Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Na weet ik het weer na google. Hij heeft toch ook later aan de voice meegedaan?
Ik vond het leuke talentenshowquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Hij kon volgens mij het beste zingen van iedereen
De steam salequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 93,- aan dlcNu eens kijken welke ik nu niet per se hoef en dan die verwijderen.
Herkenbaar. Succes.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
¤ 93,- aan dlcNu eens kijken welke ik nu niet per se hoef en dan die verwijderen.
Dankjewel. Intussen teruggebracht tot ¤ 27,77.quote:
Klopt. Het lijkt veel enger dan het is. Je kunt gewoon een youtube tutorial video opzetten en dan in je eigen tempo alles in elkaar zetten. Uiteindelijk is het juist erg leuk om te doen. Waarbij de bijkomend voordelen van zelf in elkaar zetten cable management en airf flow zijn. Bij de pre-builds zijn de kabels een rommeltje waardoor ventilatoren vaak geblokkeerd worden door kabels.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Als alle onderdelen compatible zijn is een pc in elkaar zetten niet heel veel moeilijker dan een Ikea-meubel of zoietsNiets forceren, instructies volgen en als alles goed is aangesloten hoort het te werken. Tegenwoordig heb je ook geen irritante jumpersettings meer om mee te klooien. Veel past maar op één manier, en als het op meer manieren past maakt het meestal niet zoveel uit. Uitzondering is de reeks kabels voor de aansluitingen aan de voorkant
Ook dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Intussen teruggebracht tot ¤ 27,77.
Die gifquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Musketsterren? Ketterquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veel teveel musketsterren gegeten#viesdik
Ja, precies. Ik klikte op alle dlc toevoegen van 1 spel, maar toen voegde die ook de dlc die ik al heb toe.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Kransjes zijn voor boomersquote:
Ik zit nog vol met sushi.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Veel teveel musketsterren gegeten#viesdik
In het geval van musketsnoep zijn kransjes > sterrenquote:
Ik heb jou dan ook niks aangeboden!quote:
Ik vind sterretjes leuker. Kransjes zijn in gewone chocoladevorm de norm hierquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
In het geval van musketsnoep zijn kransjes > sterren
Buddy is wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben WIDM onthulling aan het kijken, want gisteren niet goed kunnen volgen, maar
Buddy: "Charlotte is maagd, net als ik, ALS STERRENBEELD"
Grofquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niks aangeboden!
Eens inmiddelsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Buddy is wel leuk om naar te kijken.
Joh, ik kon toch wel inschatten dat je na de sushi niks meer wilde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |