Zegt haar ieder jaar nietsquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
En ieder jaar ken ik het weer niet?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat er toch ieder jaar in
Wow!quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Wil je het nummer van slachtofferhulp?quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een maand geleden nog bij Gorinchem van snelweg gewisseld. Komt wel dichtbij zo.
Met de auto is het ook een eind. Een hele tijd gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is een flink stuk fietsen naar Gorinchem hoor
Dat nummer van ze ken ik nietquote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
Led Zeppelin en Winterglow thee. Dit is een goede zondagavond.
Denk het. Ik hoor het wel iets vakerquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ieder jaar ken ik het weer niet?
Het is nog beter om te spelen naar mijn mening, dan heb je echt de blues experience te pakkenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je het nummer van slachtofferhulp?
Dat is wel kak.quote:Op zondag 27 december 2020 21:53 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog wel maar ik heb problemen met mijn rug. Vond het altijd zo leuk om te doen.
Nu maar wat wandelen. Is ook wel lekker.
De A15 is minstens zo dramatisch.quote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Isorden het volgende:
90% van Nederland kent Gorcum vooral van de files bij de Merwedebrug
Nicequote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denk het. Ik hoor het wel iets vaker![]()
![]()
Paar jaar geleden zelfs een coverband live gezien. Die speelde dit nummer ook![]()
![]()
Geweldige muziek. Daar ga je voor zitten en van genietenquote:Op zondag 27 december 2020 21:54 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt meer blues en bluesrock gaan luisteren. Iedere top 2000 zit ik weer met kippenvel van dit soort nummers te luisteren en daarna vergeet ik er weer meer tijd in te steken.
Een collega van mij heet van Gorkum. Komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 27 december 2020 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gorkum, een collega van mij komt daar oorspronkelijk vandaan
t lag wel mooi centraal voor 013, rotown, paradiso en tivoliquote:
gecondoleerdquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
Pas maar op straks ga je nog op Rollercoaster stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik penetreerde helemaal diep in Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |