SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Het is een marathon, geen sprint.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vannacht het begin niet meemaken. Hoorde dat het urste uur zozo was en die kut mix hoeft helemaal niet.
Dan liever vroeg tukken en morgenochtend op tijd beginnen
Ik tref jullie allen morgenochtend.
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een marathon, geen sprint.
Persoonlijk beschouw ik de top 2000 als de eindsprint van een marathon die in maart is begonnen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.
Ik zou niet al te veel verwachten van 2021.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Persoonlijk beschouw ik de top 2000 als de eindsprint van een marathon die in maart is begonnen.
In de wetenschap dat ik nog een marathon moet lopen...
Morgenochtend om 8 uur begint een prima uur in elk geval.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.
Ik denk dat alleen mijn spaarrekening blij wordt van 2021. En de aannemer voor de verbouwing die we bij gebrek aan vakantie maar moeten inhuren.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet al te veel verwachten van 2021.
Ik zit liever lekker thuis dan dat ik ver reis, dus voor mij maakt t minder uit. Echte FOK!kerquote:Op donderdag 24 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen mijn spaarrekening blij wordt van 2021. En de aannemer voor de verbouwing die we bij gebrek aan vakantie maar moeten inhuren.
Zit ook al met een schuin oog te kijken naar dat uur morgen tussen 8 en 9 uur met alleen maar goede nummers (+ Michael Bublé), een stemplaat en de beste U2!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8 uur begint een prima uur in elk geval.
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef peaceman het volgende:
Ik snap je Pippen, maar dat zijn natuurlijk wel luxe problemen.
Neemt niet weg dat ik wel weer zin heb in een festival. Ook een luxe probleem.
Geen break is niet goed nee. Ik heb mazzel gehad dat ik nog wel vakantie heb gehad in juli, maar ben nu ook wel toe aan een weekje niks... (noem de top 2000 maar niks)quote:Op donderdag 24 december 2020 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.
En een beetje klagen mag toch?
Nee, ik moet doorwerken. Maar het is wel rustig. Ik kan wat werk oppakken wat ik een beetje heb laten verslonzen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen break is niet goed nee. Ik heb mazzel gehad dat ik nog wel vakantie heb gehad in juli, maar ben nu ook wel toe aan een weekje niks... (noem de top 2000 maar niks)
Heb je nu wel wat langer vrij?
Zeker, ook wij hebben nauwelijks echt vrij gehad.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.
En een beetje klagen mag toch?
jeetje krijg je geen vrij dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, ik moet doorwerken. Maar het is wel rustig. Ik kan wat werk oppakken wat ik een beetje heb laten verslonzen.
Ik zal genoeg acte de présence geven hier
Helpt het als ik ook voor Die Hard ben?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan straks met de Pippies een kerstfilmpje kijken. Mijn voorkeur was Die Hard, maar met 3 - 1 is de keus op Home Alone gevallen. Ook leuk!
Keep the change, you filthy animal
Eergisteren toevallig voor de allereerste keer gekeken.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Home Alone vind ik vre-se-lijk
Over problemen gesproken...quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan straks met de Pippies een kerstfilmpje kijken. Mijn voorkeur was Die Hard, maar met 3 - 1 is de keus op Home Alone gevallen. Ook leuk!
Keep the change, you filthy animal
Weinig Peace, veel Man!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helpt het als ik ook voor Die Hard ben?![]()
Home Alone vind ik vre-se-lijk
Merkwaardig toeval - ik ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef MTheBassman het volgende:
geheel toevallig ben ik ook Home Alone.
Ik woon op mezelf dus dat ben ik altijd maar alsnog klopt het![]()
ben bezig met de gedichten voor morgen, maar zin in dat eerste uurtjequote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen klaar voor 5 uurrekes veuraf zoals ze dat in Brabant bij mn ouders zeggen?
Ik spreek alleen Hollands, maar van mij mag het wel beginnen nu.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen klaar voor 5 uurrekes veuraf zoals ze dat in Brabant bij mn ouders zeggen?
Ik gebruik de lijst voornamelijk om een bepaald nummer te kiezen waarna ik ga slapen. Of een set van 5 nummers te vinden waarin ik ff ga douchen of eten ofzoquote:Op donderdag 24 december 2020 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga denk ik de lijst er niet bij houden en ik zie wel hier adhv posts van mensen welke nummers straks komen. Anders ga ik ook weer de hele tijd heen en weer naar die pdf toe zoeken
Es effe kijke of me eige de puf heb om 't van kiet mee te make...quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan je vast melden dat je na Stairway to Heaven gerust kunt gaan douchenquote:Op donderdag 24 december 2020 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik de lijst voornamelijk om een bepaald nummer te kiezen waarna ik ga slapen. Of een set van 5 nummers te vinden waarin ik ff ga douchen of eten ofzo
Ik ga zo mn gedicht doen. Een variatie op Dodenrit van drs P voor mn moeder. Die wordt nogal overmatig belast door een zorg overvragende 96jarige oma. Dus mn moeder zit in de trojka die op weg is naar haar pensioen (Omsk) volgend jaar maar oma is de wolf die de trojka achtervolgt. Ga t zo live spelen op gitaarquote:Op donderdag 24 december 2020 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben bezig met de gedichten voor morgen, maar zin in dat eerste uurtje
Oma hier, oma daar, is hier ook een abbatoir?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga zo mn gedicht doen. Een variatie op Dodenrit van drs P voor mn moeder. Die wordt nogal overmatig belast door een zorg overvragende 96jarige oma. Dus mn moeder zit in de trojka die op weg is naar haar pensioen (Omsk) volgend jaar maar oma is de wolf die de trojka achtervolgt. Ga t zo live spelen op gitaar
Bedankt voor dit advies!quote:Op donderdag 24 december 2020 19:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan je vast melden dat je na Stairway to Heaven gerust kunt gaan douchen
Hoelang gaat die mix duren? #dtvquote:Op donderdag 24 december 2020 18:58 schreef cafca het volgende:
Ik zie het wel als het zover is. Ga het eerste uur denk ik niet luisteren, maar misschien ook wel.
Normaal 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoelang gaat die mix duren? #dtv
Oma hier oma daar. Hijsen op t urinoir.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oma hier, oma daar, is hier ook een abbatoir?
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar
Pil in haar anus geen gemaar
Ook goedenavond allen..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar. Hijsen op t urinoir.
Oma hier oma daar
As dè d’n unnigste keer gaoi zèn da we schèètmeziek an moete heure dan ze’k er klaor vur.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
We moeten het zonder lijst doen, wc-papier was op, te veel schijtlol.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kun je nu op tijd je schijtlollige teksten en plaatjes op tijd plaatsen als je de lijst niet bij de hand hebt?
Nice. Dit liedje zou ook wel iets voor mijn moeder zijn (ook mantelzorger voor mijn oma).quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar
Allemaal? Dan ben je wel even bezigquote:Op donderdag 24 december 2020 20:24 schreef asco het volgende:
Nu ff lekker alle plaatjes draaien die de lijst niet gehaald hebben.
Heerlijk.
Dat is waardeloze meuk tegenover 3FM nuquote:Op donderdag 24 december 2020 20:26 schreef peaceman het volgende:
happy xmas (war is over) nu op radio 2
Same, vooral deze. Fave kerstliedje ooitquote:Op donderdag 24 december 2020 20:24 schreef asco het volgende:
Nu ff lekker alle plaatjes draaien die de lijst niet gehaald hebben.
Heerlijk.
Originele van Broes is beter.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same, vooral deze. Fave kerstliedje ooit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allemaal? Dan ben je wel even bezig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Deze dan toch wel:quote:Op donderdag 24 december 2020 20:32 schreef asco het volgende:
En natuurlijk deze ff gewoon omdat het kan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar
Uiteraard, maar de beelden bij die ene zijn wel prettig.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Lang geleden dat er nog eens een kritisch journalistiek stuk over de samenstelling van de Top 2000 in een landelijke krant stond, maar Het Parool heeft dit jaar alsnog de primeur![]()
Ik ben het heel erg eens met het pleidooi voor meer transparantie, o.a. het openbaren van het totaal aantal ingevulde formulieren en het aantal stemmen per nummer (tot en met #2000). In een bizar jaar waarin we allemaal opnieuw hebben kunnen waarnemen dat transparantie een ongelofelijk belangrijk goed is. Het is een van de hoekstenen van de moderne democratie.
Onze lijst der lijsten mag voor genoeg mensen dan gewoon een jaarlijks radio-event zijn dat we niet al te serieus zouden moeten nemen, het is wel een product dat door een democratisch proces tot stand komt. Waar 1 op de 2 Nederlandrs naar luistert tussen Kerst en Oud & Nieuw. Het land zou op z'n kop staan als we straks in maart ook niet meer te horen krijgen hoeveel voorkeurstemmen iedere kandidaat heeft behaald.
Kortom: lang leve transparantie, daar wordt een breed gedragen lijst alleen maar geloofwaardiger en beter van
[..]Om met het artikel te spreken: de liedjes zijn voor Radio 2 belangrijker dan de cijfers. Het is geen bloedserieus (politiek) evenement joh, het is ontspanning voor iedereen, een feest der herkenning. Ieder liedje staat erin omdat mensen er binding mee hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, het is jammer dat liedjes verdwijnen, dalen of dat je all-time favorieten lager staan dan een dertien-in-een-dozijn prutliedje van een door jou gehate artiest. Dat is deel van de charme.
Tl;dr neem de Top 2000 vooral niet té serieus. Aan het eind gaat om een hoop liedjes, niet om beslissingen die gevolgen kunnen hebben voor de hele samenleving.
Voor jou misschien. Het is mijn missie om zo veel mogelijk Nederlanders met wansmaak te hersenspoelen met goeie muziek.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Om met het artikel te spreken: de liedjes zijn voor Radio 2 belangrijker dan de cijfers. Het is geen bloedserieus (politiek) evenement joh, het is ontspanning voor iedereen, een feest der herkenning. Ieder liedje staat erin omdat mensen er binding mee hebben.
En ja, het is jammer dat liedjes verdwijnen, dalen of dat je all-time favorieten lager staan dan een dertien-in-een-dozijn prutliedje van een door jou gehate artiest. Dat is deel van de charme.
Tl;dr neem de Top 2000 vooral niet té serieus. Aan het eind gaat om een hoop liedjes, niet om beslissingen die gevolgen kunnen hebben voor de hele samenleving.
Net mijn vriendin "Woman" van John Lennon laten horen maar ze wil er niet aan.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Het is mijn missie om zo veel mogelijk Nederlanders met wansmaak te hersenspoelen met goeie muziek.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Lang geleden dat er nog eens een kritisch journalistiek stuk over de samenstelling van de Top 2000 in een landelijke krant stond, maar Het Parool heeft dit jaar alsnog de primeur![]()
Ik ben het heel erg eens met het pleidooi voor meer transparantie, o.a. het openbaren van het totaal aantal ingevulde formulieren en het aantal stemmen per nummer (tot en met #2000). In een bizar jaar waarin we allemaal opnieuw hebben kunnen waarnemen dat transparantie een ongelofelijk belangrijk goed is. Het is een van de hoekstenen van de moderne democratie.
Onze lijst der lijsten mag voor genoeg mensen dan gewoon een jaarlijks radio-event zijn dat we niet al te serieus zouden moeten nemen, het is wel een product dat door een democratisch proces tot stand komt. Waar 1 op de 2 Nederlandrs naar luistert tussen Kerst en Oud & Nieuw. Het land zou op z'n kop staan als we straks in maart ook niet meer te horen krijgen hoeveel voorkeurstemmen iedere kandidaat heeft behaald.
Kortom: lang leve transparantie, daar wordt een breed gedragen lijst alleen maar geloofwaardiger en beter van
[..]Dus hij zet geen wekker meer voor zijn favoriete liedje maar luistert die terug? Wat een amateur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ben je er al lang mee samen?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:21 schreef asco het volgende:
[..]
Net mijn vriendin "Woman" van John Lennon laten horen maar ze wil er niet aan.
Verdomme.
Maar net zo goed koren op de molen voor mensen die niet-onzinnummers in de lijst willen stemmen. Maakt allemaal geen reet uit joh.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ze het aantal stemmen om (minimaal) de nummer 2000 te halen bekend zouden maken, zou dat echt koren op de molen zijn van groepen die onzinnummers in de lijst willen stemmen denk ik.
Ik heb Diaan wel deels opgevoed. Niet alles is gelukt, maar het heeft zeker effect gehad.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:27 schreef asco het volgende:
[..]
Bijna 25 jaar.![]()
Ze heeft echt zo'n typische muzikale wansmaak.![]()
Prima meid verder hoor.
Ai ai ai.. ze zal het wel compenseren, denk ik dan. Succes komende weekquote:Op donderdag 24 december 2020 21:27 schreef asco het volgende:
[..]
Bijna 25 jaar.![]()
Ze heeft echt zo'n typische muzikale wansmaak.![]()
Prima meid verder hoor.
Maar vind jij het dan ook deel van de charme dat er in 22 edities nooit iets is gezegd over het verschil in aantal stemmen tussen de nummer 1 en 2? Of dat luisteraars blijkbaar niet mogen weten hoeveel stemmen de bubbling under nummers hebben gehad (en hoeveel ze dus tekort kwamen voor een plek?)quote:Op donderdag 24 december 2020 21:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Om met het artikel te spreken: de liedjes zijn voor Radio 2 belangrijker dan de cijfers. Het is geen bloedserieus (politiek) evenement joh, het is ontspanning voor iedereen, een feest der herkenning. Ieder liedje staat erin omdat mensen er binding mee hebben.
Je bedoelt dat als het minimale aantal benodigde stemmen na afloop bekend is dat Radio 2 niet meer de mogelijkheid heeft om gemakkelijk onzichtbaar nummers uit de lijst te weren? Want als een groep stemmers (bijvoorbeeld boeren) immers kan aantonen dat ze minimaal zoveel keer op een specifiek nummer hebben gestemd dan kan de redactie moeilijk de fraude volhouden.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als ze het aantal stemmen om (minimaal) de nummer 2000 te halen bekend zouden maken, zou dat echt koren op de molen zijn van groepen die onzinnummers in de lijst willen stemmen denk ik.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb Diaan wel deels opgevoed. Niet alles is gelukt, maar het heeft zeker effect gehad.
De les hieruit: Indoctrinatie helpt.
Komt wel goed.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ai ai ai.. ze zal het wel compenseren, denk ik dan. Succes komende week
Het is tegelijkertijd de charme en de frustratie van/over de lijst.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar vind jij het dan ook deel van de charme dat er in 22 edities nooit iets is gezegd over het verschil in aantal stemmen tussen de nummer 1 en 2? Of dat luisteraars blijkbaar niet mogen weten hoeveel stemmen de bubbling under nummers hebben gehad (en hoeveel ze dus tekort kwamen voor een plek?)
Ik zie echt niet in wat Radio 2 te verliezen heeft als ze wél voor normale transparantie kiezen. Zou de populariteit van de Top 2000 alleen maar ten goede moet komen lijkt me.
Uiteraard is het onverstandig om meer waarde aan de lijst te hechten dan normaal is. Levens zullen niet veranderen omdat Queen een jaartje niet op 1 staat (of misschien wel nooit meer). Maar van meer openheid is nog bijna niemand ooit slechter geworden. Radio 2 staat nu toch al alle lobby's toe, dus het maakt in feite ook weinig meer uit als de stemcijfers wel bekend gemaakt worden.
Zo mag ik het horen: aan het werk schat!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef asco het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed.![]()
En het heilige motto is sowieso altijd: "Een slecht nummer duurt maar een paar minuten schat".
En als er dan nog een slechte komt kan ze altijd nog gaan stofzuigen.
Het is geven en nemen!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen: aan het werk schat!
Nee, meer dat als wanneer het minimale aantallen van stemmen wat nodig is om in de lijst te komen bekend zou zijn, mensen meer zouden stemmen óm een nummer in de lijst te stemmen, dan dat ze het een mooi nummer vinden.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als het minimale aantal bekend is Radio 2 niet meer de mogelijkheid heeft om onzichtbaar nummers uit de lijst ter weren? Als een groep stemmers (bijvoorbeeld boeren) immers kan aantonen dat ze minimaal zoveel keer op een specifiek nummer hebben gestemd dan kan de redactie moeilijk de fraude volhouden.
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan? Online kerstnachtdienst? Online kerstdiner? Online domibo? Of zo?
Het zou mij verbazen als Jubilee Street niet op 1 januari voorbijkomt en in 2021 alsnog de sprong maakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idioteque én jubilee street binnen 3 nummers in de top serious request. (Met maar 635 liedjes)
Echt bizar dat die niet in de Top 2000 staan.
Eigenlijk doe ik echt exact wat ik in een normaal jaar ook had gedaan. Zoveel mogelijk Top 2000 luisteren en hier wat ouwehoeren. 1e en 2e kerstdag familie. 3e kerstdag en verder LOS met vrienden. Laatste 2 jaren naar Vegas gegaan voor NYE maar dat ging dus niet dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan? Online kerstnachtdienst? Online kerstdiner? Online domibo? Of zo?
Kaasfonduen met de Pippies en Home Alone kijken. Ze vonden het hilarisch. Was een leuke avond. Nu de fles rode wijn opdrinken en wachten tot het 12 uur is.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?
Oh ja:Veel mensen die de aftrap meepakken?
Kerstkadootjes inpakken met een biertje erbij, morgen naar mn ouders en daar doen we een dobbelspel.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Nachtbraker representquote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?
het eerste uurtje wel jaquote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 0.00 uur niet ga halenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kaasfonduen met de Pippies en Home Alone kijken. Ze vonden het hilarisch. Was een leuke avond. Nu de fles rode wijn opdrinken en wachten tot het 12 uur is.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
...
Uiteraard is het onverstandig om meer waarde aan de lijst te hechten dan normaal is. Levens zullen niet veranderen omdat Queen een jaartje niet op 1 staat (of misschien wel nooit meer). Maar van meer openheid is nog bijna niemand ooit slechter geworden. Radio 2 staat nu toch al alle lobby's toe, dus het maakt in feite ook weinig meer uit als de stemcijfers wel bekend gemaakt worden.
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kerstkadootjes inpakken met een biertje erbij, morgen naar mn ouders en daar doen we een dobbelspel.
Jij? Home Alone nog gekeken? 1 of 2?
Ik vond laatst de dubbeldvdbox bij de kringloop voor een euro, denk dat we morgenavond gaan kijken
Sowieso 4:30 Hypnotize proberen te halen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen idee, mijn stand-alone radio heb ik niet meer dus ik ben er wat minder bezig mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wie wordt Hoofd Uurlijstjes? Weer @:El-Stinho?
*zoekt op*quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso 4:30 proberen te halen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.
Het gaat niet om de volgorde, totaal niet. Het gaat om het gezamenlijk iets beleven, het moment van het jaar, mooi of lelijk, hoog of laag, Kensington of Bløf, vrolijk of triest, whatever.
Elke logische benadering van of redenatie over de lijst is bij voorbaat kansloos en zinloos...
Ik ben vanochtend al begonnen met het eerste uurlijstje, het was een paar topics te vroeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wie wordt Hoofd Uurlijstjes? Weer @:El-Stinho?
Draadloze lader? Die wil ik, maar dan in decent design.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.
Ik heb voor mijn jongste Pippie een iPhone oplader gekocht.
Klinkt als een stom cadeau en dat is het eigenlijk ook, maar ze gaat er echt extreem blij mee zijn.
Herkenbaar, zouden de mijne ook een geweldig cadeau vindenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.
Ik heb voor mijn jongste Pippie een iPhone oplader gekocht.
Klinkt als een stom cadeau en dat is het eigenlijk ook, maar ze gaat er echt extreem blij mee zijn.
Dit is denk ik wel een leuke samenvatting. Op zich ben ik voor transparantie, maar denk ook dat het helemaal niks uitmaakt uiteindelijk. Dan nog zullen er nummers zijn waarvan ik denk "wtf is dit" en maar ook nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet in staan.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.
Het gaat niet om de volgorde, totaal niet. Het gaat om het gezamenlijk iets beleven, het moment van het jaar, mooi of lelijk, hoog of laag, Kensington of Bløf, vrolijk of triest, whatever.
Elke logische benadering van of redenatie over de lijst is bij voorbaat kansloos en zinloos...
Ik schrik hier van.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, mijn stand-alone radio heb ik niet meer dus ik ben er wat minder bezig mee.
Iets slechts...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend al begonnen met het eerste uurlijstje, het was een paar topics te vroeg.
T2K zonder FOK! heb ik echt helemaal niks meequote:Op donderdag 24 december 2020 21:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een leuke samenvatting. Op zich ben ik voor transparantie, maar denk ook dat het helemaal niks uitmaakt uiteindelijk. Dan nog zullen er nummers zijn waarvan ik denk "wtf is dit" en maar ook nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet in staan.
FOK! voegt voor mij ook wel wat toe. Lekker ouwehoeren over dat Nederland geen smaak heeft, Blof, Galmington, The Kabbels en hoe het toch kan dat de geweldige cover van Disturbed zo laag staat
Er is altijd wel iets te zeiken.
QFTquote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is ook gewoon voetbal en dartsen op, hé. En ik merk al dat ik door het drukkere sportschema koppijn krijgquote:
die van ons (oudste wist alleen dure cadeaus en jongste wist niks)wisten niks... dus hebben pa en ma maar wat bedacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Herkenbaar, zouden de mijne ook een geweldig cadeau vinden
Die jeugd van tegenwoordig...
Dartsen is geen sport.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is ook gewoon voetbal en dartsen op, hé. En ik merk al dat ik door het drukkere sportschema koppijn krijg.
Verhuizen. Sarpassiejoo gegeten en rode wijnquote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Sow koekoek. Welke gin?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu trek ik een fles gin open en gooi een flinke scheut in een plens Fever Tree Clementine...
Ik moet jou heel eerlijk zeggen wilfred: het zit ook niet mee met onze vriend Koeman daar bij Barcelona, met die kleine. Is wel een gedoe toch? En die Griezmann die ook geen knikker raakt. Dat kan toch niet Jan?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dartsen is geen sport.
Hoe is 't in La Liga?
Sarpassiejoogodquote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verhuizen. Sarpassiejoo gegeten en rode wijnniks te klagen hier.
Schieten jullie al een beetje op?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu trek ik een fles gin open en gooi een flinke scheut in een plens Fever Tree Clementine...
Jaaaa, iedereen aan de zuip.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
te vroeg nogquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
Maar heel eerlijk, zou t wat uitmaken? Die gozer kan er werkelijk waar toch he-le-maal niets van. Niet toch? HOHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHHHIHIIIIIquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet jou heel eerlijk zeggen wilfred: het zit ook niet mee met onze vriend Koeman daar bij Barcelona, met die kleine. Is wel een gedoe toch? En die Griezmann die ook geen knikker raakt. Dat kan toch niet Jan?
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamersquote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schieten jullie al een beetje op?
Atlético en Real Madrid zijn constant.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dartsen is geen sport.
Hoe is 't in La Liga?
toe maar... 3 kamers... luxe!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamers![]()
![]()
Ik hoor dat Ben z'n ma behoorlijk aan het vlammen is.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético en Real Madrid zijn constant.
Jij bent GOED BEZIG!!!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamers![]()
![]()
Nee, alleen de fles is bruin, de gin glashelder...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bruine gin? Ken ik niet (oprecht niet)
Ikvindditzonleukerubriek.movquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1998 Nog steeds niet beluisterd?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staatquote:Op donderdag 24 december 2020 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Gaan er hier nog mensen komende dagen op de zoom van de top 2000?
Als ik al lees dat er vanaf 22:00 kan worden ingelogd in de digitale wachtrij, heb ik al geen zin meer.
Ik wil gewoon af en toe bij een leuk nummer eens kijken, maar als dat niet kan haak ik af
Als je je kleren maar aanhoud...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staat
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hoor dat Ben z'n ma behoorlijk aan het vlammen is.
Wat was je flessenrecord voor 1 avond vorig jaar? Ik denk ik twee flessen wijn en een halve fles ginquote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zullen een paar nachten zijn waar ik om vier uur ga slapen. Die nachten ben ik vanaf een uur of half twee tot alles in staat
Zit niet zo te zeuren. Laat mij maar alleenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1998 Nog steeds niet beluisterd?
3 slaapkamersquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twan heeft de zolder. Lennon moet het met een redelijk grote slaapkamer doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lennon en (fuck hoe heet) die andere hebben toch wel een eigen verdieping?
Lekker lijstje man, niks mis mee. Spingod's nieuwe album is ook weer behoorlijk koekoek.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.
Verder ben ik nu bezig mijn 2020-tracklijstje af te luisteren en ben daar om 23:50 ongeveer klaar mee. Mooi punt.
A playlist featuring Spinvis, My Morning Jacket, King Princess, and others
Oh wacht: zelfs Carrasco speelt weer voetbal tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. En Cholo Simeone heeft iedereen op punt gekregen; Suarez, Carrasco, Felix, Llorente (die vroeger een controleur was), Correa doen het uitstekend. Real Sociedad had een goede start, maar de blessures slaan toe bij Silva/Oyarzabal en het zit tegen. Verder valt er over de stand nog geen hol te zeggen. Veel inhaalwedstrijden nog te gaan waardoor je naar een compleet verknipte stand kijkt.
Verder ben ik nu bezig mijn 2020-tracklijstje af te luisteren en ben daar om 23:50 ongeveer klaar mee. Mooi punt.
geboortedatum: 00-00-1983quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]dat moet ik zien
Maar die tijdstippen haal ik echt niet meer helaas
Een echt 'grote mensen huis'! Wat heerlijk zeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
3 slaapkamershal, keuken en woonkamer moet maar later.. Wordt beetje kamperen in eigen huis.
Misschien in een wilde bui.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:55 schreef Poppejans het volgende:
Gaan er hier nog mensen komende dagen op de zoom van de top 2000?
Als ik al lees dat er vanaf 22:00 kan worden ingelogd in de digitale wachtrij, heb ik al geen zin meer.
Ik wil gewoon af en toe bij een leuk nummer eens kijken, maar als dat niet kan haak ik af
Gestort.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Twan heeft de zolder. Lennon moet het met een redelijk grote slaapkamer doen.
Vind u dat erg? Via PM is mijn iban op te vragen..
MUZ / Jaarlijstje 2020!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker lijstje man, niks mis mee. Spingod's nieuwe album is ook weer behoorlijk koekoek.
Haha, die is begin dit jaar als soort van aanvallende versterking gehaald waar iedereen vreemd van opkeek. Inmiddels vlamt hij als wingback in een soort 3-5-2quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh wacht: zelfs Carrasco speelt weer voetbal tegenwoordig?
Bij Disturbed proberen samen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien in een wilde bui.
Maar ga inderdaad niet wachten tot ik "mee mag doen". Heb genoeg te doen
Ik heb de afgelopen maanden elke maand een nieuwe fles whisky gekocht. Er ging ook wel eens wat op, maar ik heb nu de keus uit Bowmore, Caol Ila, Laphroaig, Dalwhinnie, Bunnahabhain, Ardbeg en als het echt moet een heule grote Famous Grouse.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat was je flessenrecord voor 1 avond vorig jaar? Ik denk ik twee flessen wijn en een halve fles gin
Ja, net echtquote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Een echt 'grote mensen huis'! Wat heerlijk zeg.
Succes met klussen
Ohioquote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Matt Berninger ACTquote:
knap... zonder ibanquote:
Omdat we voorlopig nog niet samen naar concerten kunnen vind ik dat een mooi voorproefje!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Bij Disturbed proberen samen?
Zoals Promessi bij SEBIEJA?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, die is begin dit jaar als soort van aanvallende versterking gehaald waar iedereen vreemd van opkeek. Inmiddels vlamt hij als wingback in een soort 3-5-2
Ik heb in de eerste lockdown het volledig laten liggen qua muziekquote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Matt Berninger ACT
Voor de rest heb ik dicht jaar echt te weinig nieuw geluisterd. Zal je lijst even oppakken als input.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef asco het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-1983
Kom op zeg.
Haha, dit wordt een slagveld deze week.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden elke maand een nieuwe fles whisky gekocht. Er ging ook wel eens wat op, maar ik heb nu de keus uit Bowmore, Caol Ila, Laphroaig, Dalwhinnie, Bunnahabhain, Ardbeg en als het echt moet een heule grote Famous Grouse.
Nwuh, dit is meer hybride.quote:
er is toch noodopvang?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]ok nog niet bejaard nee, maar wel 2 kinderen die elkaar in de haren vliegen 's ochtends vroeg beneden.
Das mooi. Kunnen jullie nog even een uur liggen.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]ok nog niet bejaard nee, maar wel 2 kinderen die elkaar in de haren vliegen 's ochtends vroeg beneden.
Dat klopt, maar dat je mijn iban kent, heb ik nog niet eerder gemerkt... je had de ellende voor onze jongens dus al eerder kunnen voorkomenquote:
Mijn laatste nieuwe album was Eefje. Daarna alleen nog "Covers" van James Blake ( MAGISCHquote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste lockdown het volledig laten liggen qua muziek.
Het is nog niet te laat.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat je mijn iban kent, heb ik nog niet eerder gemerkt... je had de ellende voor onze jongens dus al eerder kunnen voorkomen
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsportquote:Op donderdag 24 december 2020 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, dit wordt een slagveld deze week.
maar "het is al laat, toch?"quote:
Kinderen voeden uiteindelijk vooral zichzelf op.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsport
Heb je nou nog geen vrij?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moet wel werken en kinderen opvoeden. Het wordt topsport
We zijn allemaal zenuwachtig.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
sow, begint hier al druk te worden
vind je het nu al druk?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
Vond het topsegment albums in 2019 beter, maar in de breedte is 2020 beter vind ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe album was Eefje. Daarna alleen nog "Covers" van James Blake ( MAGISCH![]()
)
Beetje TEMPO erin, ja toch. Jij bent godbetert ook nog een avondmens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
Dat laatste roep ik ook altijdquote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar mag ik nog gebruik van maken ook, qua vitaal beroep.
Maar nee, ik ga het niet heel laat maken komende dagen hier.
Zeg ik nu
haha morgen en de rest van de week piep je wel andersquote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar mag ik nog gebruik van maken ook, qua vitaal beroep.
Maar nee, ik ga het niet heel laat maken komende dagen hier.
Zeg ik nu
Belachelijk. Meld je ziek!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu op zich wel. Ik bedoelde meer komende week
Maar hamvraag: heb je Covers van James Blake meegepakt? De Ella Fitzgerald cover is om eng van te worden. Don Leo moest er bijna van huilen tijdens de T2K-Quizquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond het topsegment albums in 2019 beter, maar in de breedte is 2020 beter vind ik.
Mijn bonus is afhankelijk van hoe vaak ik ziek ben. Maar dan omgekeerd natuurlijk.quote:
Ik opteer voor 23:47quote:Op donderdag 24 december 2020 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer mogen die uurlijstjes eigenlijk wel?
Dat niet, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar hamvraag: heb je Covers van James Blake meegepakt? De Ella Fitzgerald cover is om eng van te worden. Don Leo moest er bijna van huilen tijdens de T2K-Quiz
Zit ook weer wat in, succes dan maarquote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn bonus is afhankelijk van hoe vaak ik ziek ben. Maar dan omgekeerd natuurlijk.
Ja ik zit niet op het forum te kijken momenteel, dus ik check af en toe het tabblad en dan zitten er weer 20 nieuwe berichten bijquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje TEMPO erin, ja toch. Jij bent godbetert ook nog een avondmens.
https://www.gids.tv/artik(...)sten-op-tv-en-onlinequote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is ook alweer t tv-kanaal op KPN voor NPOR2?
42 of 43quote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is ook alweer t tv-kanaal op KPN voor NPOR2?
Over een paar dagen zijn we dan een paar topics verder.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik zit niet op het forum te kijken momenteel, dus ik check af en toe het tabblad en dan zitten er weer 20 nieuwe berichten bij
En Canaal Digitaal voor de buitenlanders met schotel zoals ik?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/artik(...)sten-op-tv-en-online
Volg de Top 2000 op televisie
De Top 2000 is dit jaar 24 uur per dag te volgen op NPO 1 extra, via de volgende zenders:
• Ziggo: kanaal 128
• KPN: zender van de maand op kanaal 42
• Youfone: zender van de maand op kanaal 30 (en kanaal 26)
Verder zijn er nog meer aanbieders, deze kanalen kun je vinden vinden op npo.nl/extra. In de nachten wordt de Top 2000 ook uitgezonden op televisie, op NPO 3.
Klopt, ik sluit zo wel effe een paar tabbladenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Over een paar dagen zijn we dan een paar topics verder.
You only need one, basicallyquote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, ik sluit zo wel effe een paar tabbladen
Goed mikken met die schotel dan maar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef asco het volgende:
[..]
En Canaal Digitaal voor de buitenlanders met schotel zoals ik?
Wel minder?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, big news trouwens: ik rook dit jaar niet meer
En ik ben een waar mogelijk genuanceerd mens gewordenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
Goed van jequote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
Goed BEZIG!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
Behalve als het over Leo Messi gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ik ben een waar mogelijk genuanceerd mens geworden.
Niet zomaar weg natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt nog als een lelijk rokershoestje...
Nee, de Barça-bias ben ik wel moe.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Behalve als het over Leo Messi gaat natuurlijk.
Robert ten Brink gvdquote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook even
Jij bent echt de minst metal metalhead die ik ken. Geen diss hoor!quote:
Gruetergod.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, de Barça-bias ben ik wel moe.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
Scherven van jou in mij zilver en rood scherven van jou door mij kaleidoscope
Het was woensdag voor het eerst in tijden eens te hachelen zonder alibivoetballers als Coutinho en Griezmann, na 200 artikelen van wanhopige verdrietige redacties.quote:
kijkt iemand daar nog naar?quote:
Ik moet jullie gewoon niet alles vertellenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent echt de minst metal metalhead die ik ken. Geen diss hoor!
Al heb ik Niet Vandaag op 1 in mijn tracklist want het instrumentale gedeelte gaat door merg en been. Prachtig.quote:
Ik en mamaHJM.quote:
Huh? Jij roken?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef peaceman het volgende:
ik heb net gerookt. krijg ik nu ook complimenten?
Hoe was Frenkie? De Jong? Onze landgenoot? Zoals bij Ajax? Frenkie zoals ie kan spelen? Met Messi die hem zoekt? Frenkie? Want dat is een echte voetballer? Frenkie, Messi zoekt hem op? Ging dat goed?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het was woensdag voor het eerst in tijden eens te hachelen zonder alibivoetballers als Coutinho en Griezmann, na 200 artikelen van wanhopige verdrietige redacties.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bonuspaps en meneerHJM zitten alles af te zeiken op de bank
Wat vinden de media van Frenkie, van Barça? De media oordelen hard over de keuzes van Koeman. Zorgwekkende cijfers Griezmann. Frenkie veroordeeld voor slippertje. Paniek paniek paniek.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe was Frenkie? De Jong? Onze landgenoot? Zoals bij Ajax? Frenkie zoals ie kan spelen? Met Messi die hem zoekt? Frenkie? Want dat is een echte voetballer? Frenkie, Messi zoekt hem op? Ging dat goed?
Genot. Genot. Genot.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al heb ik Niet Vandaag op 1 in mijn tracklist want het instrumentale gedeelte gaat door merg en been. Prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Genot. Genot. Genot.Klopt, natuurlijk niet. Beklijvende tracks komen niet zomaar aanspoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vinden de media van Frenkie, van Barça? De media oordelen hard over de keuzes van Koeman. Zorgwekkende cijfers Griezmann. Frenkie veroordeeld voor slippertje. Paniek paniek paniek.
complot... radio 2 - two of us...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:20 schreef MTheBassman het volgende:
Just The Two of Us van Bill Withers op R2 nu
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leukquote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet jullie gewoon niet alles vertellen
Niet zo schreeuwen aub. Het is kerstavond, vrede op aarde.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?
Sow, hier heb ik vaak t toilet voor opgezocht he, hallo he.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
ja, vertelde jij maar eens wat leuks...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leuk
Heerlijk nummer ookquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
Daarom ben ik buiten Ajax geen mens meer van clubs, meer van ideeën of mooie elftallen. Tien keer leuker om Real Sociedad te volgen dan met het voetvolk mee te rennen. Alhoewel; Pedri moet je even in je notitieboekje opschrijven want dat is een waanzinnig talent in alle facetten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?
Gaat om de nadruk. MEMPH en GINI zijn voetbalgodenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen aub. Het is kerstavond, vrede op aarde.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leuk
Viezig sletterig. bahquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
Een beetje. "Beetje" dus.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ben vergeten wie dit is, of ben ik nou echt dement aan het worden?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
dat hoop ik niet voor je.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben vergeten wie dit is, of ben ik nou echt dement aan het worden?
Ik ga niet al mijn kruit op dag 1 verschieten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, vertelde jij maar eens wat leuks...
Prinses Christina...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Christina Aguilera met Dirtyquote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb je geen voorraadje?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga niet al mijn kruit op dag 1 verschieten.
Hoe oud was jij tijdens de topjaren van Deportivo? De tijd dat Das Phantom daar shinede, maar met name de tijd van Juan VALERONquote:Op donderdag 24 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom ben ik buiten Ajax geen mens meer van clubs, meer van ideeën of mooie elftallen. Tien keer leuker om Real Sociedad te volgen dan met het voetvolk mee te rennen. Alhoewel; Pedri moet je even in je notitieboekje opschrijven want dat is een waanzinnig talent in alle facetten.
Dank U, metalGodquote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christina Aguilera met Dirty
Toen was ik 2, lieverd. Alweer 20 jaar geleden, hé. 20 jaar. Volgend jaar worden kinderen uit 2005 al 16.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij tijdens de topjaren van Deportivo? De tijd dat Das Phantom daar shinede, maar met name de tijd van Juan VALERON?
Een van de mooiste spelers die ik live heb gezien. Bergkamp staat wat dat betreft veruit op kop, maar Valeron is samen met Riquelme en Pastore wel de volgende in lijn.
PASSGOD
Ik had zo'n vermoeden. Maar ik hoop dat je alle tribute-video's voor de Valero wel tot in den treuren bestudeerd hebt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen was ik 2, lieverd. Alweer 20 jaar geleden, hé. 20 jaar. Volgend jaar worden kinderen uit 2005 al 16.
Mini repo over Triggerfinger op het tv kanaal nuquote:Op donderdag 24 december 2020 22:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie, verdien mijn titel gewoon terug
Ok. Mijn genot is helaas alweer voorbij, dat had ik bij serious request.quote:
Wie was jouw genot bij SR?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok. Mijn genot is helaas alweer voorbij, dat had ik bij serious request.
In de top 2000 weinig mannelijk genot, ik tel er welgeteld 2
Nee, ik betaal graag om al dat soort 'leuks' te blocken...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef asco het volgende:
"Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items"
Heeft iedereen dit onder de posts staan?
Ik klik altijd en mis dan vanalles.
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten verteldenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden. Maar ik hoop dat je alle tribute-video's voor de Valero wel tot in den treuren bestudeerd hebt.
Daaaaag AYNILquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mini repo over Triggerfinger op het tv kanaal nu
Sander!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie was jouw genot bij SR?
En in T2K?
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Ruud is een fijne gozert.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Voor jou de vertaalde versie:quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef peaceman het volgende:
Nu een nummer wat ik niet versta op radio 2.
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.quote:
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie niequote:
Wel grappig dat die zanger er tijdens zn optredens uitziet als een of andere top-Dandy, maar in zo'n interview dan weer een doorsnee Vlaming, zonder charme of glamour is.quote:
ik heb heel ouderwets de radio aan staan, maar ja ik ben dan ook van 74quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
Bryan Ferry?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sander!
En in de top 2000 Tuomas van Nightwish, en Kurt Cobain.
En dat was het alweer helaas
Een verstandige beslissingquote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie nie
en dat in mijn vakantiequote:
Basta is een geniaal boek. De luisterversie had me in tranen bij het intro (zelf ingesproken)quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.
Hier staat, in heb hier geen enkele zeggenschap over, kerstgezel op.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Wtf ik zou nog eerder een vrouw doenquote:
Ga lekker weg dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |