Ikquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er al fokkers langs geweest op de cam?
de wattes?quote:Op zondag 27 december 2020 02:43 schreef skysherrif het volgende:
wel low key jaloers op die guy in di erode kerst trui
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).
Waar ze alleen NIET over hadden nagedacht was dat ik in beeld kwam tijdens 'Ben ik te min', dus ik was niet alleen redelijk gedesoriënteerd door die stream waar ik ineens ZELF te zien was (en eindelijk NIET gespiegeld na een uur mezelf gespiegeld te hebben gezien), maar ik zong dus onschuldig met dat nummer mee en wees toen snel mijn vriendin aan terwijl ik meezong.
SUPERSLIM.![]()
van Nieuwkerk?quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Duurt nog even. Volgens Matthijs
Ongeveer 23 uur geleden. MeneerHJM deed voor de gein zoom aan en pats. Duurde ook nog geen 3 secondenquote:
Nou, nee.quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben jij dit trouwens?
[ afbeelding ]
Ja, ze vinden de 'bijzondere verhalen' wel mooi enzo, regie (Bart denk ik?) zag mij op de camera en begon tegen me te praten in privé en vroeg hoe en wat. Dus vond ie leuk, dus ik werd zo doorgezet. Maar ja, geen 'toepasselijk' nummer, Armands Ben Ik Te Min. Dan vind ik het toch een beetje... Onhandig getimed.quote:
Ok, kwam ik nog tegen op mijn imgur van SR 2017 ofzo.quote:
Nooit de stagiair geloven, Scottie.quote:Op zondag 27 december 2020 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
Duurt nog even. Volgens Matthijs
Die is echt iedere keer weer in beeld jaquote:Op zondag 27 december 2020 02:46 schreef Koen66 het volgende:
echt die griet achter hem daar geilt de redactie wel erg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |