Oh ja dat is zoquote:Op zondag 27 december 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik Yann Tiersen hoor toch?
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachenquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht tot vorig jaar dat Jenis Joplin zwart was
Ah, dacht dat ik de enige zou zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind dit altijd zo'n vreemde notering
Hardlopen? Ik kan het helaas niet meer. Enjoy!quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van het kerstdiner wegwerken ga ik toch nog even een rondje lopen. Oortjes in, ongegeneerd meezingen met LedZep zo
Ik ben een onrustig en wispelturig mensquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf tegen... je zou niets meer doen vanavond.
quote:Op zondag 27 december 2020 21:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij gaan wel even de zoom in he, uit ons dak met Zoutelande.
Ja altijd alleen haar stem gehoordquote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oke daar moet ik eigenlijk best wel om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |