Daarom ben ik buiten Ajax geen mens meer van clubs, meer van ideeën of mooie elftallen. Tien keer leuker om Real Sociedad te volgen dan met het voetvolk mee te rennen. Alhoewel; Pedri moet je even in je notitieboekje opschrijven want dat is een waanzinnig talent in alle facetten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koeman, die het NL XI toch op de rit had, met MEMPHIS EN WIJNALDUM, hoe gaat hij het doen met Barcelona, mag hij MEMPHIS EN GINI halen, voor het TEAMGEVOEL?
Gaat om de nadruk. MEMPH en GINI zijn voetbalgodenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen aub. Het is kerstavond, vrede op aarde.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leuk
Viezig sletterig. bahquote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
Een beetje. "Beetje" dus.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker blijven doen. De mensen die een beetje openhartig zijn maken dit topic zo leuk
ben vergeten wie dit is, of ben ik nou echt dement aan het worden?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er NIET in.
Pfff.
Hendig klein en leuk.
dat hoop ik niet voor je.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben vergeten wie dit is, of ben ik nou echt dement aan het worden?
Ik ga niet al mijn kruit op dag 1 verschieten.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, vertelde jij maar eens wat leuks...
Prinses Christina...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Christina Aguilera met Dirtyquote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb je geen voorraadje?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga niet al mijn kruit op dag 1 verschieten.
Hoe oud was jij tijdens de topjaren van Deportivo? De tijd dat Das Phantom daar shinede, maar met name de tijd van Juan VALERONquote:Op donderdag 24 december 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom ben ik buiten Ajax geen mens meer van clubs, meer van ideeën of mooie elftallen. Tien keer leuker om Real Sociedad te volgen dan met het voetvolk mee te rennen. Alhoewel; Pedri moet je even in je notitieboekje opschrijven want dat is een waanzinnig talent in alle facetten.
Dank U, metalGodquote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christina Aguilera met Dirty
Toen was ik 2, lieverd. Alweer 20 jaar geleden, hé. 20 jaar. Volgend jaar worden kinderen uit 2005 al 16.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij tijdens de topjaren van Deportivo? De tijd dat Das Phantom daar shinede, maar met name de tijd van Juan VALERON?
Een van de mooiste spelers die ik live heb gezien. Bergkamp staat wat dat betreft veruit op kop, maar Valeron is samen met Riquelme en Pastore wel de volgende in lijn.
PASSGOD
Ik had zo'n vermoeden. Maar ik hoop dat je alle tribute-video's voor de Valero wel tot in den treuren bestudeerd hebt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen was ik 2, lieverd. Alweer 20 jaar geleden, hé. 20 jaar. Volgend jaar worden kinderen uit 2005 al 16.
Mini repo over Triggerfinger op het tv kanaal nuquote:Op donderdag 24 december 2020 22:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie, verdien mijn titel gewoon terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |