SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Het beste adres voor al uw primeurs!
je kan dan nog aardig typenquote:Op zondag 27 december 2020 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb net mijn vierde Tripel Karmeliet op.
Is lijken op Celine Dion een compliment?quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zag in de kroeg een keer een meisje dat heel erg op Celine Dion leek.
Ik sprak haar en vroeg of ze wist op wie ze leek. Ze zei “Celine Dion, duuuh” en toen kreeg ik haar telefoonnummer niet.
Ik was niet goed in vrouwen versieren in de kroeg
quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sprak haar en vroeg of ze wist op wie ze leek. Ze zei “Celine Dion, duuuh” en toen kreeg ik haar telefoonnummer niet.
zeker niet de 2020 variantquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is lijken op Celine Dion een compliment?
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebbenquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag de dag niet meer in ieder gevalquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nogquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn we al bijna verlost van Babs Drijfzand in de Top 2000?
Discutabel. Ik vond haar wel wat hebben. We hebben het over 1999 of zo hequote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien een zak over je hoofd moeten doen net als Ugly Bobquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vrouwen die op Celine Dion lijken zouden eigenlijk best blij moeten zijn met een beetje aanspraak in de kroegquote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
die vind ik nog wel mooiquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nog
Die en Guilty zijn nog wel aan te horenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is allemaal goedgekomen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Nouja tegen de tijd dat je vrouwen aan gaat spreken die op Celine Dion lijken heb je aardig wat geprobeerdquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Hahaha ik ga de stream maar es aanslingerenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Poppejans het volgende:
Nu de opdracht van de host mrt hond te verschijnen op zoom. Check
quote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwen die op Celine Dion lijken zouden eigenlijk best blij moeten zijn met een beetje aanspraak in de kroeg
I won't tell him, dacht ze giechelend!quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
dat trek ik een stuk beter dan dit gekweelquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2009 alweer.quote:
trustenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ondertussen maar eens onder de wol. Welterusten iedereen
quote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trustenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Trusten Fredje! Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
het is in ieder geval hondenweer genoeg buiten.quote:
Sleep wellquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
slaapse Fredquote:Op zondag 27 december 2020 00:40 schreef Fred_B het volgende:
Beter dan de konijnen, die zijn voor kerst al in de verkoop gegaanquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Al deze mensen gaan hun hond naar het asiel brengen maar de hond weet het nog niet
Nee joh.quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FOK! Days Are Over na deze Top 2000, volgens mij
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pijnlijk dit, je zou dit maar terugzien als hondquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef PippenScottie het volgende:
Al deze mensen gaan hun hond naar het asiel brengen maar de hond weet het nog niet
al 2 weken jaquote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoorquote:
datw as toch heul geen dreigement?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, nog maar ¤14000,- ofzo toch?
Het is iig wel iets meer high class dan Ava Maxquote:
ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau isquote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.quote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau is
Ooh ff turen danquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten op zoom wel n paar meiden die ik vol zou willen blaffen, bohhh
Pics? Vraag ik voor een vriendquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Bowmore is een lekkere, heb ik gehad bij een Friese studentenverenigingquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dog Song is Overquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, beetje opvul meuk ditquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Avicii goed, maar deze hoefde nou niet per se
Netjes. Nota bene van Chelsea. Maar toch een beetje niemandsland waarin ze drijven dit seizoen. Degraderen zullen ze niet, wsl maximaal 10e worden ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.
ik heb eigenlijk nog steeds geen flauw idee wat ik gezien heb. de goals waren een penalty, vrije trap en een voorzet die erin vloog. Chelsea werd niet eens weggespeeld. Was een vreemde pot.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Inzoomen gaat zeker nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nouja, over een uur of 6 verspreid..quote:
Jouw dagen op FOK! bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alsof ie er nog niet genoeg (teveel) instaatquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
Zou nu helemaal de enige echte start van het wielerseizoen zijn, nu de Tour Down Under ook wegvaltquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.
Pis Martinquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |