Nu hebben we Blof en Kensingtonquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Doe Maar en Golden Earring zijn toch wel de beste Nederlandse bands.
De lat ligt dan ook niet erg hoogquote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont johquote:
Sorryquote:
Klopt, thanks..quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja sorry, dacht duurt nu wel heul lang
quote:Geld is alles
(Leek Juinen financieel maar meer op Dallas!)
Dan zou dat met je ogen dicht ook prima moeten kunnen. Zie ook deze post die ik blind heb getyptquote:
Helemaal gelijk in. Zal niet meer gebeuren deze week. Behalve met Oud en Nieuw, maar dat is met @Evenstar en @Viv dus dan mis ik geen top2000quote:Op zondag 27 december 2020 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
je kan hier ook sociaal doen! Daarvoor hoef je echt niet van de computer weg hoor.
Anita en Helenequote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zijn die andere lekkere stukken naast Doris Day?
Rolf X Woutersquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Fred_B het volgende:
C’est Tout
Staat de Tandenborstel-jive er ook in?
quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont joh
Waarom zou je me bedanken?quote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Was ik toch te laat om peaceman te bedanken.
Cuby and the Blizzards wil ik er ook bij zetten persoonlijk. Focus ook heel misschien.quote:Op zondag 27 december 2020 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
Sylvia Jeanette Natalie en Fienequote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie zijn die andere lekkere stukken naast Doris Day?
Dat weet ze geeneensquote:Op zondag 27 december 2020 21:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij vergeet onderweg naar hem toe al waar die woont joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |