Dan mis je alleen wel wat mooie dingen aan het begin van 3-4uquote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
1356 Het laatste rondje André Hazes is wel een mooie om mee af te sluiten qua tekst
Nu ik het hoor herken ik het iddquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek, je kent dit echt wel
Waarom nou jij?quote:Op zondag 27 december 2020 02:06 schreef Poppejans het volgende:
Waarom ben ik nou ook zo'n mongool die uren wacht op zoiets
DMTAquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat klinkt spannender dan het waarschijnlijk was
Why tell me why...quote:
Ik zie het , maar hou het denk ik ook niet meer heel lang volquote:Op zondag 27 december 2020 02:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan mis je alleen wel wat mooie dingen aan het begin van 3-4u
Buck Dich, nou goedquote:
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef alopio het volgende:
ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Oh mijn god, het is de ingekorte radio-single versie van 'You Don't Fool Me'. Met zelfs een ingekorte gitaarsolo.
Vieze vuile hufters.
De solo van Brian redt het nog. Ik vind het allang knap dat hier nog een nummer van gefabriceerd kon worden.quote:
Ja anders kan van Inkel niet zijn waltz doen jah ... niet zo lullig doen!quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Oh mijn god, het is de ingekorte radio-single versie van 'You Don't Fool Me'. Met zelfs een ingekorte gitaarsolo.
Vieze vuile hufters.
Ironischquote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vieze vuile hufters.
Ik had nog héél even goeie hoop, zeker na die "8 uur meer voor de langere nummers!"-bullshit van ze.quote:Op zondag 27 december 2020 02:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Gaan we ruig doen!quote:
Nee.quote:Op zondag 27 december 2020 02:07 schreef alopio het volgende:
ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |