Drs. Pquote:Op zondag 27 december 2020 02:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Bij de geile mannenstem uiteraaaard ook
Jaaaaquote:
Hoe had je dat uur anders gespendeerd?quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden in beeld. Nauwelijks.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wellicht dat ik voor mijn beurt spreek en het een beetje zuur is, maar iemand vroeg me "En hoelang ben je nou uiteindelijk in beeld geweest?", en toen hakte de realiteit er wel in.
Ik had even ruim een uur van mijn tijd gespendeerd aan deze onzin, voor 8 seconden in beeld. Nauwelijks.
Ook de docu gezien dus?quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gepushed door management en geldwolven
Ik had dan een uur lang actief lopen FOK!'en over hoe kut die idioten op Zoom wel niet waren.quote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoe had je dat uur anders gespendeerd?
Heb het nu opstaan, niet slecht, gelukkig hebben ze al die kleine gitaar frutseltjes van Robert Fripp er netjes in vertolkt, en hij zingt behoorlijk goedquote:Op zondag 27 december 2020 02:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb je zijn cover van Heroes wel eens gehoord? Samen met Apocalyptica?
NIet geheel andere stijl, maar zo fucking goed.
Maar in de wachtrij staan kost geen tijd toch. Je kunt gewoon even wat anders gaan doenquote:Op zondag 27 december 2020 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Documantaire liet dat ook wel pijnlijk zienquote:Op zondag 27 december 2020 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo gepushed door management en geldwolven
quote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had dan een uur lang actief lopen FOK!'en over hoe kut die idioten op Zoom wel niet waren.
Meestal is het - bij dit soort gevallen - andersom denk ik?quote:Op zondag 27 december 2020 02:30 schreef Dagoduck het volgende:
Hoorde dat ie overleden was op de radio in de auto en dacht, dat is naar, en mijn ouders hadden zoiets van "wie"?
#[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |