Ik probeer die twee uur dat ik niet hoef te reizen te gebruiken om twee keer een rondje te lopen.quote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Thuiswerken ... 2 uur die ik niet onderweg hoef te zijn.
Ik kan een uur langer in bed liggen, werk 8 uur en doe meer dan op de zaak en ik ben meteen weer thuis om 5 uur.
Heerlijk dit.
Bestellingen worden thuis afgeleverd en ik ben dan thuis. Lekker handig. AH staat hier iedere 2 weken aan de deur.
ik ook, ik ga iets te goed op vallende mensenquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
IS DIT EEN DREIGEMENT1!?!?1
een verkeerdgespelde zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
There is a new sheriff in town
Rondje om het huis of een serieus rondjequote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik probeer die twee uur dat ik niet hoef te reizen te gebruiken om twee keer een rondje te lopen.
Met wisselend succes.
Everybody loves himquote:Op zondag 27 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
There is a new sheriff in town
Ah mooiquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar even serieus: er is echt geen sprake van dat we per 1 januari op zwart gaan.
Dat eerste album is fantastischquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Kende deze band niet van naam, maar dit klinkt best lekker
Gelukkigquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar even serieus: er is echt geen sprake van dat we per 1 januari op zwart gaan.
Als ik loop, doe ik wel een rondje van 5 kmquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Rondje om het huis of een serieus rondje
Nee ik haat zoom en probeer het zoveel mogelijk te vermijden dus ook hierquote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Poppejans het volgende:
Zitten er nou nog meer van hier in de zoom?
Het begin van Time To Give doet me altijd enorm aan Beirut denken.quote:Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Gretzl het volgende:
FAREWELL TO THE FAIRGROUND >>> TIME TO GIVE
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |