Die en Guilty zijn nog wel aan te horenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nog
Het is allemaal goedgekomen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Nouja tegen de tijd dat je vrouwen aan gaat spreken die op Celine Dion lijken heb je aardig wat geprobeerdquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
meeste mannen proberen maar wat, het is een kwestie van er handiger in worden na veel te vaak het verkloot te hebben
Hahaha ik ga de stream maar es aanslingerenquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Poppejans het volgende:
Nu de opdracht van de host mrt hond te verschijnen op zoom. Check
quote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrouwen die op Celine Dion lijken zouden eigenlijk best blij moeten zijn met een beetje aanspraak in de kroeg
I won't tell him, dacht ze giechelend!quote:Op zondag 27 december 2020 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik sprak haar en vroeg of ze wist op wie ze leek. Ze zei “Celine Dion, duuuh” en toen kreeg ik haar telefoonnummer niet.
dat trek ik een stuk beter dan dit gekweelquote:Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooie Woman in love komt nog
2009 alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |