Waarheid.quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als het bierglas weer leeg is... Is dit alles?
Als je de Nits, Serenes en Johan niet meerekent, komen ze misschien in de buurtquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Doe Maar en Golden Earring zijn toch wel de beste Nederlandse bands.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in. Zal niet meer gebeuren deze week. Behalve met Oud en Nieuw, maar dat is met @:evenstar en @:viv dus dan mis ik geen top2000
Of zijn hit Zet De Tijd Even Stil (Papperlepap)quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
C’est Tout
Staat de Tandenborstel-jive er ook in?
Copy/paste of uit je hoofd?quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Sylvia Jeanette Natalie en Fiene
Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine
Greet Magreet Magriet Marie Marije en Angeline
Wies Marjan Marjo Marlyn en kleine Tine
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik blijf graag luisteren naar Doe Maar hoor
Ik heb het nooit geoefendquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan zou dat met je ogen dicht ook prima moeten kunnen. Zie ook deze post die ik blind heb getypt
Dat doe ik altijd als ik Yann Tiersen hoor toch?quote:
Nee, durf je niet te zeggen, want je weet dat ik je makkelijk aan kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Nou we waren gister aan het Duizenden/Schoppenvrouwen, tot een van mijn nichtjes niet meer wilde slapen bij Opa en Oma. Dus toen zijn we gestopt, maar het zat iedereen blijkbaar toch niet lekker, dus die match moest vandaag even afgemaakt wordenquote:
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoorquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, durf je niet te zeggen, want je weet dat ik je makkelijk aan kan
Groot gelijk!quote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Copy/paste
Kende het ook uit mijn hoofd maar had geen zin het allemaal uit te typen
Oh ja dat is zoquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik Yann Tiersen hoor toch?
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachenquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht tot vorig jaar dat Jenis Joplin zwart was
Ah, dacht dat ik de enige zou zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit altijd zo'n vreemde notering
Hardlopen? Ik kan het helaas niet meer. Enjoy!quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
Ik ben een onrustig en wispelturig mensquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij gaan wel even de zoom in he, uit ons dak met Zoutelande.
Ja altijd alleen haar stem gehoordquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |