Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).quote:
Terecht wel, al die drank is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben in een breakout room gezet.. Racisme
ja idd!quote:
Ja, ook zo intens ziekquote:Op zondag 27 december 2020 02:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja naar inderdaad.
Beetje hetzelfde als bij Amy Winehouse. Dat ze naar een eiland ging om van de pers te ontsnappen en dat haar vader met een filmploeg kwam
Dat spiegelen is echt vaag inderdaad. Kutzoom.quote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn vriendin en mij getoond: we waren met kerstavond precies één jaar samen. Dus ik werd getoond op beeld (en volgens mij ook ietsje naar voren gehaald ook, maargoed mag ook wel na een UUR in die wachtlobby).
Waar ze alleen NIET over hadden nagedacht was dat ik in beeld kwam tijdens 'Ben ik te min', dus ik was niet alleen redelijk gedesoriënteerd door die stream waar ik ineens ZELF te zien was (en eindelijk NIET gespiegeld na een uur mezelf gespiegeld te hebben gezien), maar ik zong dus onschuldig met dat nummer mee en wees toen snel mijn vriendin aan terwijl ik meezong.
SUPERSLIM.![]()
Ach, nog steeds beter dan heel wat meuk in de lijst.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Kopiko het volgende:
ANOUK blért, krijst en jankt als een terminale straatkat.
Mensen zijn idioten, maar de eerste seconden kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik had mezelf voorgenomen om mijn vriendin op de foto aan te wijzen, maar 60+ minuten zag ik mezelf gespiegeld op Zoom. Kwam ik op de stream, ongespiegeld: was hélemaal van slag en wees uiteindelijk mijn voorhoofd aan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
Die vent ging zijn scherm filmen waardoor hij zelf niet in beeld was
Ah dat wist ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2020 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja idd!
maar ff gegoogled, blijkbaar is radiohead er ook voor aangeklaagd en zijn ze hier ook voor veroordeeld
The more you know
quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom dus zo in beeld want ik was leuk!
Nou, uhm, wel, goed ... een stuk of drie, vier dan.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, nog steeds beter dan heel wat meuk in de lijst.
Breakout? BIj mij heette dat 'exit'. Dan was ik dus in de uitz geweest en de mensen daar allemaal ook. Die zaten lollig na te keuvelen hoe tof het wel niet was 'dat ze op tv waren'.quote:Op zondag 27 december 2020 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben in een breakout room gezet.. Racisme
Voordat ze al die kinderen kreeg van nog meer verschillende mannen, vond ik haar wel echt een leuke vrouw in alle opzichten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef Kopiko het volgende:
ANOUK blért, krijst en jankt als een terminale straatkat.
Leuk, even opletten dusquote:Op zondag 27 december 2020 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom dus zo in beeld want ik was leuk!
Of gewoon niet opzetten en gaan pitten.quote:Op zondag 27 december 2020 02:37 schreef ok01 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik voor Talk Talk opblijf, of dat ik het zo op Spotify opzet en dan ga pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |