SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Precies lang genoeg dus las ik net.quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Oh mijn god, het is de ingekorte radio-single versie van 'You Don't Fool Me'. Met zelfs een ingekorte gitaarsolo.
Vieze vuile hufters.
quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja anders kan van Inkel niet zijn waltz doen jah ... niet zo lullig doen!
Blijkbaar. Zou ik wel lullig voor d'r vinden, ze zat er al veel langer dan ik. Sad.quote:Op zondag 27 december 2020 02:11 schreef Kopiko het volgende:
Dus we kunnen stellen: wat @:arniealberts wel lukte gelukte @:poppejans niet: in beeld verschijnen op de TOP 2000 ZOOM?
quote:Op zondag 27 december 2020 02:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind echt alles van Billy Joel kut
Doe eens normaalquote:Op zondag 27 december 2020 02:12 schreef Evenstar het volgende:
Nope. Ik kom niet meer voorbij de toelatingquote:Op zondag 27 december 2020 02:13 schreef Koen66 het volgende:
schijtlollige beelden weer, maar geen Poppejans
JAAA!quote:Op zondag 27 december 2020 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig vandaag weer dartsenKan ik mijn derde scherm er weer bij pakken.
Goodnight Saigonquote:Op zondag 27 december 2020 02:12 schreef Evenstar het volgende:
Billy Jowel.quote:
Wat oneerlijk dit!quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope. Ik kom niet meer voorbij de toelating
Oh je bent er helemaal uitgeflikkerd?quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Aars of plasgaatje?quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Krijg er jeuk van op plekken waar je geen jeuk wil.
Big shot is geniaalquote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, echt te zoetsappig allemaal.
Mijn voormalige hometown (althans het dorp dat er net boven ligtquote:
wat een matige zooi daarquote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Laat het je jaar niet verpesten, dat mag covid al doen!quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.quote:
#werkenbijdeTop2000quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hallo Melissa.quote:Op zondag 27 december 2020 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn voormalige hometown (althans het dorp dat er net boven ligt)
[ twitter ]
Er was even niemand te zien want er moest wat opnieuw opgestart worden. Kom er niet meer terug in nuquote:Op zondag 27 december 2020 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh je bent er helemaal uitgeflikkerd?
Wtf? What happened, what did you do?quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Uhh... en "Honesty"?quote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight Saigon is ook wel okay, maar ik ben meer van deep cuts als Pressure, An Innocent Man, This Night en River of Dreams (Stemnummer dat er helaas niet instaat). Uptown Girl en We Didn't Start of Fire ben ik kotsbeu, en zelfs Piano Man ben ik nu ook wel klaar mee.
Vast te chagerijnig gekekenquote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wtf? What happened, what did you do?
Was?quote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.
Goodnight Saigon is ook wel okay, maar ik ben meer van deep cuts als Pressure, An Innocent Man, This Night en River of Dreams (Stemnummer dat er helaas niet instaat). Uptown Girl en We Didn't Start of Fire ben ik kotsbeu, en zelfs Piano Man ben ik nu ook wel klaar mee.
Maar die man was verder wel absoluut heel veelzijdig, en dat waardeer ik in een artiest.
Niet overleden, maar heeft sinds 1993 geen nieuw album meer gemaakt. Wel (tot covid) maandelijks uitverkochte concerten in Madison Square Garden.quote:
Ken de nummers wel (van de Top 2000) maar weet verder eigenlijk niets over hem.quote:Op zondag 27 december 2020 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet overleden, maar heeft sinds 1993 geen nieuw album meer gemaakt. Wel (tot covid) maandelijks uitverkochte concerten in Madison Square Garden.
Ja die scenes from an italian restaurant vind ik idd ook mooierquote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.
Maar die man was verder wel absoluut heel veelzijdig, en dat waardeer ik in een artiest.
Wij ook hoor, wij ook.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar die stem van Till vind ik best opwindend
quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Nee, had geen ticketsquote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
Verdomme niet naar het concert gekund dit jaar
Ja en dan meteen op 1363. Je vraagt je toch of hoe dat kan.quote:
Ook een goed nummer.quote:
En waarom dit nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja en dan meteen op 1363. Je vraagt je toch of hoe dat kan.
Die staat erin, en wel een stukje sterker wat mij betreftquote:
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.quote:
166 KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die staat erin, en wel een stukje sterker wat mij betreft
Ik heb dat dan weer wat minder.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Stemplaatgenotquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Vorig jaar nog op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.
Zo ben ik er ook ooit ingerold. Toen ik in 2015 aan mijn opleiding in Amsterdam begon (en dus elke dag 2 uur reistijd had) ben ik begonnen zijn albums te luisteren. Absolute aanrader, voor iedereen. Er zit voor iedereen wel wat wils tussen, en het is gewoon heel bijzonder om iemand zó van album tot album een compleet andere stijl in te zien slaan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken de nummers wel (van de Top 2000) maar weet verder eigenlijk niets over hem.
Die is sowieso wel vet ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
Mein herz brennt vind ik de tofste rammstein
Ik hou het in gedachten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo ben ik er ook ooit ingerold. Toen ik in 2015 aan mijn opleiding in Amsterdam begon (en dus elke dag 2 uur reistijd had) ben ik begonnen zijn albums te luisteren. Absolute aanrader, voor iedereen. Er zit voor iedereen wel wat wils tussen, en het is gewoon heel bijzonder om iemand zó van album tot album een compleet andere stijl in te zien slaan.
Glass Houses was zijn poging tot een wat meer rockende stijl, en wellicht één van mijn favorieten. Verder '52nd Street' en Turnstiles (waar ook NY State of Mind op staat; al vind ik 'Summer, Highland Falls' en 'Say Goodbye to Hollywood' veel beter op dat album). In 1982 maakte hij met 'The Nylon Curtain' een eerbetoon aan The Beatles, en in 1983 dus 'An Innocent Man' (met o.a. Uptown Girl), met daarop één van mijn all-time favorites, 'This Night'. Fucking gebaseerd op een stuk van Beethoven
Er is van River of Dreams ook een alternate versie, waarin een stukje instrumentaal van 'Lullabye (Goodnight My Angel)' verwerkt zitquote:Op zondag 27 december 2020 02:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die scenes from an italian restaurant vind ik idd ook mooieren River of Dreams
![]()
![]()
Die heb ik een hele poos als wekker. Maar het intro is zo lang dat ik de wekker al uit heb eer dat hij begint te zingen.
Dat ie een Serj Tankiannetje doet.quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Till zich aan andere genres gewaagd heeft? Lijkt me best interessant om hem eens iets compleet anders te horen doen
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Till zich aan andere genres gewaagd heeft? Lijkt me best interessant om hem eens iets compleet anders te horen doen
Oeh lijkt me wel watquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ie een Serj Tankiannetje doet.
Mijn kat wordt weer helemaal leip als ie Till hoort zingenquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met de groetjes van Wernher von Braun
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echtquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?
NIet geheel andere stijl, maar zo fucking goed.
Zo maar eens opzetten tijdens Aviesciiquote:Op zondag 27 december 2020 02:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echt
Bizar iddquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Viv het volgende:
Wat een enorm verschil trouwens, hoe gemakkelijk je bij Serious Request op de Zoom-wall kwam en hoe moeilijk hier op één van de schermen. Geeft wel aan hoeveel populairder dit is!
En dan bij het einde achterkomen dat er eigenlijk geen zang inzatquote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gijs had nu mooi drie minuten kunnen lullen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 02:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echt
Punk blijkbaar:quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je vergeet één hele belangrijkequote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
Nou ik doe nog 3x een poging, bij Nightwish 2x en bij Floor.
GLS staat rond 1400 toch? Lijkt mij onmogelijk om dan door te komen.quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in die zoom call. Als er straks een grote afro in beeld is ben ik het
Zoutelande?quote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet één hele belangrijke
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ookquote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet één hele belangrijke
Begin wellicht op Spotify gewoon een keer aan zijn 'Greatest Hits'-album uit ik geloof 1985 (Billy op de cover, scheve foto, staand aan een piano). Dat is echt een absolute 'love it or hate it'-check.quote:
Laat je niet piepelen zoals @Poppejans , Pippie!quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in die zoom call. Als er straks een grote afro in beeld is ben ik het
quote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ook
Ik las iets heel andersquote:Op zondag 27 december 2020 02:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat je niet piepelen zoals @:poppejans , Pippie!
Ik vind Vienna ook een hele mooiequote:Op zondag 27 december 2020 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Begin wellicht op Spotify gewoon een keer aan zijn 'Greatest Hits'-album uit ik geloof 1985 (Billy op de cover, scheve foto, staand aan een piano). Dat is echt een absolute 'love it or hate it'-check.
Oh, en 'Tell her about it'. Die is ook sowieso lekker; ook van 'An Innocent Man'
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
Drs. Pquote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ook
Jaaaaquote:
Hoe had je dat uur anders gespendeerd?quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden in beeld. Nauwelijks.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden in beeld. Nauwelijks.
Ook de docu gezien dus?quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gepushed door management en geldwolven
Ik had dan een uur lang actief lopen FOK!'en over hoe kut die idioten op Zoom wel niet waren.quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoe had je dat uur anders gespendeerd?
Heb het nu opstaan, niet slecht, gelukkig hebben ze al die kleine gitaar frutseltjes van Robert Fripp er netjes in vertolkt, en hij zingt behoorlijk goedquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?
NIet geheel andere stijl, maar zo fucking goed.
Maar in de wachtrij staan kost geen tijd toch. Je kunt gewoon even wat anders gaan doenquote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Documantaire liet dat ook wel pijnlijk zienquote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gepushed door management en geldwolven
quote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had dan een uur lang actief lopen FOK!'en over hoe kut die idioten op Zoom wel niet waren.
Meestal is het - bij dit soort gevallen - andersom denk ik?quote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hoorde dat ie overleden was op de radio in de auto en dacht, dat is naar, en mijn ouders hadden zoiets van "wie"?
#[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Maar ik ben dan wel weer zo'n idioot die dat ervoor over heeft
Ik heb zelf dan chronische alvleesklierontsteking en ik zat echt plaatsvervangend te janken en ik werd woestquote:
Ooit had ik de energie voor zulke acties.quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden
Die wachtrij heeft geen zin als je niet de hele tijd 'leuk' doet. Ze scannen van tijd tot tijd die lobby van 215-300 mensen op zoek naar interessante shots. Je moet dus continu aan staanquote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar in de wachtrij staan kost geen tijd toch. Je kunt gewoon even wat anders gaan doen
De meeste ken ik wel, maar af en toe vraag ik hun even wie het was.quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Meestal is het - bij dit soort gevallen - andersom denk ik?
Maar dat kwam bij hem door drank toch?quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb zelf dan chronische alvleesklierontsteking en ik zat echt plaatsvervangend te janken en ik werd woest
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
- Doe gek, maar niet te gek (Dat is wat ik merkte; ik kwam meteen na mijn 8 seconds of fame ook niet meer terug op beeld, waar dan ook)
Hier ook.quote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef FlyingEagle het volgende:
In refrein viek pas kwartje, welke nummer het was
Echt?quote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die wachtrij heeft geen zin als je niet de hele tijd 'leuk' doet. Ze scannen van tijd tot tijd die lobby van 215-300 mensen op zoek naar interessante shots. Je moet dus continu aan staan
Soms zitten er wel leuke tussen: over het vuurwerkverbod beginnen bij Relight my Fire vond ik vanmiddag erg geestig.quote:
Had het over de pijn en dan toch het podium opgeschopt worden... Niet te bevattenquote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat kwam bij hem door drank toch?
dan waren ze hun tijd ver vooruitquote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
Waarom herken ik hier radiohead in?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die vent ging zijn scherm filmen waardoor hij zelf niet in beeld was
quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben in een breakout room gezet.. Racisme
Je wordt gewoon keihard geScot ...quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Creep een beetjequote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
Waarom herken ik hier radiohead in?
Ik zal wapperen met een foto van Floor Jansen hahahaquote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tip:
- Maak even een nieuw Zoom-accountje aan (Dan ga je er iig weer 'schoon' in)
- Pak een foto van een geliefde (Voor jouw part is het een stock-foto die in zo'n fotolijstje zit, weet jij veel), en kweel een beetje met een zielig verhaal
- Doe gek, maar niet te gek (Dat is wat ik merkte; ik kwam meteen na mijn 8 seconds of fame ook niet meer terug op beeld, waar dan ook)
Ja naar inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had het over de pijn en dan toch het podium opgeschopt worden... Niet te bevatten
Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).quote:
Terecht wel, al die drank is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
ja idd!quote:
Ja, ook zo intens ziekquote:Op zondag 27 december 2020 02:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja naar inderdaad.
Beetje hetzelfde als bij Amy Winehouse. Dat ze naar een eiland ging om van de pers te ontsnappen en dat haar vader met een filmploeg kwam
Dat spiegelen is echt vaag inderdaad. Kutzoom.quote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).
Waar ze alleen NIET over hadden nagedacht was dat ik in beeld kwam tijdens 'Ben ik te min', dus ik was niet alleen redelijk gedesoriënteerd door die stream waar ik ineens ZELF te zien was (en eindelijk NIET gespiegeld na een uur mezelf gespiegeld te hebben gezien), maar ik zong dus onschuldig met dat nummer mee en wees toen snel mijn vriendin aan terwijl ik meezong.
SUPERSLIM.![]()
Ach, nog steeds beter dan heel wat meuk in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Kopiko het volgende:
ANOUK blért, krijst en jankt als een terminale straatkat.
Mensen zijn idioten, maar de eerste seconden kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik had mezelf voorgenomen om mijn vriendin op de foto aan te wijzen, maar 60+ minuten zag ik mezelf gespiegeld op Zoom. Kwam ik op de stream, ongespiegeld: was hélemaal van slag en wees uiteindelijk mijn voorhoofd aan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die vent ging zijn scherm filmen waardoor hij zelf niet in beeld was
Ah dat wist ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja idd!
maar ff gegoogled, blijkbaar is radiohead er ook voor aangeklaagd en zijn ze hier ook voor veroordeeld
The more you know
quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom dus zo in beeld want ik was leuk!
Nou, uhm, wel, goed ... een stuk of drie, vier dan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, nog steeds beter dan heel wat meuk in de lijst.
Breakout? BIj mij heette dat 'exit'. Dan was ik dus in de uitz geweest en de mensen daar allemaal ook. Die zaten lollig na te keuvelen hoe tof het wel niet was 'dat ze op tv waren'.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Voordat ze al die kinderen kreeg van nog meer verschillende mannen, vond ik haar wel echt een leuke vrouw in alle opzichten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Kopiko het volgende:
ANOUK blért, krijst en jankt als een terminale straatkat.
Leuk, even opletten dusquote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom dus zo in beeld want ik was leuk!
Of gewoon niet opzetten en gaan pitten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:37 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik voor Talk Talk opblijf, of dat ik het zo op Spotify opzet en dan ga pitten
Dit uur nog:quote:
Heiligschennisquote:Op zondag 27 december 2020 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon niet opzetten en gaan pitten.
3 uur EVE OF THE WAR (afgekapte kutversie)quote:
Jullie denken allemaal te ruim: 'zo' in de uitzending is 5 minuten, tops.quote:Op zondag 27 december 2020 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3 uur EVE OF THE WAR (afgekapte kutversie)
Heb nu even als voorgenot een cover van een toffe Australische band opstaanquote:Op zondag 27 december 2020 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3 uur EVE OF THE WAR (afgekapte kutversie)
quote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga naar bed, mijn kinders zijn vaak vroeg wakker.
Jullie maakten het zoom drama toch weer een beetje goed, veel dank voor de gezelligheid!
"Alsof je een frikandel in een gang gooit"quote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Koen66 het volgende:
Anouk vind ik alsinds d'r 30cm uitspraken
Naja, deze hoeft ook niet zo van mij. Maar Jerusalem en ehh Nobody's Wife vind ik wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nou, uhm, wel, goed ... een stuk of drie, vier dan.
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Jullie maakten het zoom drama toch weer een beetje goed, veel dank voor de gezelligheid!
Tot morgen!quote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Ja okequote:Op zondag 27 december 2020 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of gewoon niet opzetten en gaan pitten.
quote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Koen66 het volgende:
Anouk vind ik alsinds d'r 30cm uitspraken
quote:
Of er een verband is met die mannen en/of kinderen weet ik niet, maar ik vind het wel jammer dat ze het rock-genre al snel verlaten heeft.quote:Op zondag 27 december 2020 02:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Voordat ze al die kinderen kreeg van nog meer verschillende mannen, vond ik haar wel echt een leuke vrouw in alle opzichten.
Dijk van een stem
@ArnieAlberts gedurende 8 secondenquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er al fokkers langs geweest op de cam?
Hopelijk Pippen zoquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je verdiende de spotlights. Maargoed, volgende keer beterquote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dr.Mikey!quote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, sommigen komen gewoon vaak in beeld. Het is geen exacte wetenschap.quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar sommige mensen zitten dus uren te wachten, en die kneus die niet eens een fatsoenlijke foto van zichzelf kan maken is nu al 10 keer in beeld geweest.
Ja beetje rare prioriteiten daarquote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar sommige mensen zitten dus uren te wachten, en die kneus die niet eens een fatsoenlijke foto van zichzelf kan maken is nu al 10 keer in beeld geweest.
@ArnieAlbertsquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb 30cm, wie meer?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dr.Mikey!
Ik ben langsgekomen voor 8 hele seconden, helemaal waardeloos
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat die van mij 45cm was.quote:
Ja, ik kreeg zelfs berichten op facebook van stapvrienden of ze mij nou echt op NPO1 hadden gezien om 6 uur 's ochtends.quote:
quote:
Ik zit niet heel actief de beeldstream te volgen: er is sowieso iets bijzonders gaande. Die mensen op die tv-schermen in het decor worden bijvoorbeeld lang niet zo snel opgefrist als mensen die je even snel 'full screen' te zien krijgt.quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Brengt wel Redding.quote:
Ikquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
de wattes?quote:Op zondag 27 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
wel low key jaloers op die guy in di erode kerst trui
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).
Waar ze alleen NIET over hadden nagedacht was dat ik in beeld kwam tijdens 'Ben ik te min', dus ik was niet alleen redelijk gedesoriënteerd door die stream waar ik ineens ZELF te zien was (en eindelijk NIET gespiegeld na een uur mezelf gespiegeld te hebben gezien), maar ik zong dus onschuldig met dat nummer mee en wees toen snel mijn vriendin aan terwijl ik meezong.
SUPERSLIM.![]()
van Nieuwkerk?quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Duurt nog even. Volgens Matthijs
Ongeveer 23 uur geleden. MeneerHJM deed voor de gein zoom aan en pats. Duurde ook nog geen 3 secondenquote:
Nou, nee.quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben jij dit trouwens?
[ afbeelding ]
Ja, ze vinden de 'bijzondere verhalen' wel mooi enzo, regie (Bart denk ik?) zag mij op de camera en begon tegen me te praten in privé en vroeg hoe en wat. Dus vond ie leuk, dus ik werd zo doorgezet. Maar ja, geen 'toepasselijk' nummer, Armands Ben Ik Te Min. Dan vind ik het toch een beetje... Onhandig getimed.quote:
Ok, kwam ik nog tegen op mijn imgur van SR 2017 ofzo.quote:
Nooit de stagiair geloven, Scottie.quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Duurt nog even. Volgens Matthijs
Die is echt iedere keer weer in beeld jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef Koen66 het volgende:
echt die griet achter hem daar geilt de redactie wel erg op
Helaaschquote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, kwam ik nog tegen op mijn imgur van SR 2017 ofzo.
Nog altijd betere kroegen als waar ik ooit kwam: Dag Vriendjes instarten, rot opquote:Op zondag 27 december 2020 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd deze plaat? Wat voor kutkroegen komt die vent..
quote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, ze vinden de 'bijzondere verhalen' wel mooi enzo, regie (Bart denk ik?) zag mij op de camera en begon tegen me te praten in privé en vroeg hoe en wat. Dus vond ie leuk, dus ik werd zo doorgezet. Maar ja, geen 'toepasselijk' nummer, Armands Ben Ik Te Min. Dan vind ik het toch een beetje... Onhandig getimed.
Hele avond dezelfde koppen gezien jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]en dan mogen sommige debielen wel een uur in beeld zijn
Ja maar dat viel mij dus ook écht tegen. Een eikel zat al te Voguen, want Vogue van Madonna zou gedraaid worden.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]en dan mogen sommige debielen wel een uur in beeld zijn
Dat is verwerpelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog altijd betere kroegen als waar ik ooit kwam: Dag Vriendjes instarten, rot op
Krijg je meteen Eve of the War mee, ook niet verkeerdquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Talk Talk dus hopelijk maak ik het nog mee
HELDINquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Talk Talk dus hopelijk maak ik het nog mee
quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dat viel mij dus ook écht tegen. Een eikel zat al te Voguen, want Vogue van Madonna zou gedraaid worden.
In het volgende uur. En hij deed het nog fout ook. Flikker toch op
We hebben het nieuwe soort 'kutvolk dat na twaalven langer in de kroeg mag blijven met hun blije narcistische bakkes' gevonden.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele avond dezelfde koppen gezien ja
Geen schaamte. Ik doe dat alleen buiten beeld. Bij het strandpaviljoen in de zomer op terras.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mensen die Heineken drinken in beeld
Oehquote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Krijg je meteen Eve of the War mee, ook niet verkeerd
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Iknheb even gecheckt. Ik zit in een pooltje van mensen waar ze het volgende uur uit gaan kiezen.
Dus blijf wakker als julie getuige willen zijn van FOK! Geschiedenis
Hoe heet je zoom meeting-'lokaal' waar je inzit?quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Iknheb even gecheckt. Ik zit in een pooltje van mensen waar ze het volgende uur uit gaan kiezen.
Dus blijf wakker als julie getuige willen zijn van FOK! Geschiedenis
Incluis lampjes en beslagkom op hun hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We hebben het nieuwe soort 'kutvolk dat na twaalven langer in de kroeg mag blijven met hun blije narcistische bakkes' gevonden.
quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mensen die Heineken drinken
Gevonden, was @_Hestia_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |