SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Het is een marathon, geen sprint.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vannacht het begin niet meemaken. Hoorde dat het urste uur zozo was en die kut mix hoeft helemaal niet.
Dan liever vroeg tukken en morgenochtend op tijd beginnen
Ik tref jullie allen morgenochtend.
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is een marathon, geen sprint.
Persoonlijk beschouw ik de top 2000 als de eindsprint van een marathon die in maart is begonnen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.
Ik zou niet al te veel verwachten van 2021.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Persoonlijk beschouw ik de top 2000 als de eindsprint van een marathon die in maart is begonnen.
In de wetenschap dat ik nog een marathon moet lopen...
Morgenochtend om 8 uur begint een prima uur in elk geval.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies. Een uurtje minder vannacht is misschien wel 2 uur extra morgenochtend dor vroeg op te staan.
Ik denk dat alleen mijn spaarrekening blij wordt van 2021. En de aannemer voor de verbouwing die we bij gebrek aan vakantie maar moeten inhuren.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet al te veel verwachten van 2021.
Ik zit liever lekker thuis dan dat ik ver reis, dus voor mij maakt t minder uit. Echte FOK!kerquote:Op donderdag 24 december 2020 17:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen mijn spaarrekening blij wordt van 2021. En de aannemer voor de verbouwing die we bij gebrek aan vakantie maar moeten inhuren.
Zit ook al met een schuin oog te kijken naar dat uur morgen tussen 8 en 9 uur met alleen maar goede nummers (+ Michael Bublé), een stemplaat en de beste U2!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8 uur begint een prima uur in elk geval.
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef peaceman het volgende:
Ik snap je Pippen, maar dat zijn natuurlijk wel luxe problemen.
Neemt niet weg dat ik wel weer zin heb in een festival. Ook een luxe probleem.
Geen break is niet goed nee. Ik heb mazzel gehad dat ik nog wel vakantie heb gehad in juli, maar ben nu ook wel toe aan een weekje niks... (noem de top 2000 maar niks)quote:Op donderdag 24 december 2020 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.
En een beetje klagen mag toch?
Nee, ik moet doorwerken. Maar het is wel rustig. Ik kan wat werk oppakken wat ik een beetje heb laten verslonzen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen break is niet goed nee. Ik heb mazzel gehad dat ik nog wel vakantie heb gehad in juli, maar ben nu ook wel toe aan een weekje niks... (noem de top 2000 maar niks)
Heb je nu wel wat langer vrij?
Zeker, ook wij hebben nauwelijks echt vrij gehad.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeker zeker.. maar ik heb wel een klappie gehad dat ik geen break heb gehad afgelopen jaar. Ik heb gewoon doorgewerkt met her en der wat snipperdagen. Breekt je toch op.
En een beetje klagen mag toch?
jeetje krijg je geen vrij dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, ik moet doorwerken. Maar het is wel rustig. Ik kan wat werk oppakken wat ik een beetje heb laten verslonzen.
Ik zal genoeg acte de présence geven hier
Helpt het als ik ook voor Die Hard ben?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan straks met de Pippies een kerstfilmpje kijken. Mijn voorkeur was Die Hard, maar met 3 - 1 is de keus op Home Alone gevallen. Ook leuk!
Keep the change, you filthy animal
Eergisteren toevallig voor de allereerste keer gekeken.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Home Alone vind ik vre-se-lijk
Over problemen gesproken...quote:Op donderdag 24 december 2020 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
We gaan straks met de Pippies een kerstfilmpje kijken. Mijn voorkeur was Die Hard, maar met 3 - 1 is de keus op Home Alone gevallen. Ook leuk!
Keep the change, you filthy animal
Weinig Peace, veel Man!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helpt het als ik ook voor Die Hard ben?![]()
Home Alone vind ik vre-se-lijk
Merkwaardig toeval - ik ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef MTheBassman het volgende:
geheel toevallig ben ik ook Home Alone.
Ik woon op mezelf dus dat ben ik altijd maar alsnog klopt het![]()
ben bezig met de gedichten voor morgen, maar zin in dat eerste uurtjequote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen klaar voor 5 uurrekes veuraf zoals ze dat in Brabant bij mn ouders zeggen?
Ik spreek alleen Hollands, maar van mij mag het wel beginnen nu.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen klaar voor 5 uurrekes veuraf zoals ze dat in Brabant bij mn ouders zeggen?
Ik gebruik de lijst voornamelijk om een bepaald nummer te kiezen waarna ik ga slapen. Of een set van 5 nummers te vinden waarin ik ff ga douchen of eten ofzoquote:Op donderdag 24 december 2020 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga denk ik de lijst er niet bij houden en ik zie wel hier adhv posts van mensen welke nummers straks komen. Anders ga ik ook weer de hele tijd heen en weer naar die pdf toe zoeken
Es effe kijke of me eige de puf heb om 't van kiet mee te make...quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan je vast melden dat je na Stairway to Heaven gerust kunt gaan douchenquote:Op donderdag 24 december 2020 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik de lijst voornamelijk om een bepaald nummer te kiezen waarna ik ga slapen. Of een set van 5 nummers te vinden waarin ik ff ga douchen of eten ofzo
Ik ga zo mn gedicht doen. Een variatie op Dodenrit van drs P voor mn moeder. Die wordt nogal overmatig belast door een zorg overvragende 96jarige oma. Dus mn moeder zit in de trojka die op weg is naar haar pensioen (Omsk) volgend jaar maar oma is de wolf die de trojka achtervolgt. Ga t zo live spelen op gitaarquote:Op donderdag 24 december 2020 18:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben bezig met de gedichten voor morgen, maar zin in dat eerste uurtje
Oma hier, oma daar, is hier ook een abbatoir?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga zo mn gedicht doen. Een variatie op Dodenrit van drs P voor mn moeder. Die wordt nogal overmatig belast door een zorg overvragende 96jarige oma. Dus mn moeder zit in de trojka die op weg is naar haar pensioen (Omsk) volgend jaar maar oma is de wolf die de trojka achtervolgt. Ga t zo live spelen op gitaar
Bedankt voor dit advies!quote:Op donderdag 24 december 2020 19:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan je vast melden dat je na Stairway to Heaven gerust kunt gaan douchen
Hoelang gaat die mix duren? #dtvquote:Op donderdag 24 december 2020 18:58 schreef cafca het volgende:
Ik zie het wel als het zover is. Ga het eerste uur denk ik niet luisteren, maar misschien ook wel.
Normaal 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoelang gaat die mix duren? #dtv
Oma hier oma daar. Hijsen op t urinoir.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oma hier, oma daar, is hier ook een abbatoir?
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar
Pil in haar anus geen gemaar
Ook goedenavond allen..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar. Hijsen op t urinoir.
Oma hier oma daar
As dè d’n unnigste keer gaoi zèn da we schèètmeziek an moete heure dan ze’k er klaor vur.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
We moeten het zonder lijst doen, wc-papier was op, te veel schijtlol.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe kun je nu op tijd je schijtlollige teksten en plaatjes op tijd plaatsen als je de lijst niet bij de hand hebt?
Nice. Dit liedje zou ook wel iets voor mijn moeder zijn (ook mantelzorger voor mijn oma).quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oma hier oma daar. Hijsen op t urinoir.
Oma hier oma daar
Allemaal? Dan ben je wel even bezigquote:Op donderdag 24 december 2020 20:24 schreef asco het volgende:
Nu ff lekker alle plaatjes draaien die de lijst niet gehaald hebben.
Heerlijk.
Dat is waardeloze meuk tegenover 3FM nuquote:Op donderdag 24 december 2020 20:26 schreef peaceman het volgende:
happy xmas (war is over) nu op radio 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |