Dubbel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Wauw @:Luctor.et.Emergo, pik jij zo'n TT die duidelijk súperpersoonlijk als aanval naar jou bedoeld is?!
Nee rel TT's bewaar ik voor jouquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Wauw @:Luctor.et.Emergo, pik jij zo'n TT die duidelijk súperpersoonlijk als aanval naar jou bedoeld is?!
Ik ben geen mod, dus kan 'm niet aanpassen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
Dat kan alleen na aanmelding via de app.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, dus kan 'm niet aanpassen.
Ik ben ooit nog in de Makro bijna tegen Eddy Zoey opgebotstquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Redefine het volgende:
Wel apart dat Makro in hun reclame zegt vier kerst, vier het groots. Lekker met grote groepen vieren![]()
Overigens is de Non-Food van Makro gewoon open, ondanks dat ze die makkelijk kunnen scheiden van elkaar.
Ik heb zelf lang geleden een jaar bij de Makro gewerkt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog in de Makro bijna tegen Eddy Zoey opgebotst
Wat wil je weten en is er last wel iemand die kan helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
Is hier iemand die thuis is in videokaarten?
Vrij behoorlijk ja. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
Is hier iemand die thuis is in videokaarten?
Ik ben een beetje aan het oriënteren naar een nieuwe desktop pc, want tot mijn grote frustatie kan deze gaming laptop Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk niet aan. Natuurlijk heb je daar veel keuze in om iets nieuws te kopen. Sowieso wil ik deze spellen kunnen spelen maar ook voorbereidt zijn op de komende 2 jaar aan nieuwe spellen. Sowieso wil ik minimaal een i7 processor en 16 GB werkgeheugen als ik nu heb, waar twijfel een beetje over videokaart omdat ik daar niet zo veel van weet. NVIDIA GeForce RTX 2070 en NVIDIA GeForce RTX 3070 zie ik het meest voorbij komen in de desktops die ik nu een beetje doorscroll. Is de 3070 die 300 euro extra waard? En ik zie Ti of super er soms achter staan, is dat heel veel beter? Zie ook een paar staan met AMD Ryzen 9 videokaart, maar ik ben niet bekend met dat merk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vrij behoorlijk ja. Wat wil je weten?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:07 schreef Redefine het volgende:
@:Momo. Ah daar valt wel wat over te zeggen. Kom hier later vandaag p terug.
nicequote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
Morgen 11:15 testafspraak in mijn woonplaats.
Ik kon zelfs al vanavond om 19:45 in een dorp verderop, maar geen zin om in het donker met dit pokkeweer die kant op te rijden, is een donkere weg
Oeh lekker snel!quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:11 schreef Arizona het volgende:
Morgen 11:15 testafspraak in mijn woonplaats.
Ik kon zelfs al vanavond om 19:45 in een dorp verderop, maar geen zin om in het donker met dit pokkeweer die kant op te rijden, is een donkere weg
Schaakmatquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
The Queen's Gambit is afgelopenWat nu
Welke grafische kaart en welke andere componenten van belang zijn hangt vooral van je beeldscherm. Heb je al een 4K scherm of wordt het Full HD. In het eerste geval is de hardware nog wel wat belangrijker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het oriënteren naar een nieuwe desktop pc, want tot mijn grote frustatie kan deze gaming laptop Red Dead Redemption 2 en Cyberpunk niet aan. Natuurlijk heb je daar veel keuze in om iets nieuws te kopen. Sowieso wil ik deze spellen kunnen spelen maar ook voorbereidt zijn op de komende 2 jaar aan nieuwe spellen. Sowieso wil ik minimaal een i7 processor en 16 GB werkgeheugen als ik nu heb, waar twijfel een beetje over videokaart omdat ik daar niet zo veel van weet. NVIDIA GeForce RTX 2070 en NVIDIA GeForce RTX 3070 zie ik het meest voorbij komen in de desktops die ik nu een beetje doorscroll. Is de 3070 die 300 euro extra waard? En ik zie Ti of super er soms achter staan, is dat heel veel beter? Zie ook een paar staan met AMD Ryzen 9 videokaart, maar ik ben niet bekend met dat merk.
Sorjonen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
The Queen's Gambit is afgelopenWat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |