Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.quote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Netjes. Nota bene van Chelsea. Maar toch een beetje niemandsland waarin ze drijven dit seizoen. Degraderen zullen ze niet, wsl maximaal 10e worden ofzo
Je hebt nog flutkoersen als de Ronde van Mallorca en de GP de Marseillaise maar idd, zeker waar. Geen Porte op Willunga Hill, weer niet.quote:Op zondag 27 december 2020 00:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou nu helemaal de enige echte start van het wielerseizoen zijn, nu de Tour Down Under ook wegvalt
IS DIT EEN DREIGEMENT1!?!?1quote:
Vond Arsenal echt een leuke club vroeger, maar man het is echt diep gezakt. Zonde om te zien. Gebeurde dat maar een keertje met Chelsea of zo.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.
Daar is niet veel meer van over, zeg maar.
Ja hier ook. Seizoenen met Overmars, Petit, en later Ljungberg, Vieira, Pires, Henry, Bergkamp. Parlour. Mooi team.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft triest. Een jonge R_R genoot van Bergkamp en Henry.
Daar is niet veel meer van over, zeg maar.
#metoonotquote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb dit serieus nog nooit gehoord
Hier ook, ik heb niets gemist hoor ik.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb dit serieus nog nooit gehoord
Die band mag ook wel een plekje in de top2kquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Gewoon doorgaanquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Morgen tussen 8 en 9 mijn volgende stemplaat met Caro Emerald. weet niet of ik dat slaaptechnisch ga halen
ook nog Kensingtonn?quote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig hebben we het volgend uur weer Coldplay
quote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen maar eens onder de wol. Welterusten iedereen
We waren graag in die bubbel gebleven denk ik jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb niets gemist hoor ik.
Welke plaat dan? Ik vind Amplify wel lekker maar ook ouder werk is wel prima.quote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die band mag ook wel een plekje in de top2k
Het houd niet op...niet vanzelfquote:Op zondag 27 december 2020 00:47 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig hebben we het volgend uur weer Coldplay
Chelsea en Manchester City, kutclubs.quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vond Arsenal echt een leuke club vroeger, maar man het is echt diep gezakt. Zonde om te zien. Gebeurde dat maar een keertje met Chelsea of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |