Helaaschquote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, kwam ik nog tegen op mijn imgur van SR 2017 ofzo.
Nog altijd betere kroegen als waar ik ooit kwam: Dag Vriendjes instarten, rot opquote:Op zondag 27 december 2020 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Altijd deze plaat? Wat voor kutkroegen komt die vent..
quote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, ze vinden de 'bijzondere verhalen' wel mooi enzo, regie (Bart denk ik?) zag mij op de camera en begon tegen me te praten in privé en vroeg hoe en wat. Dus vond ie leuk, dus ik werd zo doorgezet. Maar ja, geen 'toepasselijk' nummer, Armands Ben Ik Te Min. Dan vind ik het toch een beetje... Onhandig getimed.
Hele avond dezelfde koppen gezien jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]en dan mogen sommige debielen wel een uur in beeld zijn
Ja maar dat viel mij dus ook écht tegen. Een eikel zat al te Voguen, want Vogue van Madonna zou gedraaid worden.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]en dan mogen sommige debielen wel een uur in beeld zijn
Dat is verwerpelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog altijd betere kroegen als waar ik ooit kwam: Dag Vriendjes instarten, rot op
Krijg je meteen Eve of the War mee, ook niet verkeerdquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Talk Talk dus hopelijk maak ik het nog mee
HELDINquote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op Talk Talk dus hopelijk maak ik het nog mee
quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar dat viel mij dus ook écht tegen. Een eikel zat al te Voguen, want Vogue van Madonna zou gedraaid worden.
In het volgende uur. En hij deed het nog fout ook. Flikker toch op
We hebben het nieuwe soort 'kutvolk dat na twaalven langer in de kroeg mag blijven met hun blije narcistische bakkes' gevonden.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele avond dezelfde koppen gezien ja
Geen schaamte. Ik doe dat alleen buiten beeld. Bij het strandpaviljoen in de zomer op terras.quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mensen die Heineken drinken in beeld
Oehquote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Krijg je meteen Eve of the War mee, ook niet verkeerd
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga naar bed, mijn kinders zijn vaak vroeg wakker.
Jullie maakten het zoom drama toch weer een beetje goed, veel dank voor de gezelligheid!
quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Iknheb even gecheckt. Ik zit in een pooltje van mensen waar ze het volgende uur uit gaan kiezen.
Dus blijf wakker als julie getuige willen zijn van FOK! Geschiedenis
Hoe heet je zoom meeting-'lokaal' waar je inzit?quote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef PippenScottie het volgende:
Iknheb even gecheckt. Ik zit in een pooltje van mensen waar ze het volgende uur uit gaan kiezen.
Dus blijf wakker als julie getuige willen zijn van FOK! Geschiedenis
Incluis lampjes en beslagkom op hun hoofdquote:Op zondag 27 december 2020 02:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We hebben het nieuwe soort 'kutvolk dat na twaalven langer in de kroeg mag blijven met hun blije narcistische bakkes' gevonden.
quote:Op zondag 27 december 2020 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mensen die Heineken drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |