SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Het beste adres voor al uw primeurs!
je kan dan nog aardig typenquote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.
Is lijken op Celine Dion een compliment?quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag in de kroeg een keer een meisje dat heel erg op Celine Dion leek.
Ik sprak haar en vroeg of ze wist op wie ze leek. Ze zei “Celine Dion, duuuh” en toen kreeg ik haar telefoonnummer niet.
Ik was niet goed in vrouwen versieren in de kroeg
quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sprak haar en vroeg of ze wist op wie ze leek. Ze zei “Celine Dion, duuuh” en toen kreeg ik haar telefoonnummer niet.
zeker niet de 2020 variantquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is lijken op Celine Dion een compliment?
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag de dag niet meer in ieder gevalquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nogquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn we al bijna verlost van Babs Drijfzand in de Top 2000?
Discutabel. Ik vond haar wel wat hebben. We hebben het over 1999 of zo hequote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien een zak over je hoofd moeten doen net als Ugly Bobquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen die op Celine Dion lijken zouden eigenlijk best blij moeten zijn met een beetje aanspraak in de kroegquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
die vind ik nog wel mooiquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nog
Die en Guilty zijn nog wel aan te horenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is allemaal goedgekomen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Nouja tegen de tijd dat je vrouwen aan gaat spreken die op Celine Dion lijken heb je aardig wat geprobeerdquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Hahaha ik ga de stream maar es aanslingerenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Poppejans het volgende:
Nu de opdracht van de host mrt hond te verschijnen op zoom. Check
quote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwen die op Celine Dion lijken zouden eigenlijk best blij moeten zijn met een beetje aanspraak in de kroeg
I won't tell him, dacht ze giechelend!quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
dat trek ik een stuk beter dan dit gekweelquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2009 alweer.quote:
trustenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen maar eens onder de wol. Welterusten iedereen
quote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trustenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trusten Fredje! Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
het is in ieder geval hondenweer genoeg buiten.quote:
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
slaapse Fredquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan de konijnen, die zijn voor kerst al in de verkoop gegaanquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Al deze mensen gaan hun hond naar het asiel brengen maar de hond weet het nog niet
Nee joh.quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FOK! Days Are Over na deze Top 2000, volgens mij
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pijnlijk dit, je zou dit maar terugzien als hondquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Al deze mensen gaan hun hond naar het asiel brengen maar de hond weet het nog niet
al 2 weken jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoorquote:
datw as toch heul geen dreigement?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?
Het is iig wel iets meer high class dan Ava Maxquote:
ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau isquote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.quote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau is
Ooh ff turen danquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten op zoom wel n paar meiden die ik vol zou willen blaffen, bohhh
Pics? Vraag ik voor een vriendquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Bowmore is een lekkere, heb ik gehad bij een Friese studentenverenigingquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dog Song is Overquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, beetje opvul meuk ditquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Avicii goed, maar deze hoefde nou niet per se
Netjes. Nota bene van Chelsea. Maar toch een beetje niemandsland waarin ze drijven dit seizoen. Degraderen zullen ze niet, wsl maximaal 10e worden ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.
ik heb eigenlijk nog steeds geen flauw idee wat ik gezien heb. de goals waren een penalty, vrije trap en een voorzet die erin vloog. Chelsea werd niet eens weggespeeld. Was een vreemde pot.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Inzoomen gaat zeker nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nouja, over een uur of 6 verspreid..quote:
Jouw dagen op FOK! bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alsof ie er nog niet genoeg (teveel) instaatquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
Zou nu helemaal de enige echte start van het wielerseizoen zijn, nu de Tour Down Under ook wegvaltquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.
Pis Martinquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.quote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Netjes. Nota bene van Chelsea. Maar toch een beetje niemandsland waarin ze drijven dit seizoen. Degraderen zullen ze niet, wsl maximaal 10e worden ofzo
Je hebt nog flutkoersen als de Ronde van Mallorca en de GP de Marseillaise maar idd, zeker waar. Geen Porte op Willunga Hill, weer niet.quote:Op zondag 27 december 2020 00:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou nu helemaal de enige echte start van het wielerseizoen zijn, nu de Tour Down Under ook wegvalt
IS DIT EEN DREIGEMENT1!?!?1quote:
Vond Arsenal echt een leuke club vroeger, maar man het is echt diep gezakt. Zonde om te zien. Gebeurde dat maar een keertje met Chelsea of zo.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.
Daar is niet veel meer van over, zeg maar.
Ja hier ook. Seizoenen met Overmars, Petit, en later Ljungberg, Vieira, Pires, Henry, Bergkamp. Parlour. Mooi team.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.
Daar is niet veel meer van over, zeg maar.
#metoonotquote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb dit serieus nog nooit gehoord
Hier ook, ik heb niets gemist hoor ik.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb dit serieus nog nooit gehoord
Die band mag ook wel een plekje in de top2kquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaanquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Morgen tussen 8 en 9 mijn volgende stemplaat met Caro Emerald. weet niet of ik dat slaaptechnisch ga halen
ook nog Kensingtonn?quote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig hebben we het volgend uur weer Coldplay
We waren graag in die bubbel gebleven denk ik jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb niets gemist hoor ik.
Welke plaat dan? Ik vind Amplify wel lekker maar ook ouder werk is wel prima.quote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die band mag ook wel een plekje in de top2k
Het houd niet op...niet vanzelfquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig hebben we het volgend uur weer Coldplay
Chelsea en Manchester City, kutclubs.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vond Arsenal echt een leuke club vroeger, maar man het is echt diep gezakt. Zonde om te zien. Gebeurde dat maar een keertje met Chelsea of zo.
Relatie uitquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe kut was jullie 2020 eigenlijk?
Viel opzich wel mee, wel ergere jaren gehadquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Vooral veel thuiswerkquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Eerste maanden van de lockdown mentaal gezien ontzettend kut, daarna viel het wel meequote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relatie uit
Voet gebroken
Maandenlang in spanning over contractverlenging
Kon beter.
Persoonlijk viel het wel mee, geen gezeik met werk (volledig thuis kunnen werken) en alle vrienden en familie zijn er ook goed doorheen gekomen qua gezondheid. Ik mis wel het reizen en de concerten/festivals, maar dat zijn luxe problemenquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
200 miljoen uitgeven aan verdediging bij city en chelsea dat alles en iedereen opeens moet kopenquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chelsea en Manchester City, kutclubs.
Staat op 599quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Super Massive Blackhole staat zeker niet in de lijst.
Daar had ik dit plaatje nog voor op imgur.
[ afbeelding ]
Mag dit naar KPD en dan het Siswet topicquote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt zeker beter!quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.
Afijn, covid of niet, het wordt sowieso beter volgend jaar
prima keuze, of Estupendo ofzo, maar die gaan t nooit halen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke plaat dan? Ik vind Amplify wel lekker maar ook ouder werk is wel prima.
599quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel, goed dat je het volhoudtquote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.
Afijn, covid of niet, het wordt sowieso beter volgend jaar
Contract wel verlengd? Jij was journalist toch?quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relatie uit
Voet gebroken
Maandenlang in spanning over contractverlenging
Kon beter.
Nee, het hele land is aan de beurt.quote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef Berkery het volgende:
Het waait best overigens, ik dacht dat alleen de kust de lul was vandaag
Nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Viel ook wel mee, afgezien van alle leuke plannen waar een streep door ging vanwege de pandemie en de saaiheid van het thuiswerken.quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Best te doen, afgezien van het blokje van 3 weken waarin relatie uitging en mijn zus in coma raakte..quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Zeker. Uiteindelijk een vast contract gekregen. Maar in de dagbladjournalistiek is t echt ruk. Zijn veel mensen die daar willen werken dus ze kunnen je heel lang aan t lijntje houden. Tijdelijke contracten net op t laatste moment verlengen, 150 procent inzet van je eisen. Ik heb geluk gehad met een goede en fijne chef die echt voor me is gaan staan waardoor ik mocht blijven, want de hoofdredactie had geen idee van wat ik deed en konquote:Op zondag 27 december 2020 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Contract wel verlengd? Jij was journalist toch?
quote:
Dank.quote:
Gretz zijn katten zijn wel echt liefquote:Op zondag 27 december 2020 00:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, afgezien van alle leuke plannen waar een streep door ging vanwege de pandemie.
- Weer terug verhuisd naar een eigen optrekje na eventjes bij m'n ouders te zijn ingetrokken in 2018-19
- Vast contract gekregen
- 2 katten (kittens) in huis genomen
Een beetje hetzelfde. Maar thuis werken en kinderen les geven was wel kut. Paar mensen in mijn omgeving verloren. Buurman van mijn leeftijd ook, drie jonge kinderen. Dat was heel kut.quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Persoonlijk viel het wel mee, geen gezeik met werk (volledig thuis kunnen werken) en alle vrienden en familie zijn er ook goed doorheen gekomen qua gezondheid. Ik mis wel het reizen en de concerten/festivals, maar dat zijn luxe problemen
En bij jou?
Dit wel, ik mis ook 2 uur reizenquote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Thuiswerken ... 2 uur die ik niet onderweg hoef te zijn.
Ik kan een uur langer in bed liggen, werk 8 uur en doe meer dan op de zaak en ik ben meteen weer thuis om 5 uur.
Heerlijk dit.
Wil ook een kitten in huisquote:Op zondag 27 december 2020 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gretz zijn katten zijn wel echt lief
Op dat eerste album stonden best een paar leuke nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 00:53 schreef noodgang het volgende:
Deze van de White Lies vind ik best prima
Ik probeer die twee uur dat ik niet hoef te reizen te gebruiken om twee keer een rondje te lopen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Thuiswerken ... 2 uur die ik niet onderweg hoef te zijn.
Ik kan een uur langer in bed liggen, werk 8 uur en doe meer dan op de zaak en ik ben meteen weer thuis om 5 uur.
Heerlijk dit.
Bestellingen worden thuis afgeleverd en ik ben dan thuis. Lekker handig. AH staat hier iedere 2 weken aan de deur.
ik ook, ik ga iets te goed op vallende mensenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
IS DIT EEN DREIGEMENT1!?!?1
een verkeerdgespelde zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
There is a new sheriff in town
Rondje om het huis of een serieus rondjequote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer die twee uur dat ik niet hoef te reizen te gebruiken om twee keer een rondje te lopen.
Met wisselend succes.
Everybody loves himquote:Op zondag 27 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
There is a new sheriff in town
Ah mooiquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar even serieus: er is echt geen sprake van dat we per 1 januari op zwart gaan.
Dat eerste album is fantastischquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Kende deze band niet van naam, maar dit klinkt best lekker
Gelukkigquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar even serieus: er is echt geen sprake van dat we per 1 januari op zwart gaan.
Als ik loop, doe ik wel een rondje van 5 kmquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Rondje om het huis of een serieus rondje
Nee ik haat zoom en probeer het zoveel mogelijk te vermijden dus ook hierquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Poppejans het volgende:
Zitten er nou nog meer van hier in de zoom?
Het begin van Time To Give doet me altijd enorm aan Beirut denken.quote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Gretzl het volgende:
FAREWELL TO THE FAIRGROUND >>> TIME TO GIVE
[ afbeelding ]
OK... maar ik vind Time to Give vele malen mooierquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Gretzl het volgende:
Dit is veel energieker dan Time to Give (beetje overschat wel)
Ben je eindelijk geselecteerd?quote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Poppejans het volgende:
zou die snuiven denk je?quote:Op zondag 27 december 2020 00:56 schreef Berkery het volgende:
Van Inkel is iets te enthousiast voor het tijdstip.
Sowieso lopen de donaties de afgelopen dagen wel prima. Toen ik zelf vorige week doneerde stond de teller nog op bijna 15000 en nu toch al weer 1400 EUR lagerquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Staat die er niet in?quote:Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik mis Turn to Stone wel in de lijst
Kan wel gaan dansen in mijn ochtendjas.quote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Poppejans het volgende:
Jazeker! Over een uur,bij Blink182 dus nog even volhoudenquote:
Dat was 15 jaar geledenquote:
De tijden dat Eldorado in de lijst stond liggen ook al heel erg ver achter ons hequote:Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik mis Turn to Stone wel in de lijst
Best vermakelijk denk ik zoquote:Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan wel gaan dansen in mijn ochtendjas.
Netjes, paar jaar gelden haalde ik de 10k wel makkelijk, toen zware burn-out gehad, alles weg ook qua conditie, duurde lang voor ik weer kon opbouwen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik loop, doe ik wel een rondje van 5 km
Oh beirut heb ik een paar weekjes geleden 'ontdekt' ook heel tofquote:Op zondag 27 december 2020 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begin van Time To Give doet me altijd enorm aan Beirut denken.
Maar dit verder geheel terzijde.
Zitten ze daar op te wachten...quote:Op zondag 27 december 2020 00:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Mag dit naar KPD en dan het Siswet topic
zelfs ik heb weer gedoneerd, sta ik ook eens in de tickertquote:Op zondag 27 december 2020 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso lopen de donaties de afgelopen dagen wel prima. Toen ik zelf vorige week doneerde stond de teller nog op bijna 15000 en nu toch al weer 1400 EUR lager
Ohja, nu je het zegt Santa Fe lijkt het op iddquote:Op zondag 27 december 2020 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begin van Time To Give doet me altijd enorm aan Beirut denken.
Maar dit verder geheel terzijde.
ik heb in mijn eerste studentenjaar toen ik nog fit was voor de batavierenrace 3.6 km gelopen. Ik loop eigenlijk nooit maar het is me toch geluktquote:Op zondag 27 december 2020 00:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Netjes, paar jaar gelden haalde ik de 10k wel makkelijk, toen zware burn-out gehad, alles weg ook qua conditie, duurde lang voor ik weer kon opbouwen.
Nu weer alles ok, maar 10k lukt niet meer. 5k wel
Ik zou hem vorig jaar zien op DTRH maar dat ging niet door omdat hij ziek was. Dan maar een kaartje gekocht voor een concert van hem een paar maanden later, was ie nog steeds ziek.quote:Op zondag 27 december 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh beirut heb ik een paar weekjes geleden 'ontdekt' ook heel tof
Ik heb het over wandelen hequote:Op zondag 27 december 2020 00:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Netjes, paar jaar gelden haalde ik de 10k wel makkelijk, toen zware burn-out gehad, alles weg ook qua conditie, duurde lang voor ik weer kon opbouwen.
Nu weer alles ok, maar 10k lukt niet meer. 5k wel
*Steekt hand op *quote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
zit er nu serieus iemand van hier in die Zoom
Ik zie bijna alleen maar idioten. Moeten wel Fok!ers zijnquote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Uiteraard niet.quote:
die is zeker goedquote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Berkery het volgende:
La Trappe Tripel is best lekker.
Ik ben begonnen aan een bierpakket dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen
* Steekt hand nogmaals op *quote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie bijna alleen maar idioten. Moeten wel Fok!ers zijn
quote:Loop zo!
27 december 1.00-2.00 uur
1379 So Far Away Dire Straits 6
1378 My Baby Just Cares For Me Nina Simone 7,5
1377 Everyday Life Coldplay 5
1376 Dear Mr. President P!nk 4,5
1375 N'Oubliez Jamais Joe Cocker 6
1374 One Moment In Time Whitney Houston 6
1373 Everytime I Think Of You The Babys 6
1372 Sunny Days Armin v. Buuren ft. J. Cumbee 2
1371 Walk This Way Run DMC & Aerosmith 8
1370 Hungry Heart Bruce Springsteen 6
1369 Free Fallin' Tom Petty 7
1368 The Boys Are Back In Town Thin Lizzy 9
1367 Food For Thought UB40 6,5
Als je ff een half uurtje genot wilt horen sws album The Rip Tide opzettenquote:Op zondag 27 december 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh beirut heb ik een paar weekjes geleden 'ontdekt' ook heel tof
Hoi Nielsonquote:
Haha ja ken het, hier ook geen behoefte meer aan meer dan 5k te doenquote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb in mijn eerste studentenjaar toen ik nog fit was voor de batavierenrace 3.6 km gelopen. Ik loop eigenlijk nooit maar het is me toch gelukt
Zou me nu niet meer lukken#viesdik
Ik vind die wachtrijen te veel gedoe.quote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Nee, maar ik had de host even aangesproken middels chat en die zei dat het prima was dat ik bij Blink182 wouquote:
hoelang heeft @Poppejans gewacht?quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind die wachtrijen te veel gedoe.
Die hangt al de hele avond.quote:
quote:
Ah dat is mooi klote, want daarna is het uiteraard ook niet meer gelukt. Geen idee of zo een band nog vaak in europa gaat tourenquote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou hem vorig jaar zien op DTRH maar dat ging niet door omdat hij ziek was. Dan maar een kaartje gekocht voor een concert van hem een paar maanden later, was ie nog steeds ziek.
Een voorproefje op 2020, zeg maar.
quote:Op zondag 27 december 2020 00:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb het over wandelen he![]()
Maar hardlopen lukt me ook wel aardig. Ben flink afgevallen de laatste twee jaar en kan weer halve marathons lopen als ik een beetje in vorm ben
Viva Hollandia?quote:Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Verdomme, ik was vergeten dat dat bestond. En dat was prima
Om jezelf te zien in die lounge duurde niet lang. Maarre eenmaal in beeld...al úren zit ik er nu op. Ze hebben maar 20 Schermen die daadwerkelijk op tv komen en die roulerenquote:
Maar wie hakt die broodplank dan voor je?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, er moet toch brood op de plank komen.
Je wordt aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de host even aangesproken middels chat en die zei dat het prima was dat ik bij Blink182 wou
Dat mag je vinden, ze zijn het niet.quote:
Boze Boomers gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet ook geen houthakken. SAVE THE TREES!
hebben ze hout nodig voor die plank?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, er moet toch brood op de plank komen.
Ja hoor. Schoorl doen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand zin om een strandwandeling te maken morgenochtend?
Wel warm houden hè.quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de host even aangesproken middels chat en die zei dat het prima was dat ik bij Blink182 wou
quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet ook geen houthakken. SAVE THE TREES!
Ah, dat is ook zonde.quote:Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat is mooi klote, want daarna is het uiteraard ook niet meer gelukt. Geen idee of zo een band nog vaak in europa gaat touren
Ik zou in 2020 voor het eerst echt wat dingen gaan bezoeken (oa sandy alex G en bombay bicycle club in paradiso en voor t eerst een keer naar rock werchter) maarja
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Om jezelf te zien in die lounge duurde niet lang. Maarre eenmaal in beeld...al úren zit ik er nu op. Ze hebben maar 20 Schermen die daadwerkelijk op tv komen en die rouleren
Hier waait het harderquote:
Ik had deze week contact met iemand die nu corona blijkt te hebben dus ik blijf voorlopig nog binnen vrees ikquote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
you're so far away from me, gaat me niet lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uurquote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?
30 decemberquote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?
Nee, alleen in die wachtruimte, maar ik loop inmiddels ook steeds weg bij de camera.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.quote:
Ach, mijn moeder werkt in het ziekenhuis. Helft van haar collega's heeft corona.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had deze week contact met iemand die nu corona blijkt te hebben dus ik blijf voorlopig nog binnen vrees ik
Over een uur, bij Blink.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?
quote:
Daar zijn dan weer andere bands voor.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.
En dan ook nog saaie zang erbijquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.
ze hebben idd ook wel heel veel matige meuk, wat ik erg raar vind gezien alle meesterwerken die ze wel hebben uitgebracht.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja het is nou eenmaal niet andersquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder werkt in het ziekenhuis. Helft van haar collega's heeft corona.
De Dire Straits zijn dat helemaal niet nodig, die zijn al geniaal met gitaren.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
dus als we een lege tv zien weten we dat jij het bentquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, alleen in die wachtruimte, maar ik loop inmiddels ook steeds weg bij de camera.
Ja nou. Heb je ooit Gary Moore live gezien? Die speelde Still got the blues ... het HELE ALBUM live precies zoals de plaat was. Geen noot extra. Briljant album maar live wil ik toch wel wat extra.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zijn dan weer andere bands voor.
De teksten van veel nummers zijn dan wel briljant. Telegraph road bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ze hebben idd ook wel heel veel matige meuk, wat ik erg raar vind gezien alle meesterwerken die ze wel hebben uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |