Best te doen, afgezien van het blokje van 3 weken waarin relatie uitging en mijn zus in coma raakte..quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe kut was jullie 2020 eigenlijk?
Zeker. Uiteindelijk een vast contract gekregen. Maar in de dagbladjournalistiek is t echt ruk. Zijn veel mensen die daar willen werken dus ze kunnen je heel lang aan t lijntje houden. Tijdelijke contracten net op t laatste moment verlengen, 150 procent inzet van je eisen. Ik heb geluk gehad met een goede en fijne chef die echt voor me is gaan staan waardoor ik mocht blijven, want de hoofdredactie had geen idee van wat ik deed en konquote:Op zondag 27 december 2020 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Contract wel verlengd? Jij was journalist toch?
quote:
Dank.quote:
Gretz zijn katten zijn wel echt liefquote:Op zondag 27 december 2020 00:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, afgezien van alle leuke plannen waar een streep door ging vanwege de pandemie.
- Weer terug verhuisd naar een eigen optrekje na eventjes bij m'n ouders te zijn ingetrokken in 2018-19
- Vast contract gekregen
- 2 katten (kittens) in huis genomen
Een beetje hetzelfde. Maar thuis werken en kinderen les geven was wel kut. Paar mensen in mijn omgeving verloren. Buurman van mijn leeftijd ook, drie jonge kinderen. Dat was heel kut.quote:Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Persoonlijk viel het wel mee, geen gezeik met werk (volledig thuis kunnen werken) en alle vrienden en familie zijn er ook goed doorheen gekomen qua gezondheid. Ik mis wel het reizen en de concerten/festivals, maar dat zijn luxe problemen
En bij jou?
Dit wel, ik mis ook 2 uur reizenquote:Op zondag 27 december 2020 00:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Thuiswerken ... 2 uur die ik niet onderweg hoef te zijn.
Ik kan een uur langer in bed liggen, werk 8 uur en doe meer dan op de zaak en ik ben meteen weer thuis om 5 uur.
Heerlijk dit.
Wil ook een kitten in huisquote:Op zondag 27 december 2020 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gretz zijn katten zijn wel echt lief
Op dat eerste album stonden best een paar leuke nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 00:53 schreef noodgang het volgende:
Deze van de White Lies vind ik best prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |