SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Heb het hele album nog wel voor je op cd.quote:
Met ogen open gaat dat prima hoorquote:Op zondag 27 december 2020 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien eens een typcursusje doen
Ik denk er nog even over na!quote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb het hele album nog wel voor je op cd.
Ik kan je wel aan hoorquote:
Nu hebben we Blof en Kensingtonquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Doe Maar en Golden Earring zijn toch wel de beste Nederlandse bands.
De lat ligt dan ook niet erg hoogquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont johquote:
Sorryquote:
Klopt, thanks..quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja sorry, dacht duurt nu wel heul lang
quote:Geld is alles
(Leek Juinen financieel maar meer op Dallas!)
Dan zou dat met je ogen dicht ook prima moeten kunnen. Zie ook deze post die ik blind heb getyptquote:
Helemaal gelijk in. Zal niet meer gebeuren deze week. Behalve met Oud en Nieuw, maar dat is met @Evenstar en @Viv dus dan mis ik geen top2000quote:Op zondag 27 december 2020 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
je kan hier ook sociaal doen! Daarvoor hoef je echt niet van de computer weg hoor.
Anita en Helenequote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zijn die andere lekkere stukken naast Doris Day?
Rolf X Woutersquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
C’est Tout
Staat de Tandenborstel-jive er ook in?
quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont joh
Waarom zou je me bedanken?quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Was ik toch te laat om peaceman te bedanken.
Cuby and the Blizzards wil ik er ook bij zetten persoonlijk. Focus ook heel misschien.quote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Sylvia Jeanette Natalie en Fienequote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zijn die andere lekkere stukken naast Doris Day?
Dat weet ze geeneensquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont joh
Waarheid.quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als het bierglas weer leeg is... Is dit alles?
Als je de Nits, Serenes en Johan niet meerekent, komen ze misschien in de buurtquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in. Zal niet meer gebeuren deze week. Behalve met Oud en Nieuw, maar dat is met @:evenstar en @:viv dus dan mis ik geen top2000
Of zijn hit Zet De Tijd Even Stil (Papperlepap)quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
C’est Tout
Staat de Tandenborstel-jive er ook in?
Copy/paste of uit je hoofd?quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Sylvia Jeanette Natalie en Fiene
Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine
Greet Magreet Magriet Marie Marije en Angeline
Wies Marjan Marjo Marlyn en kleine Tine
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik blijf graag luisteren naar Doe Maar hoor
Ik heb het nooit geoefendquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan zou dat met je ogen dicht ook prima moeten kunnen. Zie ook deze post die ik blind heb getypt
Dat doe ik altijd als ik Yann Tiersen hoor toch?quote:
Nee, durf je niet te zeggen, want je weet dat ik je makkelijk aan kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou we waren gister aan het Duizenden/Schoppenvrouwen, tot een van mijn nichtjes niet meer wilde slapen bij Opa en Oma. Dus toen zijn we gestopt, maar het zat iedereen blijkbaar toch niet lekker, dus die match moest vandaag even afgemaakt wordenquote:
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoorquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, durf je niet te zeggen, want je weet dat ik je makkelijk aan kan
Groot gelijk!quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Copy/paste
Kende het ook uit mijn hoofd maar had geen zin het allemaal uit te typen
Oh ja dat is zoquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik Yann Tiersen hoor toch?
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachenquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht tot vorig jaar dat Jenis Joplin zwart was
Ah, dacht dat ik de enige zou zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit altijd zo'n vreemde notering
Hardlopen? Ik kan het helaas niet meer. Enjoy!quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
Ik ben een onrustig en wispelturig mensquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij gaan wel even de zoom in he, uit ons dak met Zoutelande.
Ja altijd alleen haar stem gehoordquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachen
Ik pleit al jaren om hier Ball and Chains neer te zettenquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ah, dacht dat ik de enige zou zijn.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben een onrustig en wispelturig mens
Om het muzikale nummer van net te uit te balancerenquote:
Ja maar.... ze is 3 dagen daarna doodgegaan!!1!quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Toch snap ik niet waarom dit stemmen trekt. Het is niet zuiver, geen muziek, schor als een dodo ....
Eventjes niet, of nooit niet?quote:Op zondag 27 december 2020 21:50 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Hardlopen? Ik kan het helaas niet meer. Enjoy!
T is dan eerder een reincarnatiebonus inmiddelsquote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Enige reden dat dit zo hoog staat is de dodenbonus
Gorkum, een collega van mij komt daar oorspronkelijk vandaanquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoor
Niet? Kansloos gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 21:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De beste van Janis hoorde ik deze week in de Snob. Stond ervan te kijken dat Peace Of My Heart niet in de T2000 stond
Gorki?quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gorkum, een collega van mij komt daar oorspronkelijk vandaan
Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
*verstopt zich snel*quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:
Bedankt Frankquote:Op zondag 27 december 2020 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooie blues, nieuw?
nee, dat is Robijn Intensief!
quote:Op zondag 27 december 2020 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooie blues, nieuw?
nee, dat is Robijn Intensief!
ik heb er gewoondquote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog wel maar ik heb problemen met mijn rug. Vond het altijd zo leuk om te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eventjes niet, of nooit niet?
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.quote:
Zegt haar ieder jaar nietsquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
En ieder jaar ken ik het weer niet?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
Wow!quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Wil je het nummer van slachtofferhulp?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Met de auto is het ook een eind. Een hele tijd gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoor
Dat nummer van ze ken ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Led Zeppelin en Winterglow thee. Dit is een goede zondagavond.
Denk het. Ik hoor het wel iets vakerquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ieder jaar ken ik het weer niet?
Het is nog beter om te spelen naar mijn mening, dan heb je echt de blues experience te pakkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je het nummer van slachtofferhulp?
Dat is wel kak.quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog wel maar ik heb problemen met mijn rug. Vond het altijd zo leuk om te doen.
Nu maar wat wandelen. Is ook wel lekker.
De A15 is minstens zo dramatisch.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Isorden het volgende:
90% van Nederland kent Gorcum vooral van de files bij de Merwedebrug
Nicequote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het. Ik hoor het wel iets vaker![]()
![]()
Paar jaar geleden zelfs een coverband live gezien. Die speelde dit nummer ook![]()
![]()
Geweldige muziek. Daar ga je voor zitten en van genietenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
t lag wel mooi centraal voor 013, rotown, paradiso en tivoliquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
Pas maar op straks ga je nog op Rollercoaster stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat is toch niets om je voor te schamen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef DW457 het volgende:
Pff, ik leer Led Zeppelin echt nu pas kennen én waarderen
Ik ben er volgens mij nog nooit geweestquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Gorinchem is een mooie stad, maar net iets te ver weg...
Paul??quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!
ach joh, als je in Groningen woont is zowat elke plek iets te ver weg, je went eraanquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Oh das wel heftig ja. Straks ga je Blof nog leuk vindenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is nog beter om te spelen naar mijn mening, dan heb je echt de blues experience te pakken
Speelde die vroeger de Baron in Bassie en Adriaan?quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!
Kennelijk is het toch niet echt bijzonder beklijvend allemaal voor je ...quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
TMIquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog erger, blofquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pas maar op straks ga je nog op Rollercoaster stemmen
Ben er vrijwel meteen weer uit gereden, dat scheelt.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh das wel heftig ja. Straks ga je Blof nog leuk vinden
Het heeft een gezellige binnenstadquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Dank je Drs. Pquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Ach 013 is tegenwoordig gigantisch kut, dankzij die verbouwing.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
t lag wel mooi centraal voor 013, rotown, paradiso en tivoli
True. En ik weet nu ook gelijk van welke artiest mijn volgende LP's gaan zijn!quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is toch niets om je voor te schamen?
Youtube tutorialsquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnen
Bespaar ons AUB de details.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
West-Friesland is nog verder wegquote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef essnhills het volgende:
Iedereen zegt wel dat het wel dichtbij komt zo, maar Gorkum is gewoon een pokke-end weg
normale 12 bar blues is gelukkig heel makkelijk om te leren. Leer de blues toonladder en oefen gewoon op wat achtergrond tracks. Dan kom je al een heel eind met bluesquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnen
quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
West-Friesland is nog verder weg
Zekerquote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het heeft een gezellige binnenstad
Nee, ik heb wel een collega gehad waarvan het verhaal ging dat-ie de stem van Bor de Wolf in de fabeltjeskrant gedaan zou hebbrn.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Speelde die vroeger de Baron in Bassie en Adriaan?
Mosselfeesten hequote:
Wil je een teiltje?quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef ok01 het volgende:
Ik moet nu al kotsen bij het idee dat Ge Reinders vanavond komt
Negeer, negeer, negeer...quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef ok01 het volgende:
Ik ben woensdag nog van Den Helder naar noordoost Groningen gereden en via Amsterdam weer naar huis. Valt allemaal wel mee die afstanden.quote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef essnhills het volgende:
Iedereen zegt wel dat het wel dichtbij komt zo, maar Gorkum is gewoon een pokke-end weg
Hoe laat komt Blaas me ziek?quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef ok01 het volgende:
een nummer kiezen, en doorzettenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
ja, het oude tivoli is ook niet meer.quote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach 013 is tegenwoordig gigantisch kut, dankzij die verbouwing.
Al die toffe nicheshit die er vroeger heen kwam is daar amper meer te vinden![]()
![]()
En dan zwijgen zekerquote:
Die stemmen zijn toch maar door 3 mensen gedaan? Dan moet ie er nog meer hebben gedaanquote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een collega gehad waarvan het verhaal ging dat-ie de stem van Bor de Wolf in de fabeltjeskrant gedaan zou hebbrn.
quote:
23-00quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoe laat komt Blaas me ziek?
Ja, elke grote stad is voor mij minstens 60 km ver weg (Assen telt niet mee, Assen boeit niemand). Op den duur wen je eraan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben woensdag nog van Den Helder naar noordoost Groningen gereden en via Amsterdam weer naar huis. Valt allemaal wel mee die afstanden.
quote:Kerst-Troll
27 december 22.00-23.00 uur
1121 Time Is Running Out Muse ?
1120 Tequila Sunrise Eagles 7,5
1119 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 2,5
1118 Question The Moody Blues 3,5
1117 Wat Zou Je Doen? Bløf 3,5
1116 You're The Voice John Farnham 6
1115 Isn't She Lovely Stevie Wonder 6
1114 Walking In Memphis Marc Cohn 6,5
1113 Oh Well Fleetwood Mac 6,5
1112 Waves Mr. Probz ?
1111 50 Ways To Leave Your Lover Paul Simon 6,5
1110 Home Dotan 1
Prima gefilterd zo.quote:Op zondag 27 december 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
1121 Time Is Running Out Muse![]()
1120 Tequila Sunrise Eagles![]()
1119 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim![]()
1118 Question The Moody Blues![]()
![]()
![]()
1116 You're The Voice John Farnham![]()
1114 Walking In Memphis Marc Cohn![]()
1113 Oh Well Fleetwood Mac![]()
1111 50 Ways To Leave Your Lover Paul Simon
dat zijn echt de mooiste momenten. Muziek in het buitenland kan soms lang bij je blijvenquote:Op zondag 27 december 2020 21:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn we weer! Vriendin vond het fijn om even samen Yann Tiersen te luisteren.
Er was wel een mooi moment toen we in 2019 in Kroatië op vakantie waren, toen kwamen we random in een parkje een man tegen die allemaal pianomuziek ging spelen. Toen zaten we daar een tijdje en speelde hij ook dat nummer
Dotan ook? Heb ik helemaal niks meequote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Blof en Walking in Memphis walgelijk, de rest mag blijven
Je mist een paar nummers, je hebt het lijstje van peaceman gekopieerd.quote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef Isorden het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1115 Isn't She Lovely Stevie Wonder![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, ik ben ook helemaal klaar met die Marc Cohnquote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef ok01 het volgende:
maar echt, ik heb daar een broertje Dotanquote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Dotan ook? Heb ik helemaal niks mee
Fantastisch vind ik het niet, maar ik vind het wel te doenquote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Dotan ook? Heb ik helemaal niks mee
Tequila Sunrise niet kennenquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
1117 Wat Zou Je Doen? Bløf![]()
![]()
1112 Waves Mr. Probz![]()
1111 50 Ways To Leave Your Lover Paul Simon![]()
1110 Home Dotan
ZOU JE JANKEN, ZOU JE VLOEKENquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN?!
De grap die je wist die ging komenquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar echt, ik heb daar een broertje Dotan
Ontzettende zeiknummerquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal klaar met die Marc Cohn
Aan waves ook trouwens, wie stemt daarop?quote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar echt, ik heb daar een broertje Dotan
Zelfs ik ken diequote:
at your servicequote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
De grap die je wist die ging komen
Ja, sinds het Noorderligt dicht is, is het er flink op achteruit gegaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach 013 is tegenwoordig gigantisch kut, dankzij die verbouwing.
Al die toffe nicheshit die er vroeger heen kwam is daar amper meer te vinden![]()
![]()
Maak ik em aan het eind van het uur nog wel een keerquote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
at your service![]()
Ik dacht ik maak m gelijk maar
Zou ook raar zijn als ik deze niet kende, 1 van de favoriete liedjes van mijn vaderquote:
"are you a Christian child"quote:
Mr Probz mag er ook uit, of ergens tussen 1900 en 2000, vind het echt een niemendalletje.quote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef ok01 het volgende:
Nee, dat was vrij dodelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Dotan is trouwens nooit die trollacties helemaal te boven gekomen volgens mij, Home stond vroeger zoveel hoger.
meestal toch wel het laatste, als ik het taalgebruik van mijn kinderen hoor.quote:
Ik vind John Farnham geweldig. En heeft Mr.Probz niet veel hoger gestaan eerdere jaren?quote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef Gretzl het volgende:
1121 Time Is Running Out Muse
1118 Question The Moody Blues
1117 Wat Zou Je Doen? Bløf![]()
1112 Waves Mr. Probz![]()
1110 Home Dotan
63quote:Op zondag 27 december 2020 22:03 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik vind John Farnham geweldig. En heeft Mr.Probz niet veel hoger gestaan eerdere jaren?
Ik had niet eens op de tekst gelet, maar wtfquote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
"are you a Christian child"
alsof dat belangrijk is
Zekerquote:Op zondag 27 december 2020 22:03 schreef ok01 het volgende:
Muse![]()
Vorig jaar nog in Nijmegen gezien, voelt alweer lang geleden
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 27 december 2020 22:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mr Probz mag er ook uit, of ergens tussen 1900 en 2000, vind het echt een niemendalletje.
Geen nummer waar ik echt kotsneigingen van krijg verder, maar niet lijstwaardig
ja he?!quote:Op zondag 27 december 2020 22:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had niet eens op de tekst gelet, maar wtf
Waves zal in de jaren net na de release inderdaad een stuk hoger hebben gestaan.quote:Op zondag 27 december 2020 22:03 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik vind John Farnham geweldig. En heeft Mr.Probz niet veel hoger gestaan eerdere jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |