Relatie uitquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe kut was jullie 2020 eigenlijk?
Viel opzich wel mee, wel ergere jaren gehadquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Vooral veel thuiswerkquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Eerste maanden van de lockdown mentaal gezien ontzettend kut, daarna viel het wel meequote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relatie uit
Voet gebroken
Maandenlang in spanning over contractverlenging
Kon beter.
Persoonlijk viel het wel mee, geen gezeik met werk (volledig thuis kunnen werken) en alle vrienden en familie zijn er ook goed doorheen gekomen qua gezondheid. Ik mis wel het reizen en de concerten/festivals, maar dat zijn luxe problemenquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
200 miljoen uitgeven aan verdediging bij city en chelsea dat alles en iedereen opeens moet kopenquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chelsea en Manchester City, kutclubs.
Staat op 599quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
Super Massive Blackhole staat zeker niet in de lijst.
Daar had ik dit plaatje nog voor op imgur.
[ afbeelding ]
Mag dit naar KPD en dan het Siswet topicquote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt zeker beter!quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.
Afijn, covid of niet, het wordt sowieso beter volgend jaar
prima keuze, of Estupendo ofzo, maar die gaan t nooit halen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke plaat dan? Ik vind Amplify wel lekker maar ook ouder werk is wel prima.
599quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel, goed dat je het volhoudtquote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, mijn verhaal weet je al een beetje. Pas rond september begon ik me pas weer de oude te voelen na dat gezeik met die alcohol. Covid zat eigenlijk erg op de achtergrond in vergelijking, heb me er best wel van afgesloten.
Afijn, covid of niet, het wordt sowieso beter volgend jaar
Contract wel verlengd? Jij was journalist toch?quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Relatie uit
Voet gebroken
Maandenlang in spanning over contractverlenging
Kon beter.
Nee, het hele land is aan de beurt.quote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef Berkery het volgende:
Het waait best overigens, ik dacht dat alleen de kust de lul was vandaag
Nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Viel ook wel mee, afgezien van alle leuke plannen waar een streep door ging vanwege de pandemie en de saaiheid van het thuiswerken.quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |