SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de KeuzelijstHet beste adres voor al uw primeurs!
Van alles wat? Dan tune ik wel even in, zoek toch nog achtergrondmuziek terwijl ik een review schrijfquote:Op zondag 6 december 2020 12:29 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zo om 12.40 op radio 49 muziek draaien ter inspiratie voor diegene die nog geen lijstje heeft gemaakt, maar ook gewoon omdat het lekkere muziek is.
Wees welkom...
MUZ / Radio 49 #3380 - Waarom ik niet?
Verzoekjes zijn ook welkom
zeker van alles watquote:Op zondag 6 december 2020 12:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van alles wat? Dan tune ik wel even in, zoek toch nog achtergrondmuziek terwijl ik een review schrijf
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha goed onthouden. Ja wel leuk eigenlijk. Je moet het dan wel nog zelf maken/opwarmen maar de instructie waren goed en het eten verrassend lekker. T kaasplankje was grandioos, alleen zat er ook witlof bij en als je me ergens niet blij mee kan maken, is t rauwe witlof. Maar al bij al geslaagde avond afgesloten met een potje pechvogel. En daarbij kon deze klassieker natuurlijk niet ontbreken:
Hoe was jullie pakjesavond?
Stemlijstjes van onbekenden uitgepakt. Altijd goed voor eindeloos vermaak.quote:Op zondag 6 december 2020 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha goed onthouden. Ja wel leuk eigenlijk. Je moet het dan wel nog zelf maken/opwarmen maar de instructie waren goed en het eten verrassend lekker. T kaasplankje was grandioos, alleen zat er ook witlof bij en als je me ergens niet blij mee kan maken, is t rauwe witlof. Maar al bij al geslaagde avond afgesloten met een potje pechvogel. En daarbij kon deze klassieker natuurlijk niet ontbreken:
Hoe was jullie pakjesavond?
Wil je die nog even zo bewerking, zodat ik m mee kan nemen in excel? (liefst artiest - titel (geen jaartal))quote:Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Zoals elk jaar krijgen jullie de groetjes van mamaHJM maar ik vertelde haar dat "jullie" het altijd zo leuk vinden dat ik een handgeschreven lijstje maak.
Bij deze; ik heb het dus niet van een vreemde en over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, tevens bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst!
[ afbeelding ]
Nee, je doet maar moeitequote:Op zondag 6 december 2020 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil je die nog even zo bewerking, zodat ik m mee kan nemen in excel? (liefst artiest - titel (geen jaartal))
@peaceman ik vrees dat ze je iets duidelijk wil maken...quote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef peaceman het volgende:
Mijn schoonmoeder haar lijstje![]()
[...]
Tame Impala - Cause I'm A Man
[...]
quote:Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde vandaag veel mooie nummers voorbij horen komen en die hebben me geïnspireerd tot het insturen van nog een lijstje. Zie hier mijn tweede lijstje:
Paul Young - Love Of The Common People
China Crisis - Wishful Thinking
Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
Band of horses - Funeral
Feargal Sharkey - A Good Heart
Ph.D. -I Won't Let You Down
Culture Club - The War Song
Nothing But Thieves - Amsterdam
Di-rect - You Know Who I Am
Paul de Leeuw - De Steen
Queen - Love Of My Life
Elton John - Your Song
Terence Trent D'Arby - If You Let Me Stay
Lenny Kravitz - What The Fuck Are We Saying
Time Bandits - I'm Specialized In You
Tim Finn - Fraction Too Much Friction
Kc & The Sunshine Band - Please Don't Go
Alphaville - Forever Young
ABBA - One Of Us
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
Crowded House - Don't Dream It's Over
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
John Denver - Annie's Song
Soft Cell - Tainted Love
Zen - Hair
Yazoo - Don't Go
Kim Wilde - Cambodia
Dolly Parton - You Are
Commodores - Nightshift
Kajagoogoo - Too Shy
Spargo - You And Me
Cock Robin - Thought You Were On My Side
ABC - The Look Of Love
Eddy Grant - Electric Avenue
Specials - Too Much Too Young (Live)
Absoluut!quote:Op zondag 6 december 2020 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond nog mensen die de T2K Quiz gaan kijken?
Zeg maar tegen je moeder dat een Arubaan heel blij is dat ze op Catch The Rainbow heeft gestemd!quote:Op zondag 6 december 2020 16:45 schreef houdjemond het volgende:
Zoals elk jaar krijgen jullie de groetjes van mamaHJM maar ik vertelde haar dat "jullie" het altijd zo leuk vinden dat ik een handgeschreven lijstje maak.
Bij deze; ik heb het dus niet van een vreemde en over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, tevens bieden in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst!
[ afbeelding ]
@houdjemond ik vrees dat hij je iets duidelijk wil maken...quote:Op zondag 6 december 2020 19:01 schreef houdjemond het volgende:
De lijst van meneerHJM
[...]
André Hazes - Kleine Jongen
[...]
Ik ben het Fok!gemiddelde van 30cm+ gewend, voor minder doen we het niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:houdjemond ik vrees dat hij je iets duidelijk wil maken...
Doorgegevenquote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat een Arubaan heel blij is dat ze op Catch The Rainbow heeft gestemd!
quote:Op zondag 6 december 2020 19:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben het Fok!gemiddelde van 30cm+ gewend, voor minder doen we het niet natuurlijk.
[..]
Geen drank en drugs?quote:
Ze hadden het jaartal ook nog eens fout.quote:Op zondag 6 december 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Drank en Drugs is inderdaad een groot gemis in de lijst
Lekker eclectisch lijstjequote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef mijntjexx het volgende:
Stereophonics
Maybe Tomorrow
Saybia
I Surrender
4 Non Blondes
What's Up
Radiohead
Street Spirit (Fade Out)
U2
Sunday Bloody Sunday
The Rolling Stones
Paint It Black
KISS
I Was Made For Lovin' You
Michael Andrews ft. Gary Jules
Mad World
Creedence Clearwater Revival
I Put A Spell On You
Muse
Starlight
Red Hot Chili Peppers
Under The Bridge
Ram Jam
Black Betty
Ugly Kid Joe
Cats In The Cradle
R.E.M.
Everybody Hurts
Soul Asylum
Runaway Train
Tracy Chapman
Fast Car
Faith No More
Easy
Metallica
Nothing Else Matters
Scorpions
Wind Of Change
Radiohead
Creep
The Alan Parsons Project
Old And Wise
Massive Attack
Teardrop
Soft Cell
Tainted Love
Gorillaz
Dare
Billy Joel
Piano Man
Lou Reed
Perfect Day
Cranberries
Zombie
Queen
I Want To Break Free
The Verve
Bitter Sweet Symphony
Creedence Clearwater Revival
Have You Ever Seen The Rain
R.E.M.
Losing My Religion
Oasis
Wonderwall
Opus
Live Is Life
Chuck Berry
You Never Can Tell
Eagles
Hotel California
Altijd lachen met Ron.quote:Op zondag 6 december 2020 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond Ron en John eigenlijk beter dan glibberds Henry en Rivkaj
Ik heb mijn plicht al gedaan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een rust hier op de avond voordat de stembussen sluiten. Stilte voor de storm?
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.quote:Op zondag 6 december 2020 22:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb mijn plicht al gedaan.
What happens next eigenlijk? Wanneer wordt de lijst bekend gemaakt? En vanaf wanneer kunnen we “staat ie er in” spelen?
Ik ga me niet ergeren!quote:Op zondag 6 december 2020 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Morgen wordt de top 10 bekend, en ik vermoed ergens vrijdag ofzo dat we kunnen checken of ie erin staat.
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Dat weet ik nog! Pan dushi bij de Bright Bakery.quote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op Aruba om de uitslag te vernemen, dit jaar was dat ook het plan.
Maar helaas, het zit er nu even niet in...
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trotsquote:Op zondag 6 december 2020 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had een grand slam bij de Whitesnake vraag
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.quote:Op zondag 6 december 2020 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik bij J.Lo en nee ik ben niet trots
Hup Mevrouw Pippenquote:Op zondag 6 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.
Public Enemy had ik ook.
Mevrouw Pippen wist Selena
Dit is een hele gedurfde uitspraak...quote:Op zondag 6 december 2020 22:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga me niet ergeren!![]()
(Erger dan vorig jaar kan het niet worden)
Nogal ja, ik pak alvast de popcorn.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.quote:Op zondag 6 december 2020 23:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een hele gedurfde uitspraak...
Houd opquote:Op zondag 6 december 2020 23:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De wansmaak van stemmend Nederland weet je altijd te overtreffen hoe ouder de lijst wordt, onderschat het niet.
precies, straks weer lekker zeuren en haten, mijn favoriete gedeelte vd lijstquote:Op zondag 6 december 2020 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Houd opeigenlijk niet, laat het haten beginnen
Of de Ikea luistercatalogusquote:Op zondag 6 december 2020 23:33 schreef falling_away het volgende:
De vraag is of Sjeng aon de geng erin komt op 2000
Slechts een stukje, maar ga zeker de volledige docu kijkenquote:Op zondag 6 december 2020 23:38 schreef peaceman het volgende:
Heeft iemand ie docu nog gezien over John & Yoko? Above is only sky?
Prachtig!
Laten we het hopen. Zag 'm inderdaad al verschillende keren hier voorbij komen.quote:Op zondag 6 december 2020 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed om meer The greatest show on earth te zien hopelijk komt ie dit jaar in de lijst.
Mooi, dezequote:Op zondag 6 december 2020 23:40 schreef 4-elements het volgende:
KLF & Tammy Wynette - Justified and ancient
Een grensverleggende band als KLF hoort uiteraard in de Top 2000 thuis. Heeft er nog met geen enkel nummer in gestaan volgens mij.quote:
Wat mij betreft dan toch echt deze:quote:Op zondag 6 december 2020 23:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een grensverleggende band als KLF hoort uiteraard in de Top 2000 thuis. Heeft er nog met geen enkel nummer in gestaan volgens mij.
The Greatest Show On Earthquote:Op zondag 6 december 2020 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Het resultaat van de jaarlijkse struggle om een fatsoenlijk lijstje bij elkaar te schrapen.
Alamo Race Track - Black cat John Brown
Black Keys - Lonely boy
Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder
Cream - White room
Deep Purple - Smoke on the water
Depeche Mode - Enjoy the silence
De Staat - Devil's Blood
Editors - Papillon
Enigma - Return to innocence
Evanescence - Bring me to life
First Aid Kit - My silver lining
Golden Earring - Radar love
Indila - Dernière danse
Jefferson Airplaine - White rabbit
Johnny Cash - Ring of fire
Kiss - I was made for loving you
Klein Orkest - Over de muur
KLF & Tammy Wynette - Justified and ancient
Lana del Rey - Video games
Maria Mena - Just hold me
Metallica - One
Nightwish - The greatest show on earth
Nirvana - Heart-shaped box
Pearl Jam - Alive
Q65 - The live I live
Queen - Innuendo
Queens of the Stone Age - No one knows
Rage Against The Machine - Killing in the name
R.E.M. - Losing my religion
Roy Orbison - In dreams
Sandy Coast - Capital punishment
Saybia - The second you sleep
Shocking Blue - Never marry a railroadman
White Lies - Holy ghost
White Stripes - Sevan nation army
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er wel vanuit dat dat soort nummers eruit vallen ten faveure van stemacties voor het zesde liedje van Van Halen of het vierde liedje van Floor Jansen ja.quote:Op maandag 7 december 2020 01:48 schreef ReibRekkel het volgende:
Tim Hardin wordt Harduit? Zie m stuk minder dan vorig jaar voorbij komen
Niet echt onverwacht.quote:Op maandag 7 december 2020 08:49 schreef alpeko het volgende:
Rollercoaster op 2 in de Radio 10 top 4000... dat belooft wat voor de top 2000.
Selena wist ik toevallig omdat ik smorgens naar een podcast over nieuwe netflix series had geluisterd. En is nu dus ook een serie over Selenaquote:Op zondag 6 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dire Straits, maar die was ook wel heeul makkelijk.
Public Enemy had ik ook.
Mevrouw Pippen wist Selena
Alleen maar een meevaller dat ie niet op 1 staat, dat biedt hoop voor de top 2000.quote:Op maandag 7 december 2020 08:49 schreef alpeko het volgende:
Rollercoaster op 2 in de Radio 10 top 4000... dat belooft wat voor de top 2000.
Ja he!quote:Op maandag 7 december 2020 09:24 schreef Doevelaer het volgende:
Editors - Papillon
Paolo Nutini - Iron Sky
Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
Tame Impala - Let it Happen
The War On Drugs - Under The Pressure
quote:Keane - Everybody's Changing
Keane - Somewhere Only We Know
Abel - Onderweg
Liquido - Narcotic
Blur - Song 2
Linkin Park - Breaking The Habit
Linkin Park - Numb
Evanescence - My Immortal
Mark & Clark Band - Worn Down Piano
John Miles - Music
Wheatus - Teenage Dirtbag
Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
R.E.M. - Man On The Moon
R.E.M. - Losing My Religion
R.E.M. - Everybody Hurts
3 Doors Down - Here Without You
3 Doors Down - Kryptonite
Goo Goo Dolls - Iris
Art Garfunkel - Bright Eyes
Savage Garden - Truly Madly Deeply
Hollies - He Ain't Heavy, He's My Brother
Phil Collins - You'll Be In My Heart
Queen - Crazy Little Thing Called Love
Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Kate Winslet - What if (Was niet eens een optie)
Alice Cooper - Poison
Slade - Merry Xmas Everybody
Depeche Mode - Precious (jarenlang toegevoegd als optie, en nu stond ie er daadwerkelijk tussen)
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Pet Shop Boys - Suburbia
Coldplay - Spiderweb
Supertramp - Fool's Overture
Nits - In The Dutch Mountains
Muse - Uprising
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof
Hit uit eind 2001/begin 2002. Stond toen nog gewoon op 3 in de top 40 meen ik.quote:
En jarenlang een van de meest gedraaide platen op SkyRadioquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hit uit eind 2001/begin 2002. Stond toen nog gewoon op 3 in de top 40 meen ik.
En die ken je gewoon allemaalquote:
Ik wilde vooral een essnhillsje doen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso uit een film natuurlijk. Christmas carol? Noobie mag mij hier corrigeren.
Ik mis een beetje de updates van t stembureau en het finalegevoel. Maar dat komt misschien ook omdat Arens gewoon een zak hooi is.quote:Op maandag 7 december 2020 11:36 schreef Cassa95 het volgende:
Fijne stemfinaledag allemaal! Er werden vanochtend al een hoop T2K-feitjes gedeeld op de radio dus hou dat in de gaten.
Weer genoten van de quiz gisteren.
Dat is toch pas vanaf 13.00?quote:Op maandag 7 december 2020 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de updates van t stembureau en het finalegevoel. Maar dat komt misschien ook omdat Arens gewoon een zak hooi is.
quote:Op maandag 7 december 2020 10:02 schreef Gripper het volgende:
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie)
quote:
quote:
quote:
Omdat die tv-uitzending om 13.00 begint ging ik daar eigenlijk vanuit.quote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal is dat de hele dag door
Anderhalf uur geleden was er al een ruime update met natuurlijk oa de nummer 2001quote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal is dat de hele dag door
Die heb ik in t douchen dan even gemist. Wat stond er op 2001 nu?quote:Op maandag 7 december 2020 11:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden was er al een ruime update met natuurlijk oa de nummer 2001
Uiteraard op gestemdquote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
Ligt het aan mij of stemt iedereen hier, zoals het hoort, op Let It Happen
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dat The Less I Know the Better en Feel Like We're Only Going Backwards het eens halen. Vind ik misschien nog wel leuker dan Let it Koekhappenquote:Op maandag 7 december 2020 11:42 schreef Cassa95 het volgende:
Ligt het aan mij of stemt iedereen hier, zoals het hoort, op Let It Happen
[..]
[..]
[..]
[..]
The Less I Know the Better staat er al in, maar die andere mag er zeker bij!quote:Op maandag 7 december 2020 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik hoop dat The Less I Know the Better en Feel Like We're Only Going Backwards het eens halen. Vind ik misschien nog wel leuker dan Let it Koekhappen
Daar denkt Thierry anders over.quote:Op maandag 7 december 2020 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annabel nu op de radio. Die mag sowieso blijven
Maar dan haalt Boudewijn de Groot - Eva het ook niet, dat zou zonde zijnquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso uit een film natuurlijk. Christmas carol? Noobie mag mij hier corrigeren.
Zal wel Top 10 halenquote:Op maandag 7 december 2020 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanochtend Soldier On weer gepusht op R2, houd er toch eens mee op
Is ook wel een echte song voor dit jaar... ik kan daar stukken beter mee leven dan die boerenellende van vorig jaar zoals Normaal in de Top 10quote:
Ik vermoed dat de meeste mensen die op The National stemmen niet in die groep aanwezig zijn. Maar dit geeft wel weer een goed beeld hoe verspreid de stemmen zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 12:07 schreef Cassa95 het volgende:
https://www.facebook.com/groups/461278560968959/permalink/1072974683132674 De laatste update in de FB groep waar iedereen stemlijstjes deelt. Heroes komt denk terug de top10 in vanwege corona. Daarnaast natuurlijk een te kleine sample om van veel waarde te zijn.
In zijn database staan ook wel interessante stemmen. Bijvoorbeeld als je kijkt bij The National:
2 The National - About Today
12 The National - Bloodbuzz Ohio
3 The National - Conversation 16
1 The National - Dark side of the Gym
1 The National - England
7 The National - Fake Empire
2 The National - I Need My Girl
1 The National - Light Years
1 The National - Little Faith
1 The National - Peggy O
1 The National - Rylan
1 The National - The System Only Dreams In Total Darkness
T is wel een alternatieve groep denk ik, gezien Black en t feit dat hierin ook 21 stemmen op Mia zaten. En Hotel California vrij laag. Wel een beetje t soort mensen waarvan The National het vermoedelijk moet hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 12:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de meeste mensen die op The National stemmen niet in die groep aanwezig zijn. Maar dit geeft wel weer een goed beeld hoe verspreid de stemmen zijn.
Ongeveer 10:15 de update:quote:Op maandag 7 december 2020 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heb ik in t douchen dan even gemist. Wat stond er op 2001 nu?
Bizar dat je hier di-rect niet de waardering geeft die ze verdienen. Had ik oprecht niet verwacht.quote:Op maandag 7 december 2020 12:26 schreef Gretzl het volgende:
Als een groep van deze garnituur met dit niveau ooit mijn fave band gaat coveren wordt ik vies mad![]()
quote:
Best wel stom idd dat Radio 2 nog steeds kickt op dit soort acties.quote:
Maneaterquote:Op maandag 7 december 2020 12:34 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ongeveer 10:15 de update:
- 2001 Real Mother For Ya - Johnny Guitar Watson
- 2000 Maneater - Hall In Oates
Hoogste platen met naam:
119 Lola Montez
97 Jolene
90 Angie
81 Whole Lotta Rosie
72 Hey Jude
Ik denk Soldaat Verder tussen 10 en 20. Blinding Lights kan Door de wind wel voor blijven. Zeker nu ik weet dat het door de jeugd als de plaat der platen van 2020 wordt gezien.quote:Op maandag 7 december 2020 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soldier on komt meer richting 25 denk ik, nog altijd er hoog en wel hoger dan Impossibld, Door de Wind en Blinding Lights
In de top 1000 van deze eeuw stonden impossible en soldier on wel hoger.quote:Op maandag 7 december 2020 12:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk Soldaat Verder tussen 10 en 20. Blinding Lights kan Door de wind wel voor blijven. Zeker nu ik weet dat het door de jeugd als de plaat der platen van 2020 wordt gezien.
Is dat zo? Dan kan het nog spannend worden. Blinding lights krijgt wel superveel stemmen bij de groep 35-45 ook. Dus ik liet de onderbuik spreken.quote:Op maandag 7 december 2020 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de top 1000 van deze eeuw stonden impossible en soldier on wel hoger.
Als Maneater op 2000 werd gegeven, is dat niet de hoogste, dus 1 of 2 terug erin zie ik wel gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2020 12:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Zou het echt vet vinden als Hall en Oates weer terugkeren
Voor het eerst sinds 2004 dan?
Hall & Oates volgens die fb groep:quote:Op maandag 7 december 2020 12:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als Maneater op 2000 werd gegeven, is dat niet de hoogste, dus 1 of 2 terug erin zie ik wel gebeuren.
I can't go for that stemmen weggemoffeld. Stop the vote!quote:Op maandag 7 december 2020 12:50 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hall & Oates volgens die fb groep:
17 Adult Education
15 I Can't Go For That
15 Kiss On My List
15 Sara Smile
10 Out Of Touch
8 Maneater
7 Rich Girl
6 She's Gone
3 Private Eyes
2 One On One
1 Say It Isn't So
1 Wait For Me
1 You're A Rich Girl
1 I Can't Go For That
Dat zijn de posities waar ze vorig jaar stonden.quote:Op maandag 7 december 2020 12:34 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Hoogste platen met naam:
119 Lola Montez
97 Jolene
90 Angie
81 Whole Lotta Rosie
72 Hey Jude
Het spijt me. Er staat zoveel troep in die volledige stemlijst. Er zijn nummers (die gewoon in de keuzelijst staan) die op 10 verschillende manieren gespeld worden. Om te huilen hahaquote:Op maandag 7 december 2020 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
I can't go for that stemmen weggemoffeld. Stop the vote!
Maar wel wat ik al dacht inderdaad.
Dit zat Jeroen KidV heel mooi te verkondigen 's ochtends op de radio. Fake nieuws dus!quote:Op maandag 7 december 2020 12:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn de posities waar ze vorig jaar stonden.
quote:A-Ha - Take On Me
Avicii - Hey Brother
Blaudzun - Promises Of No Man's Land
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
Cher - If I Could Turn Back Time
Coldplay - Viva La Vida
Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight
Cyndi Lauper - Time Afer Time
Di-rect - Soldier On
Dotan - Home
Duncan Laurence - Arcade
Duran Duran - The Reflex
Floor Jansen & Henk Poort - Phantom Of The Opera
Gotye - Somebody I Used To Know
Hall & Oates - Out Of Touch
Keane - Sovereign Light Cafe
Kensington - Uncharted
Kyteman - Sorry
Melee - Built To Last
Miss Montreal - Door De Wind
OneRepublic - Counting Stars
Ph.D. - I Won't Let You Down
Police - Every Breath You Take
Queen - Bohemian Rhapsody
Racoon - Oceaan
REO Speedwagon - Keep On Loving You
Robbie Williams - Let Me Entertain You
Sheppard - Geronimo
Shocking Blue - Venus
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
Snow Patrol - Chasing Cars
Toto - Stop Loving You
U2 - Beautiful Day
Walk The Moon - Shut Up And Dance
The Weeknd - Blinding Lights
quote:Abba - Super Trouper
AC/DC - You Shook Me All Night Long
All-American Rejects - Gives You Hell
America - A Horse With No Name
Anouk - Michel
Arcade Fire - Reflektor
Black - Wonderful Life
Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Buffalo Springfield - For What It's Worth
Byrds - Turn Turn Turn (To Everything There Is A Season)
Cascada - Everytime We Touch
Chris Isaak - Wicked Game
Crowded House - Don't Dream It's Over
Darude - Sandstorm
Depeche Mode - People Are People
Doors - Break On Through (To The Other Side)
B.o.B. - Airplanes
Johnny Cash - Hurt
Kaiser Chiefs - Ruby
Kim Wilde - Cambodia
Mötley Crüe - Kickstart My Heart
Outfield - Your Love
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Procul Harum - A Whiter Shade Of Pale
Queen - Bohemian Rhapsody
Rammstein - Mutter
Reamonn - Supergirl
Robert Miles - Children
Salt-N-Pepa - Let's Talk About Sex
Scott McKenzie - San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair)
Slade - Merry Xmas Everybody
Tiësto - Traffic
Triggerfinger - I Follow Rivers
Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
The Who - Won't Get Fooled Again
Rond 17.50quote:Op maandag 7 december 2020 13:06 schreef Kyran het volgende:
Hoelaat maken ze de top 10 bekend dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haiquote:
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidquote:Op maandag 7 december 2020 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 7 december 2020 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai![]()
[..]
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidIk vond het echt sky radiooooo honderd nul eeef eeem (toen zaten ze nog op die frequentie meen ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Complimenten ouwe reus.quote:
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..quote:Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Volbeat een leuke band, maar waarom Lola Montez nou zo hoog staat zal ik ook niet snappen.
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..
Mee eens, maar daarvan weet ik wel wat het met mensen doet. Dochters bijv, ik vind het vreselijke emoterreur maar ik snap wel dat er mensen zijn die het raakt en dat het daarom zo hoog staat.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.
Sterrenstof is een typisch generatie dingetje. Je had er bij moeten zijn zeg maar.quote:Op maandag 7 december 2020 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar er zijn er bij die vele malen erger zijn.
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lola Montez en Sterrenstof vind ik twee van de meest overrated noteringen op de laatste dag. Zeg maar, dat ik ook echt niet begrijp dat ze zo hoog staan..
Ik denk zomaar dat Mex ook op Duurt Te Lang doelt.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ja, maar nee. Duurt Te Lang wel ja, maar goed die heeft nog de nieuwigheidsbonus.quote:Op maandag 7 december 2020 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier hoort Disturbed toch ook echt bij?
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deurquote:Op maandag 7 december 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar daarvan weet ik wel wat het met mensen doet. Dochters bijv, ik vind het vreselijke emoterreur maar ik snap wel dat er mensen zijn die het raakt en dat het daarom zo hoog staat.
Laten we hopen dat de originele versie van Sound of Silence dan in ieder geval hoger staat dan de coverquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
In dat kader: gaat Michael Jackson door zakken?quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
De dag is nog langquote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
Vanochtend ook gehoord van Jeroen dat alle top 2000 platen van Simon & Garfunkel gestegen zijn (al dan niet door Nick en Simon).
quote:
Aan mij ligt het niet als ie eruit valtquote:
Ik denk dat er iedere 10 minuten een ander nr staatquote:Op maandag 7 december 2020 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet als ie eruit valt
Ben wel benieuwd hoeveel verschillende nummers virtueel op 2001 staan op zo'n dag. Als het er veel zijn kan Radio 2 makkelijk een keuze maken welke ze willen pluggen. Of misschien kunnen ze het helemaal niet zien
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.quote:Op maandag 7 december 2020 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens dat Borsato wel een flinke knauw krijgt dit jaar door zijn gesnuffel buiten de deur
quote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
Fred van Leer met Golden brownquote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik The Stooges wel in de lijst met I wanna be your dog.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai![]()
[..]
Zoiets idd. Het werd bij ons thuis veel gedraaidOh ja, die ken ik toch wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends all drive horses
Dit is ook gewoon zo. Vorig jaar bij het sluiten van het stemmen werd in beeld gegeven dat Pearl Jam - Sirens op 2001 was geëindigd en een paar dagen later bij de Net Niet top 2000 van Stenders was die plaat tot na plek 2250 niet te vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het is toch onmogelijk dat Radio 2 real time updates geeft?
Bij liedjes uit de keuzelijst kan dat wel. Maar vrije keuzes, met alle daarbij horende spelfouten, vereisen een boel mensenwerk.
En dan heb je ook nog liedjes die mensen als vrije keuze opgeven, die ook in de keuzelijst blijken te staan.
Ik ben sceptisch
Daarom kunnen ze wel rond 18:00 de hoogste posities bekend maken omdat dat wel duidelijk en zeker is en duurt de rest een week langer. Deze "nummer 2000" is waarschijnlijk willekeurig en zonder nakijkwerk.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef PippenScottie het volgende:
Het is toch onmogelijk dat Radio 2 real time updates geeft?
Bij liedjes uit de keuzelijst kan dat wel. Maar vrije keuzes, met alle daarbij horende spelfouten, vereisen een boel mensenwerk.
En dan heb je ook nog liedjes die mensen als vrije keuze opgeven, die ook in de keuzelijst blijken te staan.
Ik ben sceptisch
Sterrenstof is een banger, iedere millennial/gen z'er kan 'm zo ongeveer meezingen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Mylene Farmer of Kate Ryan?quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Hoezo staat Désenchantée niet meer op de keuzelijst?
Okiedo, helder. Ik volg niet helemaal wat radio 2 allemaal naar buiten brengt vandaag.quote:Op maandag 7 december 2020 14:09 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze wel rond 18:00 de hoogste posities bekend maken omdat dat wel duidelijk en zeker is en duurt de rest een week langer. Deze "nummer 2000" is waarschijnlijk willekeurig en zonder nakijkwerk.
Ja, ik ook. Ik begrijp niet waarom Johnny en Erik de laatste vraag niet aan Ron en John schonken. Die zouden waarschijnlijk toch een stuk minder snel zijn in de laatste ronde. Ik vond het tactisch niet heel slim gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2020 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vond Ron en John eigenlijk beter dan glibberds Henry en Rivkaj
Ik hoor het liefst Kate Ryan want die hit is voor mij ook een nostaligeplaatje. Maar ik vind het nummer zo tof dat het origineel van Mylene uiteraard ook prima isquote:Op maandag 7 december 2020 14:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die van Mylene Farmer of Kate Ryan?
Kate Ryan is dikke zeroes-nostalgie, dus die mag van mij stiekem best in de Top
Jaa dat zou geweldig zijn als dat eens luktquote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil wel een keer een repo meekijken bij de T2000-samenstellers. Maar geloof niet dat ze dat gaan doen, want er wordt ongetwijfeld gesjoemeld.
daar heb ik ook zeker wel een vrije dag voor over.quote:Op maandag 7 december 2020 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil wel een keer een repo meekijken bij de T2000-samenstellers. Maar geloof niet dat ze dat gaan doen, want er wordt ongetwijfeld gesjoemeld.
Ja, daar ben ik ook al ruim 10 jaar enorm benieuwd naar. Je zou verwachten dat zeker in de lagere regionen genoeg nummers precies hetzelfde aantal stemmen scoren. Hoe bepalen ze dan wie er boven wie eindigt? Ik zou ook graag willen dat dat duidelijk is.quote:Op maandag 7 december 2020 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel erg tof vinden als ze eens concrete stemaantallen zouden durven prijs te geven over hoeveel stemmen een plaat gehad heeft... maar het zal wel wishfull thinking blijven
Dan zal I had to fart to loose it all ook nog wel komenquote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
Can I get a Whiplash nu op de radio...
En toch vraag ik me telkens af waarom ze dat zouden willen doenquote:Op maandag 7 december 2020 14:18 schreef Gretzl het volgende:
En dat je dan uiteindelijk De Tegel in ontvangst mag nemen omdat je op minutieuze hebt kunnen aantonen dat Radio 2 al 20 jaar de lijst naar eigen goeddunken aanpast
Er staan ook nummers die ik helemaal mee kan zingen niet in de lijstquote:Op maandag 7 december 2020 14:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sterrenstof is een banger, iedere millennial/gen z'er kan 'm zo ongeveer meezingen.
Volbeat snap ik zelf ook niet. Best wel average rockmuziek imho :/
Dat zing ik ook altijd!quote:Op maandag 7 december 2020 14:19 schreef peaceman het volgende:
Can I get a Whiplash nu op de radio...
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.quote:Op maandag 7 december 2020 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch vraag ik me telkens af waarom ze dat zouden willen doenOndanks dat ik ook echt wel vermoedens van manipulatie heb...
Ja menigmaal. Zeker Beatles hebben dat een aantal keer aan de hand gehad.quote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.
Ik denk overigens dat ze (tegenwoordig) geen nummers compleet weren uit de lijst. De boerenlobby was goed vertegenwoordigd vorig jaar, terwijl er volgens mij geen haan naar had gekraaid als ze dat nummer van Mannenkoor Karrespoor eruit hadden gelaten.
The Beatles is dat wel eens overkomen, hoor.quote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar? Puur op basis van toeval zou dat toch ieder jaar wel een keer moeten gebeuren, maar ik kan het me niet herinneren. Of meer dan 2 of 3 nummers van dezelfde artiest in een uur.
Ik denk overigens dat ze (tegenwoordig) geen nummers compleet weren uit de lijst. De boerenlobby was goed vertegenwoordigd vorig jaar, terwijl er volgens mij geen haan naar had gekraaid als ze dat nummer van Mannenkoor Karrespoor eruit hadden gelaten.
Ik heb ooit op het punt gestaan om ze een mailtje te sturen met het verhaal dat ik in groep 8 zat en een spreekbeurt ging geven over de Top 2000. En of ze dan mijn vragen konden beantwoorden over hoeveel stemmen een nummer nodig heeft om in de lijst t komen. En wat er gebeurt als twee mensen exact gelijk staan. En hoe ze alle vrije keuzestemmen bij elkaar optellenquote:Op maandag 7 december 2020 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar heb ik ook zeker wel een vrije dag voor over.
Anak?quote:Op maandag 7 december 2020 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staan ook nummers die ik helemaal mee kan zingen niet in de lijst
Yep, All You Need Is Love was in 2012 ineens verdwenen, om er sindsdien altijd weer in te hebben gestaan.quote:Op maandag 7 december 2020 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
The Beatles is dat wel eens overkomen, hoor.
MJ vorig jaar op 1706, 1701, 1699 en 1698quote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mis eerlijk gezegd de tijd dat dingen als Anak en Sukiyaki in de lijst stonden... je leerde echt bijzondere muziek kennen daardoor, die je anders nooit hoordequote:
Vorig jaar sowieso Queen en Golden Earring kan ik me herinneren, ook allebei vrij hoog in de lijstquote:Op maandag 7 december 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er wel eens twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar?
Duidelijk corona-effectquote:Op maandag 7 december 2020 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
"Nu" op 2001: Laat Mij Maar Alleen - Klein Orkest
Alweer een nummer waar ik op heb gestemdquote:Op maandag 7 december 2020 15:12 schreef Cassa95 het volgende:
"Nu" op 2001: Laat Mij Maar Alleen - Klein Orkest
Die snap ik dus echt niet. Die boerenhype is toch wel voorbij dit jaar? Alsin: die massale stemoproep. Waar komen deze stemmen dan vandaanquote:
Dit jaar heb ik er voor het eerst op gestemd. Moet ik daarom snel dood?quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef Leonos het volgende:
Hopelijk zijn alle mensen die Queen stemmen binnenkort overleden
Aangezien een groot deel 22 is, acht ik de kans niet heel groot.quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef Leonos het volgende:
Hopelijk zijn alle mensen die Queen stemmen binnenkort overleden
quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuw:
Direct- Devil Dont Care
Lewis Capaldi - Before I Go
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Billie Eilish - Everything I Wanted
Bruce Springsteen - Jersey Girl
Krezip - Lost Without You
Radiohead - Exit (music) for a film
Hall and Oates - Maneater, I Can't Go For That
Dit zijn dus tien nieuwen die nieuw op de keuzelijst stonden en hoog zullen binnenkomen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuw:
Direct- Devil Dont Care
Lewis Capaldi - Before You Go
The Weeknd - Blinding Lights
Krezip - Lost Without You
Harry Styles - Adore You
Normaal - Eenvoudige boerenlul
Dat laatste heb ik niet gehoord, alleen dat ze op dit moment binnenkomenquote:Op maandag 7 december 2020 15:26 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit zijn dus nieuwen die nieuw op de keuzelijst stonden en het hoogst zullen binnenkomen
Nee. Soldier On komt gewoon als hoogste binnen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:26 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit zijn dus nieuwen die nieuw op de keuzelijst stonden en hoog zullen binnenkomen.
Maan is kut en normaal ook, maar verder valt het mee.quote:Op maandag 7 december 2020 15:26 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit zijn dus tien nieuwen die nieuw op de keuzelijst stonden en hoog zullen binnenkomen.
Stond niet op de keuzelijst he, want 2020quote:Op maandag 7 december 2020 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Soldier On komt gewoon als hoogste binnen.
Die staat niet op de keuzelijst (ok, wel even per ongeluk)quote:Op maandag 7 december 2020 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Het hoogste van de "nieuwe toevoegingen aan de keuzelijst".quote:Op maandag 7 december 2020 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja! je hebt gelijk Cassa95quote:Op maandag 7 december 2020 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stond niet op de keuzelijst he, want 2020
Ja maar die Maanquote:Op maandag 7 december 2020 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maan zomaar in de Top 2000.
Zal wel wat Marco DNA effect zijn.
Nog een plaatje erbij van Bruce. Die stond er ook nogal weinig in natuurlijk.quote:Op maandag 7 december 2020 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nieuw:
Direct- Devil Dont Care
Lewis Capaldi
Krezip - Iets
Hall and Oates - Maneater, I Can't Go For That
quote:Op maandag 7 december 2020 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar die Maan
Die heeft marco vast ook gedaan
Net zoals Iris Hond
Die nam m in haar mond
Maan wellicht ook nog in haar..
(Sorry ik moet de Sint-vibe nog loslaten)
Maan is vooral erg doorsnee. Ze krijgt alleen bovengemiddeld veel aandacht.quote:Op maandag 7 december 2020 15:33 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
maar serieus, maan is kut....kan ze niet met de boeren afgevoerd worden naar een andere lijst
Er zullen vast genoeg kutnummers in de lijst geweest zijn om er een flop 2000 van te maken. Wie o wie durft dit aan?quote:Op maandag 7 december 2020 15:33 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
maar serieus, maan is kut....kan ze niet met de boeren afgevoerd worden naar een andere lijst
Prima, maar dan wel in de vorm van Moon Over Bourbon Street of Killing Moonquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maan mag van mij wel in de lijst. Die hoort toch sowieso al bijna 10 jaar bij de Top 2000 traditie.
Whole of the Maanquote:Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel in de vorm van Moon Over Bourbon Street
Nee, Beste Zangers-gejank.quote:Op maandag 7 december 2020 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maan zomaar in de Top 2000.
Zal wel wat Marco DNA effect zijn.
Dit nummer komt niet uit Beste Zangers hahahaquote:
Ohquote:Op maandag 7 december 2020 15:39 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dit nummer komt niet uit Beste Zangers hahaha
Moonen in het cafe!quote:Op maandag 7 december 2020 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel in de vorm van Moon Over Bourbon Street of Killing Moon
Jup, denk dat die zelfs op 300 binnenkomtquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef Cassa95 het volgende:
Ze Huilt Maar Ze Lacht is een blijvertje hoor. Typische depri-pop die lang goed zal blijven scoren.
Wie durft het aan om te luisteren, nog belangrijkere vraagquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg kutnummers in de lijst geweest zijn om er een flop 2000 van te maken. Wie o wie durft dit aan?
Mag ik niet zeggenquote:Op maandag 7 december 2020 15:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik er voor het eerst op gestemd. Moet ik daarom snel dood?
quote:Op maandag 7 december 2020 15:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aangezien een groot deel 22 is, acht ik de kans niet heel groot.
Maar ook een nummer die erg inwisselbaar is en over 2 jaar vergeten en vervangen door een ander nietszeggend depri pop nummerquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef Cassa95 het volgende:
Ze Huilt Maar Ze Lacht is een blijvertje hoor. Typische depri-pop die lang goed zal blijven scoren.
Nee.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ook een nummer die erg inwisselbaar is en over 2 jaar vergeten en vervangen door een ander nietszeggend depri pop nummer
Tja.. Typisch hypeje van een ultieme nobodyquote:Op maandag 7 december 2020 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hintte men er nou ook op dat Rene Leblanc de lijst heeft gehaald?
je had liever dat ze een ander beroep haddenquote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef cafca het volgende:
Wat dat betreft wel een overeenkomst: zowel Maan als Puck zijn beter om naar te kijken, dan dat ze hun eigenlijke beroep uitvoeren...
Zou wel heel jammer zijn als dat soort onzin de T2000 haalt door zo'n hype. Laatste jaren lijst meer vatbaar voor hypes. Verpest voor mij wel deels de T2000-lol.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Tja.. Typisch hypeje van een ultieme nobody
nee hoor, ik vind het wel prima.quote:Op maandag 7 december 2020 15:44 schreef alopio het volgende:
[..]
je had liever dat ze een ander beroep hadden
quote:
jawel joh, genoeg van dat soort meuk wat uitgepoept wordt elk jaar. Is over 3 jaar dood en begraven dat nummerquote:
ach zijn ook maar een paar nummers op de 2000, mooi eet/douche/kak/sociaal met anderen doen momentjequote:Op maandag 7 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn als dat soort onzin de T2000 haalt door zo'n hype. Laatste jaren lijst meer vatbaar voor hypes. Verpest voor mij wel deels de T2000-lol.
Nah, doet vooral afbreuk aan t idee da tje de 2000 beste nrs wilt kiezen. Natuurlijk heb je elk jaar wel wat hypes maar over t algemeen gaat t dan nog wel om oke muziek. De Boer dat is de keerl en dat soort onzin en nu Rene Leblanc, t doet afbreuk aan de lijstquote:Op maandag 7 december 2020 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
ach zijn ook maar een paar nummers op de 2000, mooi eet/douche/kak/sociaal met anderen doen momentje
Radio 2 doet daar zelf vrolijk aan mee. Dat genereert veel meer aandacht rondom de lijst. Daarom zullen ze ook nooit zo'n regel invoeren dat een nummer minstens een jaar oud moet zijn, helaas.quote:Op maandag 7 december 2020 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn als dat soort onzin de T2000 haalt door zo'n hype. Laatste jaren lijst meer vatbaar voor hypes. Verpest voor mij wel deels de T2000-lol.
Lekker Gangnam Style in de top 2000 hebben om er vervolgens twee jaar later niks meer van te horen, wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 7 december 2020 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah, doet vooral afbreuk aan t idee da tje de 2000 beste nrs wilt kiezen. Natuurlijk heb je elk jaar wel wat hypes maar over t algemeen gaat t dan nog wel om oke muziek. De Boer dat is de keerl en dat soort onzin en nu Rene Leblanc, t doet afbreuk aan de lijst
Die regel had er al jaren moeten zijn natuurlijk. De echte goede nummers komen toch na een jaar ook wel bovendrijvenquote:Op maandag 7 december 2020 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Radio 2 doet daar zelf vrolijk aan mee. Dat genereert veel meer aandacht rondom de lijst. Daarom zullen ze ook nooit zo'n regel invoeren dat een nummer minstens een jaar oud moet zijn, helaas.
#metooquote:Op maandag 7 december 2020 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alweer een nummer waar ik op heb gestemd
Daar was niets mis mee.quote:Op maandag 7 december 2020 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ook wel een echte song voor dit jaar... ik kan daar stukken beter mee leven dan die boerenellende van vorig jaar zoals Normaal in de Top 10
het gaat dan ook niet om de beste nummers, maar om nummers die de meeste mensen willen horen.quote:Op maandag 7 december 2020 15:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Die regel had er al jaren moeten zijn natuurlijk. De echte goede nummers komen toch na een jaar ook wel bovendrijven
En die makkelijk te herinneren zijn op het moment dat er gestemd moet worden.quote:Op maandag 7 december 2020 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de beste nummers, maar om nummers die de meeste mensen willen horen.
En die ervoor zorgen dat je niet 8 jaar op rij dezelfde lijst krijgt die alleen 200 freaks nog leuk vinden.quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En die makkelijk te herinneren zijn op het moment dat er gestemd moet worden.
Daarom staat Bohemian Rhapsody ook telkens op 1, toch het 1e nummer waar je aan denkt bij de lijst.quote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss veel stemmen door de versie van Andre van Duin in maart dit jaar bij DWDDMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
quote:Op maandag 7 december 2020 16:03 schreef Cassa95 het volgende:
EXTRA TOEVOEGING AAN DE KEUZELIJST:
Op woensdag stonden er nog 6771 nummers in de keuzelijst. Toen ik dat zojuist checkte waren dat er 6772. De toevoeging die gemaakt is:Niet eens de Van Duin-versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
dat is ook wel weer waar natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de beste nummers, maar om nummers die de meeste mensen willen horen.
Ik scroll gewoon door de hele keuzelijst, waardoor ik op meerdere nummers stem waar ik al maanden niet aan gedacht hebquote:Op maandag 7 december 2020 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op woensdag stonden er nog 6771 nummers in de keuzelijst. Toen ik dat zojuist checkte waren dat er 6772. De toevoeging die gemaakt is:Dat zal dan wel een nieuwe binnenkomer wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss veel stemmen door de versie van Andre van Duin in maart dit jaar bij DWDD
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
In de FB-database stond AvD op 3 stemmen en Aznavour op 9. Met natuurlijk een hoop spelfouten. Mss dat het daarom is toegevoegd.quote:Op maandag 7 december 2020 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet eens de Van Duin-versie?
Ik had vorig jaar een flop 10 gemaakt, misschien kan ik hem iets uitbreiden dit jaarquote:Op maandag 7 december 2020 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg kutnummers in de lijst geweest zijn om er een flop 2000 van te maken. Wie o wie durft dit aan?
Vorig jaar gebeurde dit ook met de boerenactienummers, Vlinder, Deutschland en Nightwish. Nooit aan de spelfouttheorie gedacht. Dat zou weleens kunnen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:08 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
In de FB-database stond AvD op 3 stemmen en Aznavour op 9. Met natuurlijk een hoop spelfouten. Mss dat het daarom is toegevoegd.
Op woensdag stonden er nog 6771 nummers in de keuzelijst. Toen ik dat zojuist checkte waren dat er 6772. De toevoeging die gemaakt is:Die was ook flink gestegen in de Altijdgroen top duizendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wss veel stemmen door de versie van Andre van Duin in maart dit jaar bij DWDD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik realiseer me net dat ik onze kerstboom helemaal niet heb laten stemmen voor de altijd groen top duizend. Gemiste kans.quote:Op maandag 7 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ook flink gestegen in de Altijdgroen top duizend
Dat is best veel werk natuurlijk, voor degenen die even snel 35 liedjes willen stemmen.quote:Op maandag 7 december 2020 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik scroll gewoon door de hele keuzelijst, waardoor ik op meerdere nummers stem waar ik al maanden niet aan gedacht heb
Ja, Maan kan ik ook wel hebben, het is te onschuldig voor mij. Paar nummertjes van haar erin zal de lijst niet slechter maken.quote:Op maandag 7 december 2020 16:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een flop 10 gemaakt, misschien kan ik hem iets uitbreiden dit jaar
Overigens vind ik dat nummer van Maan nog niet zó vreselijk, een stuk beter te pruimen dan pakweg Maaike Ouboter.
Belachelijke insteek..quote:Op maandag 7 december 2020 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit jaar eindelijk ook een lijstje gemaaktgwn de muziek dat ik leuk vind
![]()
(en daarom zouden de bovenste 100 uit elke andere lijst gewoon in de keuzelijst moeten staan)quote:Op maandag 7 december 2020 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ook flink gestegen in de Altijdgroen top duizend
Nee ik verwacht ook zeker niet dat iedereen dat doetquote:Op maandag 7 december 2020 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is best veel werk natuurlijk, voor degenen die even snel 35 liedjes willen stemmen.
goede oude tijd...quote:Op maandag 7 december 2020 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, bedoel niets met manen in titels.
Gewoon, zoals ze op haar best was: jarenlang op oudejaarsavond aan de bar bij de Top 2000 a gogo, terwijl ze haar mond hield.
Als we het hebben over hits waar ik echt geen hol van snap dan is het deze wel dit jaarquote:Op maandag 7 december 2020 16:26 schreef Cassa95 het volgende:
Dit wordt ook nog leuk optellen. Alleen al uit die FB-groep met een paar duizend lijstjes:
(4x) Master KG - Jerusalema
(1x) Master KG & Nomcebo - Jerusalema
(1x) Master KG & Nomcedo Zikode - Jerusalema
(1x) Master KG (feat Nomcebo Zikode) - Jerusalema
(1x) Master KG (feat Nomcebo) - Jerusalema
(1x) Master kg feat nomcebo - Jerusalema
(1x) Master KG feat Nomcebo Zikode - Jerusalem
(1x) Master KG Feat. Nomcebo - Jerusalema
(1x) Master KG ft Nomcebo - Jerusalema
(1x) Master KG, Nomcebo Zikode - Jerusalema
Eens, het is een hit omdat het een hit is, meer kan je er ook niet over zeggen. Nikszeggend nummertje.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we het hebben over hits waar ik echt geen hol van snap dan is het deze wel dit jaar
Dingetje uit de zorg toch? Iets met een dansje.quote:Op maandag 7 december 2020 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we het hebben over hits waar ik echt geen hol van snap dan is het deze wel dit jaar
Vooral ook omdat er nergens een climax of een versnelling in het lied zit ofzo...quote:Op maandag 7 december 2020 16:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, het is een hit omdat het een hit is, meer kan je er ook niet over zeggen. Nikszeggend nummertje.
Oh is dat hetquote:Op maandag 7 december 2020 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dingetje uit de zorg toch? Iets met een dansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |