Daaaaag AYNILquote:Op donderdag 24 december 2020 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mini repo over Triggerfinger op het tv kanaal nu
Sander!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie was jouw genot bij SR?
En in T2K?
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Ruud is een fijne gozert.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van. Wel Maradona, maar dat was nog in de eerste lockdown trouwens. Want toen had je Ziggo-items met analisten/vaste gasten die over hun mooiste voetbalmomenten vertelden. Simpel concept maar leuk.
Voor jou de vertaalde versie:quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef peaceman het volgende:
Nu een nummer wat ik niet versta op radio 2.
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.quote:
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie niequote:
Wel grappig dat die zanger er tijdens zn optredens uitziet als een of andere top-Dandy, maar in zo'n interview dan weer een doorsnee Vlaming, zonder charme of glamour is.quote:
ik heb heel ouderwets de radio aan staan, maar ja ik ben dan ook van 74quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
Bryan Ferry?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sander!
En in de top 2000 Tuomas van Nightwish, en Kurt Cobain.
En dat was het alweer helaas
Een verstandige beslissingquote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga die niet aanklikken... ben nie gekkie nie
en dat in mijn vakantiequote:
Basta is een geniaal boek. De luisterversie had me in tranen bij het intro (zelf ingesproken)quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Basten is ook vermakelijk. Puur om die twee kijk ik regelmatig naar Rondo.
Hier staat, in heb hier geen enkele zeggenschap over, kerstgezel op.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Maar kijken we naar nld3 of etalage-kanaal
Wtf ik zou nog eerder een vrouw doenquote:
Ga lekker weg dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Er bestaat toch ook een apart voetbaltopic hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |