Dubbel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Wauw @:Luctor.et.Emergo, pik jij zo'n TT die duidelijk súperpersoonlijk als aanval naar jou bedoeld is?!
Nee rel TT's bewaar ik voor jouquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Wauw @:Luctor.et.Emergo, pik jij zo'n TT die duidelijk súperpersoonlijk als aanval naar jou bedoeld is?!
Ik ben geen mod, dus kan 'm niet aanpassen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Dat kan alleen na aanmelding via de app.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, dus kan 'm niet aanpassen.
Ik ben ooit nog in de Makro bijna tegen Eddy Zoey opgebotstquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Redefine het volgende:
Wel apart dat Makro in hun reclame zegt vier kerst, vier het groots. Lekker met grote groepen vieren![]()
Overigens is de Non-Food van Makro gewoon open, ondanks dat ze die makkelijk kunnen scheiden van elkaar.
Ik heb zelf lang geleden een jaar bij de Makro gewerkt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog in de Makro bijna tegen Eddy Zoey opgebotst
Wat wil je weten en is er last wel iemand die kan helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
Is hier iemand die thuis is in videokaarten?
Vrij behoorlijk ja. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
Is hier iemand die thuis is in videokaarten?
Ik ben een beetje aan het oriënteren naar een nieuwe desktop pc, want tot mijn grote frustatie kan deze gaming laptop Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk niet aan. Natuurlijk heb je daar veel keuze in om iets nieuws te kopen. Sowieso wil ik deze spellen kunnen spelen maar ook voorbereidt zijn op de komende 2 jaar aan nieuwe spellen. Sowieso wil ik minimaal een i7 processor en 16 GB werkgeheugen als ik nu heb, waar twijfel een beetje over videokaart omdat ik daar niet zo veel van weet. NVIDIA GeForce RTX 2070 en NVIDIA GeForce RTX 3070 zie ik het meest voorbij komen in de desktops die ik nu een beetje doorscroll. Is de 3070 die 300 euro extra waard? En ik zie Ti of super er soms achter staan, is dat heel veel beter? Zie ook een paar staan met AMD Ryzen 9 videokaart, maar ik ben niet bekend met dat merk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrij behoorlijk ja. Wat wil je weten?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
@:Momo. Ah daar valt wel wat over te zeggen. Kom hier later vandaag p terug.
nicequote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
Morgen 11:15 testafspraak in mijn woonplaats.
Ik kon zelfs al vanavond om 19:45 in een dorp verderop, maar geen zin om in het donker met dit pokkeweer die kant op te rijden, is een donkere weg
Oeh lekker snel!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
Morgen 11:15 testafspraak in mijn woonplaats.
Ik kon zelfs al vanavond om 19:45 in een dorp verderop, maar geen zin om in het donker met dit pokkeweer die kant op te rijden, is een donkere weg
Schaakmatquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
The Queen's Gambit is afgelopenWat nu
Welke grafische kaart en welke andere componenten van belang zijn hangt vooral van je beeldscherm. Heb je al een 4K scherm of wordt het Full HD. In het eerste geval is de hardware nog wel wat belangrijker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het oriënteren naar een nieuwe desktop pc, want tot mijn grote frustatie kan deze gaming laptop Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk niet aan. Natuurlijk heb je daar veel keuze in om iets nieuws te kopen. Sowieso wil ik deze spellen kunnen spelen maar ook voorbereidt zijn op de komende 2 jaar aan nieuwe spellen. Sowieso wil ik minimaal een i7 processor en 16 GB werkgeheugen als ik nu heb, waar twijfel een beetje over videokaart omdat ik daar niet zo veel van weet. NVIDIA GeForce RTX 2070 en NVIDIA GeForce RTX 3070 zie ik het meest voorbij komen in de desktops die ik nu een beetje doorscroll. Is de 3070 die 300 euro extra waard? En ik zie Ti of super er soms achter staan, is dat heel veel beter? Zie ook een paar staan met AMD Ryzen 9 videokaart, maar ik ben niet bekend met dat merk.
Sorjonen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Thanks voor de tips, hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke grafische kaart en welke andere componenten van belang zijn hangt vooral van je beeldscherm. Heb je al een 4K scherm of wordt het Full HD. In het eerste geval is de hardware nog wel wat belangrijker.
Als je bijvoorbeeld in hogere resolutie wilt gaan gamen dan is de prijs van de RTX3070 het waard. Doe je dat niet dan zou ik eerder kiezen voor de RTX2070. Al is het dan wel goed opletten op de uitvoering (gewoon, Ti of Super, afhankelijk van de kaart).
Belangrijk is verder dat de rest van het systeem in balans is. Voor gaming werken momenteel de AMD processoren veel beter. De Ryzen 7 scoort daar al veel beter op, de Ryzen 9 dan nog meer. Al is het bij dergelijke processoren wel zo dat het verschil bij gaming vrij klein is.
Verder een flinke SSD, zodat de programma’s en games die daar vanaf laden al een stuk helpt. En qua intern geheugen is 32GB wat meer future proof. Er zijn nu eindelijk wel wat programma’s en games die daar meer gebruik van maken. En het prijsverschil is over het algemeen wel goed te doen.
Verder is bij de samenstelling het moederbord heel belangrijk, daar wordt vaak op bezuinigd. En verder ook de cooling niet vergeten.
Ik weet verder niet waar je jezelf op georënteerd hebt. Maar bij mijn eigen pc’s die ik in elkaar gezet heb. Keek ik altijd naar de Tweakers Best Buy guides. En daarna keek ik de pc builder van Alternate of alle hardware wel bij elkaar paste.
Kopen kun je wel doen op Coolblue, al hebben winkels als Alternate en nog anderen wel veel meer hardware dan zij. Voor samenstellen en zelfbouw zou ik dan weer niet op Coolblue vertrouwen. Daar hebben wij te weinig verstand van.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks voor de tips, hier heb ik wat aan![]()
Ik heb hier nu een full HD scherm die ik als tweede scherm gebruikt naast laptop scherm. Misschien nog een extra scherm straks met de desktop pc, maar dat ligt een beetje aan het bedrag.. Is wel handig met programmeren.
Ik zat zelf op coolblue te kijken omdat ze daar altijd goede service hebben. Maar ik zal eens kijken op Tweakers.
How to get away with murder!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Oohhh jaaa en jij had me ook eerder al Jane the Virgin aangeradenquote:
Jaaa die ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oohhh jaaa en jij had me ook eerder al Jane the Virgin aangeraden
Top, je hebt ook van die bedrijven waar je zelf je PC zou kunnen samenstellen, maar ik bestel liever iets gewoon van Coolblue of een andere mainstream website ja. Als het om niet zo veel geld ging zou ik zelf ook nog wel willen spelen met verschillende onderdelen, maar voor dit geld laat ik dat maar over aan de expertsquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kopen kun je wel doen op Coolblue, al hebben winkels als Alternate en nog anderen wel veel meer hardware dan zij. Voor samenstellen en zelfbouw zou ik dan weer niet op Coolblue vertrouwen. Daar hebben wij te weinig verstand van.
Alternate bestaat al langer dan Coolblue. En juist als het om veel geld gaat, raad ik af om al een reeds samengestelde desktop te kopen. Dan betaal je of 500 nog meer teveel of je hebt een pc met een paar toponderdelen en een hele goedkope voeding die het amper red, een een budget moederbord en slechte koeling.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Top, je hebt ook van die bedrijven waar je zelf je PC zou kunnen samenstellen, maar ik bestel liever iets gewoon van Coolblue of een andere mainstream website ja. Als het om niet zo veel geld ging zou ik zelf ook nog wel willen spelen met verschillende onderdelen, maar voor dit geld laat ik dat maar over aan de experts
Graag gedaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:redefine bedankt voor de tip van Alternate als ik mijn volgende gaming pc of laptop wil aanschaffen
Logisch hoor, dat zijn echt teveel mensen bij zulke oude mensen...quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Cee het volgende:
Zin in een kleine rant? Dan heb ik het even uit mijn systeem. Mag gewoon scrollen en negeren als je wil.![]()
Mijn moeder blijft aan m’n zus en mij vragen wanneer we bij oma en opa (94 en 96) langsgaan voor de feestdagen want dan kan ze dat afstemmen met de rest die langs wil. Dat zijn:
Mijn ouders
Mijn oom en tante
Mijn nicht en haar twee kinderen (eentje jonger dan 12)
Mijn neef en een van zijn zoons.
...en wij dus.
Mijn zusje gaf aan dat ze liever de komende week een paar keer buiten hun raam gaat zwaaien want ze vindt het niet verantwoord om nu een week lang elke dag bezoek langs te laten gaan bij hoogbejaarde mensen, zeker niet als dat bezoek zelf vrijwel dagelijks andere mensen ziet.
Ik ben het 100% met m’n zusje eens. Mijn moeder zegt dat we toch best even naar binnen en buiten kunnen lopen, desnoods doen we een mondkapje op binnen. Vinden oma en opa veel leuker dan dat zwaaien.
We willen toch nog even wachten, zeggen we, want we vinden het risico te groot.
Mijn moeder zegt nu letterlijk dat we panisch zijn.
Ik vraag u, heeft u enig idee waarom er zo veel besmettingen zijn dagelijks?![]()
Of stellen we ons echt aan? Mijn hemel, ik wil zo graag fast forwarden naar de zomer.
Jij en Ceezus hebben helemaal gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:07 schreef Cee het volgende:
Zin in een kleine rant? Dan heb ik het even uit mijn systeem. Mag gewoon scrollen en negeren als je wil.![]()
Mijn moeder blijft aan m’n zus en mij vragen wanneer we bij oma en opa (94 en 96) langsgaan voor de feestdagen want dan kan ze dat afstemmen met de rest die langs wil. Dat zijn:
Mijn ouders
Mijn oom en tante
Mijn nicht en haar twee kinderen (eentje jonger dan 12)
Mijn neef en een van zijn zoons.
...en wij dus.
Mijn zusje gaf aan dat ze liever de komende week een paar keer buiten hun raam gaat zwaaien want ze vindt het niet verantwoord om nu een week lang elke dag bezoek langs te laten gaan bij hoogbejaarde mensen, zeker niet als dat bezoek zelf vrijwel dagelijks andere mensen ziet.
Ik ben het 100% met m’n zusje eens. Mijn moeder zegt dat we toch best even naar binnen en buiten kunnen lopen, desnoods doen we een mondkapje op binnen. Vinden oma en opa veel leuker dan dat zwaaien.
We willen toch nog even wachten, zeggen we, want we vinden het risico te groot.
Mijn moeder zegt nu letterlijk dat we panisch zijn.
Ik vraag u, heeft u enig idee waarom er zo veel besmettingen zijn dagelijks?![]()
Of stellen we ons echt aan? Mijn hemel, ik wil zo graag fast forwarden naar de zomer.
Dat is beter voor je portemonnee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
steam site crasht weer als de sale is begonnen
Wat rot van je oudersquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Logisch hoor, dat zijn echt teveel mensen bij zulke oude mensen...
Je stelt je echt niet aan, de kans is klein maar je wilt niet opa en oma aansteken op die leeftijd, zeer grote kans dat dat verkeerd afloopt.
Mijn ouders zijn vandaag getest en wachten nog op de uitslag.. Maar ze denken waarschijnlijk wel gezien mijn vader zijn smaak kwijt is... nou lekker dan kerst alleen vieren....
I don't carequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is beter voor je portemonnee.
Als alle onderdelen compatible zijn is een pc in elkaar zetten niet heel veel moeilijker dan een Ikea-meubel of zoietsquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Top, je hebt ook van die bedrijven waar je zelf je PC zou kunnen samenstellen, maar ik bestel liever iets gewoon van Coolblue of een andere mainstream website ja. Als het om niet zo veel geld ging zou ik zelf ook nog wel willen spelen met verschillende onderdelen, maar voor dit geld laat ik dat maar over aan de experts
Ik schrok vooral van het feit dat mam zegt dat ze vindt dat we nu te panisch bezig zijn. Terwijl ze zich zelf goed (of zo goed mogelijk) aan de maatregelen houdt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:18 schreef Redefine het volgende:
@:Cee. Terechte rant. Onbegrijpelijk dat ze bij hun langs willen gaan alsof er niets aan de hand is. En zeker als er dan meerdere keren verschillende mensen langskomen.
Dat is vragen om problemen
Dan heb je de káns om een sobere kerst nog enigszins enerverend te maken en dan pak je die niet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef Fred_B het volgende: Ik vond het niet zo’n handig idee om mijn ouders strootjes te laten trekken wie zijn behoefte in de tuin moest doen
Ik er steeds met de schep achteraan zekerquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan heb je de káns om een sobere kerst nog enigszins enerverend te maken en dan pak je die niet!
Tuurlijk mag je hier rantenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok vooral van het feit dat mam zegt dat ze vindt dat we nu te panisch bezig zijn. Terwijl ze zich zelf goed (of zo goed mogelijk) aan de maatregelen houdt.
En dat ze ook nog eens zegt dat oma en opa het leuker vinden als we even binnen komen ipv alleen zwaaien... Ja, dat snappen we.Maar ik hoop dat zij ook snappen dat we nu niet voor de gezelligste, maar voor de veiligste optie kiezen. Maar ze vult vaker dingen in voor een ander, ik denk dat oma en opa zelf het wel zullen begrijpen. En we gaan daar zelf sowieso om de paar weken langs dus het is niet dat we ze al maanden niet gezien hebben.
Mijn oom wordt behandeld voor kanker, je zal straks ook maar indirect op je geweten hebben dat ie dat niet door kan zetten omdat de zorg aan z’n tax zit.
(Bedankt dat ik even mocht ranten hier)
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Bij WIDM kende ik ongeveer de helft trouwens. Variërend van ‘bekende naam’ als die kunstenaar tot iemand van wie je ook weet wat die doet en zijn karakter is, zoals bij Erik de Zwart (hij is radiomaker en een lul).
Ik ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen. Ik mis wel een beetje 1 of 2 kandidaten die op voorhand al ‘leuk’ zijn en van wie je hoopt dat ze ver gaan komen.
Ik heb al gegetenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand zin in sushi?
@:Koen66 @:H_T @:IJs_beer @:Cyan9
Vanavond weer corsetten kijken bij FiK?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ken ongeveer de helft van De Slimste Mensquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Bij WIDM kende ik ongeveer de helft trouwens. Variërend van ‘bekende naam’ als die kunstenaar tot iemand van wie je ook weet wat die doet en zijn karakter is, zoals bij Erik de Zwart (hij is radiomaker en een lul).
Ik ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen. Ik mis wel een beetje 1 of 2 kandidaten die op voorhand al ‘leuk’ zijn en van wie je hoopt dat ze ver gaan komen.
Maar hier zit zo'n lekker nori-vel omheenquote:
Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok vooral van het feit dat mam zegt dat ze vindt dat we nu te panisch bezig zijn. Terwijl ze zich zelf goed (of zo goed mogelijk) aan de maatregelen houdt.
En dat ze ook nog eens zegt dat oma en opa het leuker vinden als we even binnen komen ipv alleen zwaaien... Ja, dat snappen we.Maar ik hoop dat zij ook snappen dat we nu niet voor de gezelligste, maar voor de veiligste optie kiezen. Maar ze vult vaker dingen in voor een ander, ik denk dat oma en opa zelf het wel zullen begrijpen. En we gaan daar zelf sowieso om de paar weken langs dus het is niet dat we ze al maanden niet gezien hebben.
Mijn oom wordt behandeld voor kanker, je zal straks ook maar indirect op je geweten hebben dat ie dat niet door kan zetten omdat de zorg aan z’n tax zit.
(Bedankt dat ik even mocht ranten hier)
De Slimste Mens is altijd een lekker opstapje voor WIDM-kandidaten heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken ongeveer de helft van De Slimste Mens![]()
Maar op zich allemaal überhaupt wel een keer van naam gehoord
Het zal ook wel een combinatie zijn van hoe druk de BN’ers zijn, of ze bij een andere omroep onder contract staan, of ze even een paar weken uit beeld kunnen zijn en hoe graag ze de aandacht van WIDM willen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef molloot200 het volgende:
Overigens vind ik het bij WIDM bij de oudere kandidaten vooral wel interessant waarom zij er ineens na al die jaren in zitten (in dit geval: Remco, Renée en Erik). Je zou toch denken dat die al een paar keer eerder zijn gevraagd in andere jaren. Waarom doen ze dan nu ineens wel mee? Waren ze echt nooit eerder gevraagd? Konden ze nu pas? Durfden ze het eerst niet aan?
Veel zitten in die laatste categorie, onder andere Anita en Jochem hebben ooit "toegegeven" meerdere malen gevraagd te zijn, het niet aan hebben gedurfd, en het uiteindelijk na al die jaren toch hebben gedaan (meestal dankzij een invloed van kinderen/familieleden.
Ooohhhhh ja dat is ook!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanavond weer corsetten kijken bij FiK?
Bijna iedereen staat bij een andere omroep onder contract, meestal maar één per jaar van AVROTROS zelf. Alleen Splinter zit bij de AVROTROS zelfquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal ook wel een combinatie zijn van hoe druk de BN’ers zijn, of ze bij een andere omroep onder contract staan, of ze even een paar weken uit beeld kunnen zijn en hoe graag ze de aandacht van WIDM willen.
Misschien niet eens zo heel anders dan een ESF- kandidaat zoeken
Ja klopt dit jaar wel heeeeeeel veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Slimste Mens is altijd een lekker opstapje voor WIDM-kandidaten heb ik zo het ideeDit jaar hebben daar ook echt heel veel aan meegedaan. Meestal zijn dat er wel iets minder naar mijn idee.
Huilen. Dat werkt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
In mijn geval: Gelijk nog eens kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Toch veel teveel eer voor die klojoquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:08 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)vijver-verdween.html
Hou op, ze wilden die pan tentoonstellen?![]()
![]()
Heb ik al gedaanquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In mijn geval: Gelijk nog eens kijken
Ik heb het net op. Ik kan niet NOG meer naar binnen proppen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Iemand zin in sushi?
@:Koen66 @:H_T @:IJs_beer @:Cyan9
Wel gezien, maar kan Toon niet herinerrenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
Jeetje ik weet niet of er hier meer mensen The Next Boy/Girl Band kijken, maar die Toon die daarin zat heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd![]()
Via google weet ik nu dat ik niet weet wie dat is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:26 schreef Meke het volgende:
Jeetje ik weet niet of er hier meer mensen The Next Boy/Girl Band kijken, maar die Toon die daarin zat heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Na weet ik het weer na google. Hij heeft toch ook later aan de voice meegedaan?
Ik vond het leuke talentenshowquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Hij kon volgens mij het beste zingen van iedereen
De steam salequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 93,- aan dlcNu eens kijken welke ik nu niet per se hoef en dan die verwijderen.
Herkenbaar. Succes.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 93,- aan dlcNu eens kijken welke ik nu niet per se hoef en dan die verwijderen.
Dankjewel. Intussen teruggebracht tot ¤ 27,77.quote:
Klopt. Het lijkt veel enger dan het is. Je kunt gewoon een youtube tutorial video opzetten en dan in je eigen tempo alles in elkaar zetten. Uiteindelijk is het juist erg leuk om te doen. Waarbij de bijkomend voordelen van zelf in elkaar zetten cable management en airf flow zijn. Bij de pre-builds zijn de kabels een rommeltje waardoor ventilatoren vaak geblokkeerd worden door kabels.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Als alle onderdelen compatible zijn is een pc in elkaar zetten niet heel veel moeilijker dan een Ikea-meubel of zoietsNiets forceren, instructies volgen en als alles goed is aangesloten hoort het te werken. Tegenwoordig heb je ook geen irritante jumpersettings meer om mee te klooien. Veel past maar op één manier, en als het op meer manieren past maakt het meestal niet zoveel uit. Uitzondering is de reeks kabels voor de aansluitingen aan de voorkant
Ook dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Intussen teruggebracht tot ¤ 27,77.
Die gifquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Musketsterren? Ketterquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veel teveel musketsterren gegeten#viesdik
Ja, precies. Ik klikte op alle dlc toevoegen van 1 spel, maar toen voegde die ook de dlc die ik al heb toe.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Kransjes zijn voor boomersquote:
Ik zit nog vol met sushi.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veel teveel musketsterren gegeten#viesdik
In het geval van musketsnoep zijn kransjes > sterrenquote:
Ik heb jou dan ook niks aangeboden!quote:
Ik vind sterretjes leuker. Kransjes zijn in gewone chocoladevorm de norm hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
In het geval van musketsnoep zijn kransjes > sterren
Buddy is wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben WIDM onthulling aan het kijken, want gisteren niet goed kunnen volgen, maar
Buddy: "Charlotte is maagd, net als ik, ALS STERRENBEELD"
Grofquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niks aangeboden!
Eens inmiddelsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Buddy is wel leuk om naar te kijken.
Joh, ik kon toch wel inschatten dat je na de sushi niks meer wilde?quote:
Dat mag weg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens inmiddels![]()
Maar ik keek ooit GTST en toen was het echt zo'n 14-jarig jochie om te zien. Nu hij wat meer gezichtsbeharing heeft is hij wel leuk ja
Jij als mod moet nog even je prioriteiten lerenquote:
OOEHHH ja die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:36 schreef H_T het volgende:
Bolletje kaneelsterren zijn dan wel weer prima! En hun sneeuwmannen ook
Waarom verbaast dit me niksquote:
Niet twijfelen aan mijn prioriteiten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij als mod moet nog even je prioriteiten leren
Oehhhquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
TROUWENS.
TLC heeft altijd hele matige programma's die soms best leuk zijn om te kijken (al kijk ik bijna geen tv meer de laatste tijd). Nu kwam ik wat tegen over de Plath family, vaag groot gezin zonder technologie ofzo, nooit gekeken. MAAR nu is dus één van die kinders blijkbaar model geworden en HALLO.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/select-models/image/fetch/w_2560,c_limit/f_auto/https://select.solarnet.a(...)IF38c.JPG]afbeelding[/url] ]
Ook fijn om naar te kijken.
Je hebt soms leuke postsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet twijfelen aan mijn prioriteiten.
Voordat de tabloids weer vol staan met sappige verhalen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben WIDM onthulling aan het kijken, want gisteren niet goed kunnen volgen, maar
Buddy: "Charlotte is maagd, net als ik, ALS STERRENBEELD"
Ik vind dat hoofd totaal niet bij het lichaam passen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
TROUWENS.
TLC heeft altijd hele matige programma's die soms best leuk zijn om te kijken (al kijk ik bijna geen tv meer de laatste tijd). Nu kwam ik wat tegen over de Plath family, vaag groot gezin zonder technologie ofzo, nooit gekeken. MAAR nu is dus één van die kinders blijkbaar model geworden en HALLO.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/select-models/image/fetch/w_2560,c_limit/f_auto/https://select.solarnet.a(...)IF38c.JPG]afbeelding[/url] ]
Ja toch!quote:
Ja maar hij knap.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat hoofd totaal niet bij het lichaam passen.
Je moet deze mensen alleen niet horen praten. Dacht ook even dat dit die broer was.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
TROUWENS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik volg die serie niet, maar "ken" de familie Plath wel, omdat ik de topics over de familie Duggar volg hier op Fok en op Viva. De Plaths zijn een beetje hetzelfde; erg fundie, heel streng. Micah is niet de enige die losgebroken is en waar de familie dus mee gebroken heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja toch!
Z'n ouders praten niet meer met hem, omdat hij overduidelijk niet meer die vage conservatieve levensstijl aanhoudt.
Mag niet haha, contact is niet echt goed meer als ik het een beetje begrepen heb.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:48 schreef Em31 het volgende:
Dat die laatste foto mag van die ouders.
Ah nu snap ik het.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja toch!
Z'n ouders praten niet meer met hem, omdat hij overduidelijk niet meer die vage conservatieve levensstijl aanhoudt.
Ik heb er een beetje over gelezen, en volgens mij zijn de 4 oudste kinderen een soort van los gebroken uit hun ouders levensstijl.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg die serie niet, maar "ken" de familie Plath wel, omdat ik de topics over de familie Duggar volg hier op Fok en op Viva. De Plaths zijn een beetje hetzelfde; erg fundie, heel streng. Micah is niet de enige die losgebroken is en waar de familie dus mee gebroken heeft.
Ja klopt, dochter Hosanna volgens mij ook, is ook niet meer welkom thuis. Heel triest dat dat dan kennelijk zo hoort in die kringen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje over gelezen, en volgens mij zijn de 4 oudste kinderen een soort van los gebroken uit hun ouders levensstijl.
Ik kan niet naar zulke programma's kijken, ik stoor me aan te veel dingen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, dochter Hosanna volgens mij ook, is ook niet meer welkom thuis. Heel triest dat dat dan kennelijk zo hoort in die kringen.
Bij de Duggars tot nu toe nog niemand. Al is dochter Jill wel wat "moderner" geworden door broeken te dragen, alcohol te drinken, een piercing te nemen en haar zoon naar een openbare school te sturen. Zij heeft laatst ook toegegeven een beetje overhoop te liggen met haar familie over haar keuzes, en is daar niet zomaar meer welkom (moet eerst van tevoren toestemming aan paps vragen).
Heel triest, dit soort extreme familiesEn dan zie je ook gauw dat de oudere kinderen (vooral de meisjes) ook erg deels verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van de jongere kinderen.
Ik heb er ook echt nooit naar gekeken; ik lees de topics alleenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet naar zulke programma's kijken, ik stoor me aan te veel dingen.
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet naar zulke programma's kijken, ik stoor me aan te veel dingen.
Stilquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
Zo goedenavond mensen, hoe is het hier?
Wat ben jij allemaal aan het uitspoken?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
Zo goedenavond mensen, hoe is het hier?
Ja druk druk druk, cadeautjes naar Nederland sturen (en daarmee jullie postdiensten extra belasten), nog wat kerstboodschappen, veel koffie drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal aan het uitspoken?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja druk druk druk, cadeautjes naar Nederland sturen (en daarmee jullie postdiensten extra belasten)
Geef jij paoibhin even een fooitje joh (die is postbezorger)quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja druk druk druk, cadeautjes naar Nederland sturen (en daarmee jullie postdiensten extra belasten), nog wat kerstboodschappen, veel koffie drinken.
Jij snapt het!quote:
Ja maar ik geloof niet dat hij vanuit Utrecht m'n cadeautjes hoeft te bezorgenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geef jij paoibhin even een fooitje joh (die is postbezorger)![]()
(deze post had ik bijna eerst per ongeluk gerapporteerd)
Als een team slecht speelt en de tegenstander een kopstoot uitdeelt wordt er ook gewoon rood uitgedeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten jullie het maar beter organiseren hoor!!
Ja oké maar ter mijner verdediging: Tegen de tijd dat dit in Nederland aankomt is de kerst al lang en breed voorbij dus dan moet het maar op orde zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als een team slecht speelt en de tegenstander een kopstoot uitdeelt wordt er ook gewoon rood uitgedeeld.
Die arme man was aardig lang weg vandaag, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat hij vanuit Utrecht m'n cadeautjes hoeft te bezorgen
Normale Spanjaarden nemen gewoon zelf de stoomboot naar Nederlandquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar ter mijner verdediging: Tegen de tijd dat dit in Nederland aankomt is de kerst al lang en breed voorbij dus dan moet het maar op orde zijn hoor.
En dan zit jij hier gewoon te FOK!ken in plaats van hem z'n krantje en pantoffels te geven en klaar te staan voor wat hij verder nog nodig heeft??quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die arme man was aardig lang weg vandaag, je weet maar nooit
Oké, blijft dan bij één wedstrijd schorsing, Mits het pakketje niet voor 20 januari aankomt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar ter mijner verdediging: Tegen de tijd dat dit in Nederland aankomt is de kerst al lang en breed voorbij dus dan moet het maar op orde zijn hoor.
Dat had ik al gedaan, nu ligt hij te slapenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zit jij hier gewoon te FOK!ken in plaats van hem z'n krantje en pantoffels te geven en klaar te staan voor wat hij verder nog nodig heeft??
Ik mag niet eens m'n regio uit, laat staan het land!quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Normale Spanjaarden nemen gewoon zelf de stoomboot naar Nederland
Hm oei, dat wordt nog even spannend danquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oké, blijft dan bij één wedstrijd schorsing, Mits het pakketje niet voor 20 januari aankomt.
Dat heeft die goede oude Sint ook niet tegengehouden, ondanks risicogroep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag niet eens m'n regio uit, laat staan het land!
Ik weet niet wat dat zijn maar ik weet ook niet of het noodzakelijk is dat ik het weet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB ZELFS MIJN MUSKETSTERREN MET HEM GEDEELD
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat zijn maar ik weet ook niet of het noodzakelijk is dat ik het weet.
Ahh chocola oké.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Of je moet zo'n niet-te-begrijpen figuur zijn die niet van chocolade houdt
Dat vinden we wel een goede regeling. Kunnen we dat niet altijd zo houden?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag niet eens m'n regio uit, laat staan het land!
We zitten weer op 1 lijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh chocola oké.
Ja, dat zijn hele enge mensen.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vinden we wel een goede regeling. Kunnen we dat niet altijd zo houden?
Diezelfde regeling hebben we ook voor jou aangevraagd.quote:
Ik ga toch niet weg, want ik ken geen mensenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Diezelfde regeling hebben we ook voor jou aangevraagd.
Die was toch van de thuiszorg?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geef jij paoibhin even een fooitje joh (die is postbezorger)![]()
(deze post had ik bijna eerst per ongeluk gerapporteerd)
Óók!quote:
Maar, dan kom je Utrecht niet meer uit. Is beter voor de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet weg, want ik ken geen mensen
Pics van je baardquote:
Da's een mooi gebaar jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Van een oud vrouwtje waar mijn vader vaak post bezorgd en waar hij zich wat over ontfermd heeft, omdat ze eenzaam is, heb ik afgelopen jaar nog een verjaardagscadeautje gekregen, inclusief kaartje dat ik zo'n leuke dochter ben voor mijn vaderVond het eerst een beetje gek, want heb die vrouw nooit gezien, maar echt zo lief ook ergens
Maar minder goed voor Utrechtquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar, dan kom je Utrecht niet meer uit. Is beter voor de rest van Nederland.
Ik ook. Waar gaat het over?quote:
Tegenwicht bieden aan @Cyan9quote:
Baardeloos = waardeloos. In elk geval op dit momentquote:
Ja ik vond het echt ultiem liefquote:
Dat is altijd een zinvolle activiteitquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
De balans is nu een beetje verstoord: #teamcyan
Ah het leger van de vijand is gearriveerdquote:
Meer vrouwen met een baard? Nee liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef Strani het volgende:
We moesten hier morgen maar een poll voor houden, als er meer mensen zijn. Vooral meer vrouwen natuurlijk, want wij van #TeamBaard zijn ons ervan bewust dat we hun steun hebben.
Van mij zekerquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef Strani het volgende:
We moesten hier morgen maar een poll voor houden, als er meer mensen zijn. Vooral meer vrouwen natuurlijk, want wij van #TeamBaard zijn ons ervan bewust dat we hun steun hebben.
Zolang het maar tegen jou is, is het altijd goed.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ah het leger van de vijand is gearriveerd
Podver Red ik wilde er bijna iets over zeggen, maar liet mijn steunbetuiging voorgaanquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meer vrouwen met een baard? Nee liever niet.
Zou ik ook niet doen want je wilt morgen wel bij het winnende team horen lijkt me.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou me eigenlijk weer moeten scheren, maar geen zin in.
Ik ben de laatste maanden naar één keer per week gegaan. Maar dat is dan ook de enige thuiswerk slonzigheid die ik overgenomen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou me eigenlijk weer moeten scheren, maar geen zin in.
Oh ja, goed plan inderdaad. Nog een dagje uitstellen kan nog wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen want je wilt morgen wel bij het winnende team horen lijkt me.
Raaaaaais laik u fieniksquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
Meer vrouwen met een baard? Nee liever niet.
Een dag niet scheren is geen baard natuurlijk, maar schaduw. Dat telt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
Zou ik ook niet doen want je wilt morgen wel bij het winnende team horen lijkt me.
Ik ben nu net zo lang aan het wachten tot kerstochtendquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goed plan inderdaad. Nog een dagje uitstellen kan nog wel.
Met een stoppelbaard zit je ook in teambaard?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, da's een spek en bonen baard.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met een stoppelbaard zit je ook in teambaard?
Sommigen delen lekkers uitquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar jij bent niet de organisator van teambaardquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, da's een spek en bonen baard.
Hoe kon ik die link niet maken johquote:
Nep ESF kennerquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe kon ik die link niet maken joh
@Strani had deze referentie tenminste wel begrepen, dus nee niet dezelfde categorie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Shit zit ik nu in dezelfde categorie als @:Strani? Want dat is eng
Dan zit ik wel heel laag in de rangordequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani had deze referentie tenminste wel begrepen, dus nee niet dezelfde categorie.
Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESFquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani had deze referentie tenminste wel begrepen, dus nee niet dezelfde categorie.
Je bent in rangschikking zelfs niet meer te zienquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zit ik wel heel laag in de rangorde
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerderquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESF
Oók!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerder
Ik raak alles kwijtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESF
Omdat hij oud is, dat telt niet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerder
Toch altijd wel fijn om te weten welke liedje we alvast met potlood op plek 20 - 26 kunnen invullen.quote:
He hallooooooo de Spanjolen stuurden soms best aardige inzendingen in hoor! Twee keer gewonnen zelfs!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch altijd wel fijn om te weten welke liedje we alvast met potlood op plek 20 - 26 kunnen invullen.
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @Strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.quote:
Dat was nog voor jouw geboortequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He hallooooooo de Spanjolen stuurden soms best aardige inzendingen in hoor! Twee keer gewonnen zelfs!
Nee, want ik volg de NSF's en hij nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @:strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.
Maar ik ben in de moderne tijd geboren en internet jeweetzquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jouw geboorte
Ik denk ook dat mijn leeftijd van zéér geringe invloed is in dit geval, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @:strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.
@Strani weet voor welke kandidaat de simkaarten zijn verdeeld, dus die weet het altijd eerder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ik volg de NSF's en hij niet
Dat is niet helemaal waar!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ik volg de NSF's en hij niet
Oh dat had ik niet achter hem gezochtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:strani weet voor welke kandidaat de simkaarten zijn verdeeld, dus die weet het altijd eerder.
Alfred & Amaya flirtend in een huisje is geen echte NSFquote:
Je hebt @Aoibhin verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani is nog aan het uitvinden hoe internet werkt, wat veel posts verklaren
Ga jij nou grapjes maken over anderen die minder kennis van techniek hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani is nog aan het uitvinden hoe internet werkt, wat veel posts verklaren
Ik heb alleen gezegd dat die het weet he. Niet dat die ze verspreidquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet achter hem gezochtVond het altijd zo'n aardige jongen
Nee, is gewoon officiële spelling, wat lul jij nou!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je hebt @:Aoibhin verkeerd geschreven
Jij bent zo aan de beurtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga jij nou grapjes maken over anderen die minder kennis van techniek hebben.
[ afbeelding ]
Oh, dan is het goed. @Strani tollereer ik vooralsnog in mijn aanwezigheidquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat die het weet he. Niet dat die ze verspreid
Als de grapjes net zo scherp zijn dan kan ik wel blijven lachen ja.quote:
Makkelijk gezegd, die zit helemaal in Spanje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. @:Strani tollereer ik vooralsnog in mijn aanwezigheid
Waarom heeft deze post maar 1 like?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
TROUWENS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Hamlapjes zucht maar eens diepquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, is gewoon officiële spelling, wat lul jij nou!
Zo, fixed!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@Aoibhin @:Strani is nog aan het uitvinden hoe internet werkt, wat veel posts verklaren
Heb je de navigatie al aangezet?quote:
Nee, dit lukt wel zonder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je de navigatie al aangezet?
Trusten
Nee joh, Lelystadquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, die zit helemaal in Spanje.
Die grap is de houdbaarheidsdatum inmiddels zover gepasseerd dat we de oorspronkelijke versie niet eens meer kunnen herinnerenquote:
Oh wist ik veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grap is de houdbaarheidsdatum inmiddels zover gepasseerd dat we de oorspronkelijke versie niet eens meer kunnen herinneren
Dertig grappen maken over @Strani en dan why is it always me. Seems legit.quote:
Altijd wtf ik ben juist liefquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat krijg je als je onze @:Strani altijd maar aanvalt!
Hij heeft een support-team, ik niet, dat is het verschilquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dertig grappen maken over @:strani en dan why is it always me. Seems legit.
Net zoals in het casino moet je spreiden. Dan is de kans vele malen groter dat je wint.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij heeft een support-team, ik niet, dat is het verschil
Een man die zegt dat ik moet gaan spreiden, dit is haast note-waardigquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals in het casino moet je spreiden. Dan is de kans vele malen groter dat je wint.
Jobi die er gelijk iets met seks in ziet, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een man die zegt dat ik moet gaan spreiden, dit is haast note-waardig
Het staat er letterlijk! Ik kan lezenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jobi die er gelijk iets met seks in ziet, je verwacht het niet
Jij denkt dat een casino een swingersclub is?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk! Ik kan lezen
Moegestreden? Wel een voordeel dat je dan goed kunt slapenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik het verbruid heb hier![]()
Troetelberen!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moegestreden? Wel een voordeel dat je dan goed kunt slapen
En nee niet nu gelijk bedoel ik![]()
Welke kleur is jouw favoriet?quote:
Oh in beide is toch wat leuks te halen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat een casino een swingersclub is?
Dat is altijd een post waardquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Meesterwerkje Sebi komt langs in m'n random op m'n grote playlist op Spotify
Vooral dat bij beiden de kans is je inzet te verliezen.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh in beide is toch wat leuks te halen?
Rozequote:
Doe ik toch nooit, en anders manipuleer ik iemandquote:Op woensdag 23 december 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral dat bij beiden de kans is je inzet te verliezen.
Waarom zou je dat niet doen. Muziek tussendoor plaatsen is altijd goed.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja even heel random tussendoor zonder dat ik mee aan het lezen was, pardon
Omdat ik kon zien dat jullie met een zeer diepe, betekenisvolle discussie bezig warenquote:Op woensdag 23 december 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen. Muziek tussendoor plaatsen is altijd goed.
De SC is niet van ons alleen hequote:Op woensdag 23 december 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat ik kon zien dat jullie met een zeer diepe, betekenisvolle discussie bezig waren
Helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja even heel random tussendoor zonder dat ik mee aan het lezen was, pardon
Slaapposten?quote:Op woensdag 23 december 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
Inmiddels lig ik in mijn nest. Op mijn zij met de laptop ernaast, en we weten allemaal wat er dan eventueel kan gaan gebeuren
Beterschap. En succes met de test deze morgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd vannacht meerdere keren wakker van mijn eigen niesbuien![]()
Nu kapot moe. Gelukkig ben ik vrij vandaag en het enige dat ik moet is naar de teststraat om 11:15.
Succes en beterschapquote:Op woensdag 23 december 2020 08:47 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik werd vannacht meerdere keren wakker van mijn eigen niesbuien![]()
Nu kapot moe. Gelukkig ben ik vrij vandaag en het enige dat ik moet is naar de teststraat om 11:15.
quote:Het festival is voornamelijk gericht op jongeren en jongvolwassenen, zodat die tijdens de jaarwisseling in huis blijven om de optredens te volgen. Via zo'n veertig verschillende streams kunnen mensen kiezen welke optredens ze willen zien. De Rijksoverheid legt een miljoen euro neer voor het online festival.
Goodbye 2020 begint op Oudejaarsdag om 16.00 uur en eindigt op nieuwjaarsdag tegen 05.00 uur. Onder anderen artiesten als Douwe Bob, Jeangu Macrooy, Sunnery James & Ryan Marciano, Suzan & Freek en De Jeugd van Tegenwoordig doen mee.
Jij kan het ook beluisteren;)quote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef usagi414 het volgende:
Leuk initiatief. Jammer dat ik niet bij de doelgroep van Douwe Bob of Jeangu Macrooy hoor.
Gratis online festival moet jongeren in huis houden tijdens jaarwisseling
[..]
Goedendag, Strani!quote:
Dat is wel een goed punt!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedendag, Strani!
(Waarom wensen we elkaar altijd goedemorgen, waarom niet goedendag. Een dag duurt veel langer dan alleen een ochtend)
Als Suzan en Freek gaan zingen, weet je toch niet hoe snel je naar buiten moet komen?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef usagi414 het volgende:
Leuk initiatief. Jammer dat ik niet bij de doelgroep van Douwe Bob of Jeangu Macrooy hoor.
[..]
Moge de 620ste minuut je welgevallen!!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef Fred_B het volgende:
Tevens een goeden elfde uur van de dag
Dan komen die oliebollen wel weer omhoog jaquote:Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Suzan en Freek gaan zingen, weet je toch niet hoe snel je naar buiten moet komen?
En alle 86.400 seconden die deze dag rijk is ook!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Moge de 620ste minuut je welgevallen!!
Daarna wel op repeat gezet?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Meesterwerkje Sebi komt langs in m'n random op m'n grote playlist op Spotify
Dat niet meerquote:Op woensdag 23 december 2020 10:05 schreef Arizona het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen. Voel me verder niet echt ziek, alleen dus heel erg verkouden en daardoor heel moe. Hopelijk valt de test inderdaad weer mee, net als de vorige keer.
@:ESF1Gamer je had de uitslag lekker vlot binnen. Mooi dat het negatief is. Heb je wel nog steeds verhoging?
Ik word so far nog niet bijster enthousiast van de line-upquote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De meeste namen van artiesten zeggen me niks.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@Meke zal daar anders over denkenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Suzan en Freek gaan zingen, weet je toch niet hoe snel je naar buiten moet komen?
Tino Martin komt ook!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik word so far nog niet bijster enthousiast van de line-up
Duidelijk iemand die niet heeft teruggelezenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Donker en regen buiten, draait zich weer om in bed.
Dit is een Lineup waar je zo snel mogelijk je pc voor uit zetquote:Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ground zero en hellbound kan wel leuk zijn voor een paar uurtjesquote:Op woensdag 23 december 2020 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is een Lineup waar je zo snel mogelijk je pc voor uit zet
Zegt mij nu even niks.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ground zero en hellbound kan wel leuk zijn voor een paar uurtjes
Dat waren hardcore dancefeesten / cd'squote:
Ik vind het af en toe wel lekker om even kort een stukje Thunderdome of zo op te zettenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat waren hardcore dancefeesten / cd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |