ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau isquote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.quote:Op zondag 27 december 2020 00:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb na oud en nieuw wel altijd een enorme dip. Scheelt dat t WK darts dit jaar nog paar dagen doorgaat. Maar dan komt t pas rond de tour weer op gang, met wat dartsposts tussendoor
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik leid mezelf altijd een beetje af met dat engels voetbal, die spelen gewoon op 1 januari alweer een wedstrijd, hoewel de kwaliteit van die wedstrijden altijd een beetje van bedenkelijk niveau is
Ooh ff turen danquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zitten op zoom wel n paar meiden die ik vol zou willen blaffen, bohhh
Pics? Vraag ik voor een vriendquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is het hele jaar koers hoor. In WLR zijn we altijd in topvorm.
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Bowmore is een lekkere, heb ik gehad bij een Friese studentenverenigingquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dog Song is Overquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, beetje opvul meuk ditquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Avicii goed, maar deze hoefde nou niet per se
Netjes. Nota bene van Chelsea. Maar toch een beetje niemandsland waarin ze drijven dit seizoen. Degraderen zullen ze niet, wsl maximaal 10e worden ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst in twee maanden tijd ofzo gewonnen.
ik heb eigenlijk nog steeds geen flauw idee wat ik gezien heb. de goals waren een penalty, vrije trap en een voorzet die erin vloog. Chelsea werd niet eens weggespeeld. Was een vreemde pot.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat heeft Arsenal vandaag gedaan?
Inzoomen gaat zeker nietquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nouja, over een uur of 6 verspreid..quote:
Jouw dagen op FOK! bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FOK! Days Are Over na deze Top 2000, volgens mij
Alsof ie er nog niet genoeg (teveel) instaatquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
Zou nu helemaal de enige echte start van het wielerseizoen zijn, nu de Tour Down Under ook wegvaltquote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja is ook weer zo. Rond de Omloop zal ik daar wel weer zijn.
Pis Martinquote:Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die pisvlek van Coldplay meent zich ook overal mee te moeten bemoeien he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |