Goedemorgen Rafeiro. Dat zijn gekke fratsen die jij uithaalt. Let goed op jezelf!quote:Op zondag 6 december 2020 05:36 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh.
Ik weet niet hoe maar ben uit mn bed gepleurd, matras stond ook echt naast mijn bed en ik heb koppijn.
Dat is toch het doel van de vakantie? Even afstand nemen van je leven thuis.quote:Op zondag 6 december 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
Iets vergeten
Het gaf hem vooral rust
In eerste instantie
Waardoor hij alles
Om zich heen vergat
Hij kwam er pas achter
Na een maand vakantie
Dat ie thuis ook nog
Twee labradors had!
Dat wel. Maar om dan je honden te vergeten. Die zullen wel voort honger hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch het doel van de vakantie? Even afstand nemen van je leven thuis.
Ja, dat is het risico. Levend verscheurd worden bij thuiskomst. Maar dan heb je wel een heerlijke vakantie gehad, natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2020 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar om dan je honden te vergeten. Die zullen wel voort honger hebben.
quote:Op zondag 6 december 2020 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het risico. Levend verscheurd worden bij thuiskomst. Maar dan heb je wel een heerlijke vakantie gehad, natuurlijk.
Goedemorgen.quote:
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !quote:Op zondag 6 december 2020 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Al fijn met de sinterklaascadeautjes aan het spelen?
quote:Op zondag 6 december 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !
Er blijft altijd een beetje kind in je hè?quote:Op zondag 6 december 2020 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Paar jaar geleden heb ik me ook enorm met een knikkerbaan vermaakt, samen met de broer van de vriendin waar ik op kinderverjaardag was, hij is bouwkundige. We hadden een enorm gevaarte gebouwd en toen struikelde de peuter, zo dat hele gevaarte plat...
Ik ga eigenlijk altijd wel met de kindjes spelen op een verjaardag. Bij dat gezin worden de kinderen nu wat te groot, die trekken ook op verjaardagen hun eigen plan.quote:Op zondag 6 december 2020 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Er blijft altijd een beetje kind in je hè?
Dan ga je toch met ze gamen, of wat ze tegenwoordig dan ook doen?quote:Op zondag 6 december 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd wel met de kindjes spelen op een verjaardag. Bij dat gezin worden de kinderen nu wat te groot, die trekken ook op verjaardagen hun eigen plan.
Nee, ze verdwijnen met vriendjes naar hun kamer enzo, je krijgt ze nauwelijks meer te zien.quote:Op zondag 6 december 2020 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je toch met ze gamen, of wat ze tegenwoordig dan ook doen?
Dat klinkt heel gaaf om 6 uur in de ochtendquote:Op zondag 6 december 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !
@Doedezemaar: dan weet je al wat Symph graag met kerst wil.quote:Op zondag 6 december 2020 09:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gaaf om 6 uur in de ochtend![]()
Wel een gaaf cadeau
Hebben we een thema?quote:Op zondag 6 december 2020 12:56 schreef peaceman het volgende:
verzoekjes zijn welkom via dm (hopelijk heb ik ze)
quote:Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister naar we belong to the night geloof ik.
Muziek ter inspiratie voor je top 2000 lijst, maar vooral gewoon lekkere muziekquote:
hahaha je weet het maar nooit bij mij.quote:Op zondag 6 december 2020 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Rond een uur of 5 moet je wel stoppen trouwens, wil nog even naar de winkel en dan F1 kijken
quote:Op zondag 6 december 2020 13:29 schreef houdjemond het volgende:
Zo schiet mijn review niet op als ik blijf brullen en dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |