ZOU JE JANKEN, ZOU JE VLOEKENquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
ZOU JE ZEGGEN DAT IK EEN KLOOTZAK BEN?!
De grap die je wist die ging komenquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar echt, ik heb daar een broertje Dotan
Ontzettende zeiknummerquote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook helemaal klaar met die Marc Cohn
Aan waves ook trouwens, wie stemt daarop?quote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar echt, ik heb daar een broertje Dotan
Zelfs ik ken diequote:
at your servicequote:Op zondag 27 december 2020 22:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
De grap die je wist die ging komen
Ja, sinds het Noorderligt dicht is, is het er flink op achteruit gegaan.quote:Op zondag 27 december 2020 21:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach 013 is tegenwoordig gigantisch kut, dankzij die verbouwing.
Al die toffe nicheshit die er vroeger heen kwam is daar amper meer te vinden![]()
![]()
Maak ik em aan het eind van het uur nog wel een keerquote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
at your service![]()
Ik dacht ik maak m gelijk maar
Zou ook raar zijn als ik deze niet kende, 1 van de favoriete liedjes van mijn vaderquote:
"are you a Christian child"quote:
Mr Probz mag er ook uit, of ergens tussen 1900 en 2000, vind het echt een niemendalletje.quote:Op zondag 27 december 2020 22:00 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Blof en Walking in Memphis walgelijk, de rest mag blijven
Nee, dat was vrij dodelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Dotan is trouwens nooit die trollacties helemaal te boven gekomen volgens mij, Home stond vroeger zoveel hoger.
meestal toch wel het laatste, als ik het taalgebruik van mijn kinderen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |