Zo maar eens opzetten tijdens Aviesciiquote:Op zondag 27 december 2020 02:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echt
Bizar iddquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Viv het volgende:
Wat een enorm verschil trouwens, hoe gemakkelijk je bij Serious Request op de Zoom-wall kwam en hoe moeilijk hier op één van de schermen. Geeft wel aan hoeveel populairder dit is!
En dan bij het einde achterkomen dat er eigenlijk geen zang inzatquote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gijs had nu mooi drie minuten kunnen lullen.
Ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 02:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echt
Punk blijkbaar:quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Till zich aan andere genres gewaagd heeft? Lijkt me best interessant om hem eens iets compleet anders te horen doen
Je vergeet één hele belangrijkequote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
Nou ik doe nog 3x een poging, bij Nightwish 2x en bij Floor.
GLS staat rond 1400 toch? Lijkt mij onmogelijk om dan door te komen.quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in die zoom call. Als er straks een grote afro in beeld is ben ik het
Zoutelande?quote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet één hele belangrijke
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ookquote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je vergeet één hele belangrijke
Begin wellicht op Spotify gewoon een keer aan zijn 'Greatest Hits'-album uit ik geloof 1985 (Billy op de cover, scheve foto, staand aan een piano). Dat is echt een absolute 'love it or hate it'-check.quote:
Laat je niet piepelen zoals @Poppejans , Pippie!quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in die zoom call. Als er straks een grote afro in beeld is ben ik het
quote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ook
Ik las iets heel andersquote:Op zondag 27 december 2020 02:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat je niet piepelen zoals @:poppejans , Pippie!
Ik vind Vienna ook een hele mooiequote:Op zondag 27 december 2020 02:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Begin wellicht op Spotify gewoon een keer aan zijn 'Greatest Hits'-album uit ik geloof 1985 (Billy op de cover, scheve foto, staand aan een piano). Dat is echt een absolute 'love it or hate it'-check.
Oh, en 'Tell her about it'. Die is ook sowieso lekker; ook van 'An Innocent Man'
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.quote:Op zondag 27 december 2020 02:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bizar idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |