Ja die scenes from an italian restaurant vind ik idd ook mooierquote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.
Goodnight Saigon is ook wel okay, maar ik ben meer van deep cuts als Pressure, An Innocent Man, This Night en River of Dreams (Stemnummer dat er helaas niet instaat). Uptown Girl en We Didn't Start of Fire ben ik kotsbeu, en zelfs Piano Man ben ik nu ook wel klaar mee.
Maar die man was verder wel absoluut heel veelzijdig, en dat waardeer ik in een artiest.
Wij ook hoor, wij ook.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar die stem van Till vind ik best opwindend
quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Nee, had geen ticketsquote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
Verdomme niet naar het concert gekund dit jaar
Ja en dan meteen op 1363. Je vraagt je toch of hoe dat kan.quote:
Ook een goed nummer.quote:
En waarom dit nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja en dan meteen op 1363. Je vraagt je toch of hoe dat kan.
Die staat erin, en wel een stukje sterker wat mij betreftquote:
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.quote:
166 KOEKOEKquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die staat erin, en wel een stukje sterker wat mij betreft
Ik heb dat dan weer wat minder.quote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Stemplaatgenotquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.
Behoorlijk jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:20 schreef Poppejans het volgende:
Vorig jaar nog op gestemdquote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nice. Niet opgelet vorig jaar.
Zo ben ik er ook ooit ingerold. Toen ik in 2015 aan mijn opleiding in Amsterdam begon (en dus elke dag 2 uur reistijd had) ben ik begonnen zijn albums te luisteren. Absolute aanrader, voor iedereen. Er zit voor iedereen wel wat wils tussen, en het is gewoon heel bijzonder om iemand zó van album tot album een compleet andere stijl in te zien slaan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken de nummers wel (van de Top 2000) maar weet verder eigenlijk niets over hem.
Die is sowieso wel vet ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
Mein herz brennt vind ik de tofste rammstein
Ik hou het in gedachten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo ben ik er ook ooit ingerold. Toen ik in 2015 aan mijn opleiding in Amsterdam begon (en dus elke dag 2 uur reistijd had) ben ik begonnen zijn albums te luisteren. Absolute aanrader, voor iedereen. Er zit voor iedereen wel wat wils tussen, en het is gewoon heel bijzonder om iemand zó van album tot album een compleet andere stijl in te zien slaan.
Glass Houses was zijn poging tot een wat meer rockende stijl, en wellicht één van mijn favorieten. Verder '52nd Street' en Turnstiles (waar ook NY State of Mind op staat; al vind ik 'Summer, Highland Falls' en 'Say Goodbye to Hollywood' veel beter op dat album). In 1982 maakte hij met 'The Nylon Curtain' een eerbetoon aan The Beatles, en in 1983 dus 'An Innocent Man' (met o.a. Uptown Girl), met daarop één van mijn all-time favorites, 'This Night'. Fucking gebaseerd op een stuk van Beethoven
Er is van River of Dreams ook een alternate versie, waarin een stukje instrumentaal van 'Lullabye (Goodnight My Angel)' verwerkt zitquote:Op zondag 27 december 2020 02:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja die scenes from an italian restaurant vind ik idd ook mooieren River of Dreams
![]()
![]()
Die heb ik een hele poos als wekker. Maar het intro is zo lang dat ik de wekker al uit heb eer dat hij begint te zingen.
Dat ie een Serj Tankiannetje doet.quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Till zich aan andere genres gewaagd heeft? Lijkt me best interessant om hem eens iets compleet anders te horen doen
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?quote:Op zondag 27 december 2020 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Till zich aan andere genres gewaagd heeft? Lijkt me best interessant om hem eens iets compleet anders te horen doen
Oeh lijkt me wel watquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ie een Serj Tankiannetje doet.
Mijn kat wordt weer helemaal leip als ie Till hoort zingenquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met de groetjes van Wernher von Braun
Nope, luister over het algemeen weinig Rammstein en volg het ook niet echtquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?
NIet geheel andere stijl, maar zo fucking goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |