Ok. Mijn genot is helaas alweer voorbij, dat had ik bij serious request.quote:
Wie was jouw genot bij SR?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok. Mijn genot is helaas alweer voorbij, dat had ik bij serious request.
In de top 2000 weinig mannelijk genot, ik tel er welgeteld 2
Nee, ik betaal graag om al dat soort 'leuks' te blocken...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef asco het volgende:
"Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items"
Heeft iedereen dit onder de posts staan?
Ik klik altijd en mis dan vanalles.
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten verteldenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden. Maar ik hoop dat je alle tribute-video's voor de Valero wel tot in den treuren bestudeerd hebt.
Daaaaag AYNILquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mini repo over Triggerfinger op het tv kanaal nu
Sander!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie was jouw genot bij SR?
En in T2K?
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Ruud is een fijne gozert.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Voor jou de vertaalde versie:quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef peaceman het volgende:
Nu een nummer wat ik niet versta op radio 2.
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.quote:
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie niequote:
Wel grappig dat die zanger er tijdens zn optredens uitziet als een of andere top-Dandy, maar in zo'n interview dan weer een doorsnee Vlaming, zonder charme of glamour is.quote:
ik heb heel ouderwets de radio aan staan, maar ja ik ben dan ook van 74quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
Bryan Ferry?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sander!
En in de top 2000 Tuomas van Nightwish, en Kurt Cobain.
En dat was het alweer helaas
Een verstandige beslissingquote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie nie
en dat in mijn vakantiequote:
Basta is een geniaal boek. De luisterversie had me in tranen bij het intro (zelf ingesproken)quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.
Hier staat, in heb hier geen enkele zeggenschap over, kerstgezel op.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Wtf ik zou nog eerder een vrouw doenquote:
Ga lekker weg dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |