Mijn voormalige hometown (althans het dorp dat er net boven ligtquote:
wat een matige zooi daarquote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope. Ik kom niet meer voorbij de toelating
Laat het je jaar niet verpesten, dat mag covid al doen!quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.quote:
#werkenbijdeTop2000quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hallo Melissa.quote:Op zondag 27 december 2020 02:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn voormalige hometown (althans het dorp dat er net boven ligt)
[ twitter ]
Er was even niemand te zien want er moest wat opnieuw opgestart worden. Kom er niet meer terug in nuquote:Op zondag 27 december 2020 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh je bent er helemaal uitgeflikkerd?
Wtf? What happened, what did you do?quote:Op zondag 27 december 2020 02:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Uhh... en "Honesty"?quote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight Saigon is ook wel okay, maar ik ben meer van deep cuts als Pressure, An Innocent Man, This Night en River of Dreams (Stemnummer dat er helaas niet instaat). Uptown Girl en We Didn't Start of Fire ben ik kotsbeu, en zelfs Piano Man ben ik nu ook wel klaar mee.
Vast te chagerijnig gekekenquote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wtf? What happened, what did you do?
Was?quote:Op zondag 27 december 2020 02:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Scenes from an Italian Restaurant is dan ook véél, véél beter dan NY State of Mind, maar staat om onbegrijpelijke redenen veel lager dan deze.
Goodnight Saigon is ook wel okay, maar ik ben meer van deep cuts als Pressure, An Innocent Man, This Night en River of Dreams (Stemnummer dat er helaas niet instaat). Uptown Girl en We Didn't Start of Fire ben ik kotsbeu, en zelfs Piano Man ben ik nu ook wel klaar mee.
Maar die man was verder wel absoluut heel veelzijdig, en dat waardeer ik in een artiest.
Niet overleden, maar heeft sinds 1993 geen nieuw album meer gemaakt. Wel (tot covid) maandelijks uitverkochte concerten in Madison Square Garden.quote:
Ken de nummers wel (van de Top 2000) maar weet verder eigenlijk niets over hem.quote:Op zondag 27 december 2020 02:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet overleden, maar heeft sinds 1993 geen nieuw album meer gemaakt. Wel (tot covid) maandelijks uitverkochte concerten in Madison Square Garden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |