprobleem hetzelfde als een hernia?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef crv het volgende:
[..]
Zondag had ik al nj stijfheid in mijn rug en is elke dag erger geworden
Gisteren niet meer houdbaar dus vanmorgen naar SEH
Tussenwervelproblem maar deze keer extreem
Iets dergelijks geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ai. Is een tussenwervelprobleem hetzelfde als een hernia?
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
Iets dergelijks geloof ik
Lig aan de pijnmiddel infusen en krijg zware medicatie mee waaronder spierverslappers
Misschien toch noch weer een operatie volgend jaar.....
Krap.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog 4 uur de tijd om te lunchen, douchen en avondeten. Hmm moet lukken denk ik?
Doel is thuis te zijn ........ who knowsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mag je straks wel naar huis of lig je vanavond in het ziekenhuis?
Sterkte in elk geval!
Thks zal het nodig hebbenquote:
Shoarma lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:21 schreef Karzai het volgende:
shoarma voor lunch
ga geen oliebollen meer halen, ik heb genoeg te vreten in huis
nu vind ik mijn salade ineens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 12:21 schreef Karzai het volgende:
shoarma voor lunch
ga geen oliebollen meer halen, ik heb genoeg te vreten in huis
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Kwam net oud collega tegen. Hij is nu zon qannon of hoe je dat ook schrijft. De 6e horen we dat trump president blijft en komende de 4 jaren worden alle slechterikken zoals Obama en Gates gearresteerd
oliebollen ga ik straks wel nog even halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |