@ArnieAlberts gedurende 8 secondenquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er al fokkers langs geweest op de cam?
Hopelijk Pippen zoquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je verdiende de spotlights. Maargoed, volgende keer beterquote:Op zondag 27 december 2020 02:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga naar bed, mijn kinders zijn vaak vroeg wakker.
Jullie maakten het zoom drama toch weer een beetje goed, veel dank voor de gezelligheid!
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dr.Mikey!quote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, sommigen komen gewoon vaak in beeld. Het is geen exacte wetenschap.quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar sommige mensen zitten dus uren te wachten, en die kneus die niet eens een fatsoenlijke foto van zichzelf kan maken is nu al 10 keer in beeld geweest.
Ja beetje rare prioriteiten daarquote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar sommige mensen zitten dus uren te wachten, en die kneus die niet eens een fatsoenlijke foto van zichzelf kan maken is nu al 10 keer in beeld geweest.
@ArnieAlbertsquote:Op zondag 27 december 2020 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb 30cm, wie meer?quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dr.Mikey!
Ik ben langsgekomen voor 8 hele seconden, helemaal waardeloos
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik dat die van mij 45cm was.quote:
Ja, ik kreeg zelfs berichten op facebook van stapvrienden of ze mij nou echt op NPO1 hadden gezien om 6 uur 's ochtends.quote:
quote:
Ik zit niet heel actief de beeldstream te volgen: er is sowieso iets bijzonders gaande. Die mensen op die tv-schermen in het decor worden bijvoorbeeld lang niet zo snel opgefrist als mensen die je even snel 'full screen' te zien krijgt.quote:Op zondag 27 december 2020 02:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Brengt wel Redding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |