quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Maar ik ben dan wel weer zo'n idioot die dat ervoor over heeft
Ik heb zelf dan chronische alvleesklierontsteking en ik zat echt plaatsvervangend te janken en ik werd woestquote:
Ooit had ik de energie voor zulke acties.quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden
Die wachtrij heeft geen zin als je niet de hele tijd 'leuk' doet. Ze scannen van tijd tot tijd die lobby van 215-300 mensen op zoek naar interessante shots. Je moet dus continu aan staanquote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar in de wachtrij staan kost geen tijd toch. Je kunt gewoon even wat anders gaan doen
De meeste ken ik wel, maar af en toe vraag ik hun even wie het was.quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Meestal is het - bij dit soort gevallen - andersom denk ik?
Maar dat kwam bij hem door drank toch?quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb zelf dan chronische alvleesklierontsteking en ik zat echt plaatsvervangend te janken en ik werd woest
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
- Doe gek, maar niet te gek (Dat is wat ik merkte; ik kwam meteen na mijn 8 seconds of fame ook niet meer terug op beeld, waar dan ook)
Hier ook.quote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef FlyingEagle het volgende:
In refrein viek pas kwartje, welke nummer het was
Echt?quote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die wachtrij heeft geen zin als je niet de hele tijd 'leuk' doet. Ze scannen van tijd tot tijd die lobby van 215-300 mensen op zoek naar interessante shots. Je moet dus continu aan staan
Soms zitten er wel leuke tussen: over het vuurwerkverbod beginnen bij Relight my Fire vond ik vanmiddag erg geestig.quote:
Had het over de pijn en dan toch het podium opgeschopt worden... Niet te bevattenquote:Op zondag 27 december 2020 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat kwam bij hem door drank toch?
dan waren ze hun tijd ver vooruitquote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
Waarom herken ik hier radiohead in?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die vent ging zijn scherm filmen waardoor hij zelf niet in beeld was
quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben in een breakout room gezet.. Racisme
Je wordt gewoon keihard geScot ...quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben in een breakout room gezet.. Racisme
Creep een beetjequote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
Waarom herken ik hier radiohead in?
Ik zal wapperen met een foto van Floor Jansen hahahaquote:Op zondag 27 december 2020 02:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tip:
- Maak even een nieuw Zoom-accountje aan (Dan ga je er iig weer 'schoon' in)
- Pak een foto van een geliefde (Voor jouw part is het een stock-foto die in zo'n fotolijstje zit, weet jij veel), en kweel een beetje met een zielig verhaal
- Doe gek, maar niet te gek (Dat is wat ik merkte; ik kwam meteen na mijn 8 seconds of fame ook niet meer terug op beeld, waar dan ook)
Ja naar inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had het over de pijn en dan toch het podium opgeschopt worden... Niet te bevatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |