Zegt haar ieder jaar nietsquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
En ieder jaar ken ik het weer niet?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
Wow!quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Wil je het nummer van slachtofferhulp?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Met de auto is het ook een eind. Een hele tijd gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoor
Dat nummer van ze ken ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Led Zeppelin en Winterglow thee. Dit is een goede zondagavond.
Denk het. Ik hoor het wel iets vakerquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ieder jaar ken ik het weer niet?
Het is nog beter om te spelen naar mijn mening, dan heb je echt de blues experience te pakkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je het nummer van slachtofferhulp?
Dat is wel kak.quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog wel maar ik heb problemen met mijn rug. Vond het altijd zo leuk om te doen.
Nu maar wat wandelen. Is ook wel lekker.
De A15 is minstens zo dramatisch.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Isorden het volgende:
90% van Nederland kent Gorcum vooral van de files bij de Merwedebrug
Nicequote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het. Ik hoor het wel iets vaker![]()
![]()
Paar jaar geleden zelfs een coverband live gezien. Die speelde dit nummer ook![]()
![]()
Geweldige muziek. Daar ga je voor zitten en van genietenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gorkum, een collega van mij komt daar oorspronkelijk vandaan
t lag wel mooi centraal voor 013, rotown, paradiso en tivoliquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
Pas maar op straks ga je nog op Rollercoaster stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dat is toch niets om je voor te schamen?quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef DW457 het volgende:
Pff, ik leer Led Zeppelin echt nu pas kennen én waarderen
Ik ben er volgens mij nog nooit geweestquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Gorinchem is een mooie stad, maar net iets te ver weg...
Paul??quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!
ach joh, als je in Groningen woont is zowat elke plek iets te ver weg, je went eraanquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Oh das wel heftig ja. Straks ga je Blof nog leuk vindenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is nog beter om te spelen naar mijn mening, dan heb je echt de blues experience te pakken
Speelde die vroeger de Baron in Bassie en Adriaan?quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!
Kennelijk is het toch niet echt bijzonder beklijvend allemaal voor je ...quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
TMIquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog erger, blofquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Pas maar op straks ga je nog op Rollercoaster stemmen
Ben er vrijwel meteen weer uit gereden, dat scheelt.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh das wel heftig ja. Straks ga je Blof nog leuk vinden
Het heeft een gezellige binnenstadquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Dank je Drs. Pquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Ach 013 is tegenwoordig gigantisch kut, dankzij die verbouwing.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
t lag wel mooi centraal voor 013, rotown, paradiso en tivoli
True. En ik weet nu ook gelijk van welke artiest mijn volgende LP's gaan zijn!quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is toch niets om je voor te schamen?
Youtube tutorialsquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnen
Bespaar ons AUB de details.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
West-Friesland is nog verder wegquote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef essnhills het volgende:
Iedereen zegt wel dat het wel dichtbij komt zo, maar Gorkum is gewoon een pokke-end weg
normale 12 bar blues is gelukkig heel makkelijk om te leren. Leer de blues toonladder en oefen gewoon op wat achtergrond tracks. Dan kom je al een heel eind met bluesquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb een akoestische en een elektrische gitaar, maar echt nooit wat mee gedaan. Ook maar een keer doen, maar het is een kwestie van waar the fuck moet ik beginnen
quote:Op zondag 27 december 2020 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
West-Friesland is nog verder weg
Zekerquote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het heeft een gezellige binnenstad
Nee, ik heb wel een collega gehad waarvan het verhaal ging dat-ie de stem van Bor de Wolf in de fabeltjeskrant gedaan zou hebbrn.quote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Speelde die vroeger de Baron in Bassie en Adriaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |